Rading 1, 1231 KB Loosdrecht, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Uren per week:
16 tot 24Publicatiedatum:
29 jul 2022Organisatie
De gemeente Wijdemeren is schitterend! Een uniek stukje Nederland in Gooi & Vecht. De dorpen die samen de gemeente vormen, liggen te midden van de prachtige wateren en ongeëvenaard natuurschoon van de Oostelijke Vechtplassen. De gemeente Wijdemeren is op 1 januari 2002 ontstaan door samenvoeging van de gemeenten Loosdrecht, ’s-Graveland en Nederhorst den Berg.
Opdracht
Je functie heeft als zwaartepunt de handhaving van de Wabo (m.u.v. milieu). De werkzaamheden zijn divers en kunnen bestaan uit het doorlopen en afhandelen van gehele handhavingstrajecten; van vooraanschrijving tot en met (eventuele) procedures bij de bezwaarschriftencommissie of de rechtbank. Op dit moment zal je vooral moeten bijspringen in lopende (handhavings) zaken of procedures bij de commissie voor de bezwaarschriften en de rechtbank.
We zoeken een juridisch medewerker toezicht en handhaving die proactief zaken oppakt. Je kan goed met mensen omgaan, hebt een luisterend oor en durft de regie te pakken binnen projecten. Je denkt in mogelijkheden, niet in problemen en praat niet over ‘ja, maar…’, maar over ‘ja, en…’. Het juridisch en bestuursrechtelijk jargon vertaal je met gemak naar begrijpelijke taal voor je collega’s.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Aantoonbare werkervaring opgedaan in de afgelopen 7 jaar op het gebied van de bestuursrechtelijke handhaving (duidelijk weergegeven in het cv middels een toelichting);
2. Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in een juridische richting;
Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3. Aantoonbare werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar met de Algemene wet bestuursrecht, Wet algemene bepalingen omgevingsrecht en de bestuursrechtelijke handhaving (vermeld deze drie duidelijk in het cv) (35 punten);
4. Een afgeronde wo master opleiding in de richting van Rechten (25 punten);
5. Beschikbaar per 22 augustus 2022 voor 16 tot 24 uur per week (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met procedures bij de bezwaarschriftencommissie en/of de rechtbank (15 punten);
Competenties
Je beschikt over politiek-bestuurlijke sensitiviteit;
Je weet een advies goed te beargumenteren;
Integraal werken;
(Domein en team)overstijgend werken;
Samenwerken met handhavingspartners.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10.
Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr, dan wel in overleg op tenminste 2 tot 3 dagen op het gemeentehuis.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in de week van 8 augustus 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, uiterlijk op dinsdag 8 augustus 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.