Begindatum:
1 apr 2024Einddatum:
1 dec 2024Uren per week:
36Publicatiedatum:
9 feb 2024Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!
Afdeling
Het Sociaal domein biedt o.a. dienstverlening op het gebied van inkomensondersteuning, werk en zorg voor de inwoners van Zoetermeer.
Als uitvoeringsorganisatie van het sociaal domein bevorderen we bestaanszekerheid, kansengelijkheid en het welzijn van de inwoners van Zoetermeer.
Dit doen we door:
- In samenhang en samenwerking te werken aan passende en tijdige ondersteuning
- Publieke middelen rechtmatig, efficiënt en effectief in te zetten
- Aandacht te hebben voor wat nodig is
- we werken vanuit de bedoeling
- we bieden daar waar nodig maatwerk
- Te doen wat we beloven
- Het werkgeluk van onze mensen te stimuleren en te faciliteren
Opdracht
De afdeling Inkomen en zekerheid van het sociaal domein is op zoek naar een senior regisseurs inkomen die flexibel ingezet kan worden op de volgende taken:
- Afhandeling van aanvragen levensonderhoud Participatiewet
- Het beheren van een caseload rechtmatigheid
- Ondersteunen bij de afhandeling van aanvragen levensonderhoud Participatiewet
- Eventueel participeren in projecten gericht op inkomen waarin vorm wordt gegeven aan beleidsmatige ontwikkeling;
Algemeen voor de opdracht geldt:
- Het behalen van beoogde resultaten;
- Behandeling van complexe(re), niet standaard, klantsituaties;
- Tijdig (binnen de afhandelingstermijnen) en nauwkeurig rapporteren);
Vereisten / knock-out criteria
1. De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie.);
2. Uurtarief maximaal € 60,00 exclusief BTW / inclusief reiskosten en fee Flextender;
3. Uren dienen over minimaal 4/5 dagen per week te worden verdeeld;
4. Minimaal jaar werkervaring als inkomensregisseur rechtmatigheid;
Gunningscriteria
5. Minimaal afgeronde hbo bachelor opleiding (15 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als inkomensregisseur rechtmatigheid binnen een gemeentelijke instelling (35 punten);
7. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite4GWS (30 punten);
8. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met afhandeling van aanvragen levensonderhoud Participatiewet (20 punten).
Competenties
- Uitstekende communicatieve en redactionele vaardigheden;
- Proactief;
- Coachende vaardigheden;
- Zelfsturend vermogen;
- Samenwerken;
- Flexibiliteit.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Benodigd aantal professionals:
3.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: Maandag t/m vrijdag
Start per 1 april 2024.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 22 februari 2024 van 09:00 uur tot 12:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 20 februari 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
Een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.