Logo van Zuid-Holland Bereikbaar
Logo van Zuid-Holland Bereikbaar

Medewerker financiën

Zuid-Holland Bereikbaar

Ezelsveldlaan 59, Delft

Sluit over 3 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

31 dec 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

25 nov 2025
Opdracht tarief 70Opdracht uren 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Zuid-Holland Bereikbaar (ZHB) zoekt een Medewerker Finance die energie krijgt van een goed georganiseerde financiële administratie. In deze functie zorg je voor een correcte verwerking van alle financiële gegevens en draag je bij aan overzicht en inzicht in de financiën van onze organisatie.

Je werkt in een klein en betrokken team binnen de bedrijfsvoering en ondersteunt de organisatie met jouw oog voor detail, analytisch vermogen en gevoel voor samenwerking.

Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van diverse financieel-administratieve taken binnen het team Bedrijfsvoering. Je werkt nauw samen met collega's en projectleiders en levert gegevens aan voor de (project)administratie en rapportages.

Taken en verantwoordelijkheden
  • Opstellen van (project)verkoopfacturen.
  • Verwerken van binnenkomende financiële documenten (facturen, declaraties, offertes) in de boekhouding van ZHB.
  • Controleren van gegevens op rechtmatigheid, volledigheid en autorisatie.
  • Zorgen voor een tijdige afhandeling en betaling van facturen.
  • Signaleren en oplossen van afwijkingen en onregelmatigheden.
  • Beheren van financiële dossiers en zorgdragen voor actuele informatiebestanden.
  • Aanleveren van gegevens voor projectadministratie en budgetbewaking.
  • Signaleren van (dreigende) budgetoverschrijdingen.
  • Input leveren voor budgetoverzichten en financiële rapportages.
  • Controleren en registreren van opdrachtverstrekkingen.

Eisen

  • MBO- of HBO-werk- en denkniveau met een opleiding in een financiële richting.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Ervaring met AFAS en goede kennis van Microsoft Excel.
  • Kandidaat is geen zzp'er en wel in loondienst.

Wensen en competenties

Wensen
  • Kandidaat heeft cv en motivatiebrief aangeleverd.
  • Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de publieke sector.
  • Kandidaat heeft ervaring met financiële administratie binnen een projectenorganisatie.
  • Kandidaat heeft meer dan 2 jaar aantoonbare werkervaring.
Competenties
  • Nauwkeurig, accuraat en zelfstandig.
  • Samenwerkingsgericht en communicatief vaardig.
  • Pragmatisch, gestructureerd en analytisch ingesteld.
  • Je kunt goed schakelen tussen verschillende werkzaamheden en prioriteiten.

Organisatie en team

Wie is ZHB?
Zuid-Holland Bereikbaar is een samenwerking van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat, Rijkswaterstaat, Provincie Zuid-Holland, gemeente Den Haag, gemeente Rotterdam, Metropoolregio Den Haag Rotterdam (MRDH), Havenbedrijf Rotterdam en ProRail.

Onze hoofdtaak is het verbeteren van de bereikbaarheid in Zuid-Holland. Om dit te realiseren zorgen wij, met de partners, dat de hinder tijdens werkzaamheden beperkt blijft en leveren wij een bijdrage aan de duurzame mobiliteitstransitie. We hebben ongeveer 100 mensen die werken bij ZHB. Dat is een vaste basis van circa 30 medewerkers en zo'n 70 mensen in een flexibele schil.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Optie tot verlenging opmerkingen
De opdracht kan 2 keer met 12 maanden verlengd worden.
Bij gebleken geschiktheid kan inzet (met een afwijkend aantal uren ten opzichte van waarvoor initieel is ingehuurd) op andere (deel)projecten/afdelingen tot de mogelijkheden behoren. In de basis is de uitvraag voor maximaal 32 uur, facturatie is op basis van werkelijk gemaakte uren.

Goed om te weten

  • 32 uur, in overleg in te delen.

  • Hybride werken, deels op locatie in Schiedam deels vanuit huis.

  • Inhuur voor periode van minimaal een jaar; 2x verlenging mogelijk.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr