thumbnail
thumbnail

Toezichthouder Openbare Ruimte

Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€70
24-36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24-36

Publicatiedatum:

23 mei 2023

Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

Afdeling
De afdeling Stadsbeheer heeft als missie: “Samen aan de kwaliteit van de stad werken”. Stadsbeheer zorgt samen met de Zoetermeerders voor de kwaliteit van de leefomgeving en de duurzame instandhouding en onderhoud van de openbare ruimte in een door de Raad vastgestelde kwaliteit en tegen de laagst mogelijke maatschappelijke kosten. 
Stadsbeheer is binnen de directie Stad de integrale beheerorganisatie die verantwoordelijk is voor het beleid, de programmering en (de regie op) de uitvoering van alle activiteiten die nodig zijn voor het beheer en onderhoud van de openbare ruimte. 
Stadsbeheer levert dagelijks een grote verscheidenheid aan diensten en producten: van boomverzorging tot straatvegen, van openbare verlichting tot rioolbeheer. 
Stadsbeheer doet dit voor alle mensen in die in Zoetermeer wonen, werken of de stad bezoeken.

Opdracht
In de rol van Toezichthouder in het team Ontwerp & Realisatie ben jij, namens de Directievoerder, aanspreekpunt voor alle partijen die betrokken zijn bij de uitvoering van een project en/of werk. Je verzorgt het omgevingsmanagement (eventueel in samenwerking met de communicatie- en participatiemedewerker), brengt verslag uit aan de Directievoerder en houd je namens de opdrachtgever bezig met het dagelijkse toezicht op het project. Het betreft projecten op het gebied van bijvoorbeeld wegverharding, riolering, kunstwerken eventueel gecombineerd met cultuurtechnisch werk.

Verder verzorg je als Toezichthouder de projectadministratie, bestekadministratie en (voor)opnames en controles ten behoeve van de (juridische) oplevering. Ook de toetsing van rekeningen en declaraties die zijn ingediend door de aannemer en derden, behoort tot de taken. Je rapporteert aan de Directievoerder/Regisseur Techniek over zaken als voortgang, financiën, meer- en minderwerk en afwijkingen. Ook woon je bouwvergaderingen bij en stelt bouwverslagen op. Bij afwezigheid van de Directievoerder of Regisseur Techniek neem je (tijdelijk) de taken waar. Deze functie past goed bij ‘buitenmensen’, maar kan ook prima passen als opstap naar andere functies binnen het team.

Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende partij);
2. Een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in de richting van civiele techniek;
3. Aantoonbare werkervaring met RAW/GC contracten en GWW bestek administratie besteksoftware (duidelijk weergegeven in het cv).

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Toezichthouder (her) inrichting openbare ruimte binnen een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 10 jaar (35 punten);
5. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als Toezichthouder (her) inrichting openbare ruimte op het gebied van maaiveldinrichtingen en infrastructuur in de afgelopen 8 jaar (25 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met omgevingsmanagement tijdens de uitvoering van projecten in de afgelopen 7 jaar (15 punten);
7. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met toezichthouden op bouw -en woonrijpmaak projecten in de afgelopen 7 jaar (15 punten);
8. Uurtarief max. € 70- incl. reiskosten / fee Flextender en excl. btw (10 punten).

Competenties
- Resultaatgericht;
- Sterke communicatievaardigheden;
- Proactief in samenwerken en organiseren;
- Opbouwend kritisch.

Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 8 (nieuwe structuur).

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: ma - di - woe - do - vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 7 juni 23023 van 13:00 uur tot 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 6 juni 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • Een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Toezichthouder Openbare Ruimte die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.