Karel de Grotestraat 30, 3962 CL Wijk bij Duurstede, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Uren per week:
32 uurPublicatiedatum:
11 mei 2022Organisatie
De gemeente Wijk bij Duurstede is met bijna 24.000 inwoners een kleinere gemeente maar we zijn ‘groot genoeg om klein te blijven’. Dat betekent ook keuzes maken. We doen niet alles, maar kiezen vooral bewust voor wat we wél doen. En we doen het samen. Met elkaar, in teams, in projecten, met ons bestuur en met collega’s in de regio. We doen ons werk in het midden van en mét de Wijkse samenleving. Er wordt ruimte gecreëerd voor meer verantwoordelijkheid en eigen initiatief. We zijn een ambitieuze informele organisatie met 140 professionele en betrokken medewerkers die volop kansen biedt om jouw kwaliteiten en talenten te benutten en ontwikkelen. Nieuwsgierig geworden? Meer info vind je op www.werkenbijgemeentewijkbijduurstede.nl en www.wijkbijduurstede.nl
Opdracht
De focus van de medewerker Kwaliteitszorg Informatiebeheer ligt op het beheer van de digitale informatiestromen in het Zaaksysteem. Mocht daartoe aanleiding zijn, dan wordt je ook ingezet voor analoog archiefbeheer. Jij zorgt ervoor dat de analoge en digitale informatiestromen deskundig worden beheerd en dat de kwaliteit ervan gewaarborgd is. Je signaleert mogelijke verbeteringen en voert deze ook door.
Samen met de collega’s van Informatiebeheer draag je bij aan een aantal verbeterprojecten op het vlak van het informatiebeheer zoals:
Het implementeren van metadataschema op basis MDTO
Het leveren van een bijdrage aan de implementatie van een kwaliteitssysteem: het verbeteren van de bestaande kwaliteitszorg in het zaaksysteem en in de decentrale digitale informatiesystemen.
Daarnaast:
Controleer, beheer, analyseer en bewaak je de digitale informatiestromen. Dit doe je vooral in het Zaaksysteem en andere applicaties waarin archiefwaardige informatie is opgeslagen
Adviseer en begeleid je teams bij het aanbrengen van verbeteringen in informatiebeheer
Draag je bij aan het wegwerken van achterstanden in digitale en analoge dossiervorming
Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbaar werkervaring als medewerker informatiebeheer.
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare werkervaring in verbeterprojecten op het gebied van Informatiebeheer (40 punten);
4. Aantoonbaar kennis van kwaliteitssysteem (40 punten);
5. Aantoonbaar kennis van analoge en digitale dossiervorming (10 punten);
6. Aantoonbaar kennis van Zaaksysteem (10 punten);
Competenties
Communicatief vaardig
Gestructureerd
Initiatiefrijk
Samenwerkend
Resultaatgericht
Functieschaal
Deze functie is indicatief ingedeeld in functieschaal 8 CAO gemeenten.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 19 mei 2022 van 15.00 uur tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 18 mei 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.