Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Frontoffice Burgerzaken (FOB)

Gemeente Westland

Verdilaan 7, 2671 VW Naaldwijk, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€55,55 36 Zuid-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

10 mei 2022

Bouw mee met gemeente Westland
Gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!

Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.

Cluster Dienstverlening
De collega’s die werkzaam zijn binnen dit cluster verstrekken informatie en leveren de individuele gemeentelijke diensten aan inwoners en organisaties. Het cluster bestaat nu uit 13 teams en maakt de komende tijd de omslag naar een procesgerichte manier van organiseren. Zo streven we naar een dienstverlening die past bij de huidige tijd waarbij de behoefte van inwoners en organisaties centraal staat. Wil je iets voor de maatschappij betekenen, dan is dit cluster zeker iets voor jou.

Team Frontoffice Burgerzaken
Het team Frontoffice Burgerzaken (FOB) vervult alle taken op het gebied van de Basisregistratie Personen en producten en diensten van de burgerlijke stand. Inwoners kunnen bij ons terecht voor diverse producten en diensten, zoals: paspoorten, uittreksels uit het geboorteregister, rijbewijzen, huwelijksaktes en geboorteaangiften.  

Opdrachtomschrijving
Je bent het visitekaartje van de gemeente, je bent het eerste aanspreekpunt voor de burger en je geeft hen een graag een warm, welkom, gevoel. Je adviseert en informeert de burgers bij het aanvragen van documenten, zoals paspoorten en rijbewijzen en je draagt zorg voor de verwerking ervan. Ben je dienstverlenend en flexibel inzetbaar (ook in de avonden)?  Dan pas je goed bij ons!Je hebt een MBO diploma met minimaal 2 jaar relevante werkervaring als medewerker frontoffice Burgerzaken, zodat je zelfstandig kunt werken. Je bent flexibel inzetbaar overdag en ook voor de avondopenstelling. Je bent gedreven, een teamplayer, representatief, stressbestendig en je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Je kunt goed luisteren en je bent in staat snel tot de kern van de zaak te komen. Klantgerichtheid en accuratesse zijn voor jou vanzelfsprekend.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 55,55 (schaal 7) inclusief reiskosten en fee Flextender, exclusief BTW;
2. Een afgeronde mbo opleiding;

Gunningscriteria (weging)
3. Een afgeronde mbo niveau 4 opleiding (25 punten);
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring de afgelopen 4 jaar met burgerzakenbalie werkzaamheden (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 3 jaar (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring de afgelopen 3 jaar met de volgende onderdelen: (25 punten, 5 punten per aantoonbaar onderdeel):
- Key2burgerzaken – Portaal;
- Key2KCC;
- Suite;
- Accres;
- het Office-pakket.

Competenties

  • Je bent representatief en stressbestendig;

  • Je hebt relativeringsvermogen en weet jezelf goed te verwoorden;

  • Klantgerichtheid en accuratesse zijn voor jou vanzelfsprekend.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: flexibel in te vullen.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 19 mei 2022 in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen op woensdag 18 mei 2022 bericht.
Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.