thumbnail
Medewerker Frontoffice Burgerzaken (FOB)

Westland

Verdilaan 7, 2671 VW Naaldwijk, Nederland

Financieel-administratief
Deze inhuuropdracht is verlopen
€55,55
36 Zuid-Holland

Publicatiedatum:

10-05-2022

Sluitingsdatum:

17-05-2022

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Bouw mee met gemeente Westland
Gemeente Westland is met ruim 100.000 inwoners één van de dertig grootste gemeenten in Nederland. Met haar duurzame en innovatieve glastuinbouwcluster is gemeente Westland een belangrijke economische motor. Op een inspirerende manier biedt gemeente Westland haar inwoner ruimte, rust, groen en woonomgevingen met aantrekkelijke recreatiemogelijkheden en voorzieningen. Een vitale economie en een bloeiend verenigingsleven zorgen voor een dynamische en actieve gemeente. Slagkracht, ambitie, innovatie en professionaliteit, dat zijn de kernbegrippen waar het in Westland om draait!

Gemeente Westland is een uitdagende en eigentijdse werkgever, die continu in ontwikkeling is. We zijn een actieve werkorganisatie met een prettige, informele werksfeer en volop ontwikkelingsmogelijkheden. We sturen op resultaten en het tonen van eigen initiatief wordt gewaardeerd. Gemeente Westland is onderverdeeld in vier clusters: Dienstverlening, Beleid, Ruimte en Bedrijfsvoering, met daarnaast een unit Concern control en eenheid Bureau gemeentesecretaris.

Cluster Dienstverlening
De collega’s die werkzaam zijn binnen dit cluster verstrekken informatie en leveren de individuele gemeentelijke diensten aan inwoners en organisaties. Het cluster bestaat nu uit 13 teams en maakt de komende tijd de omslag naar een procesgerichte manier van organiseren. Zo streven we naar een dienstverlening die past bij de huidige tijd waarbij de behoefte van inwoners en organisaties centraal staat. Wil je iets voor de maatschappij betekenen, dan is dit cluster zeker iets voor jou.

Team Frontoffice Burgerzaken
Het team Frontoffice Burgerzaken (FOB) vervult alle taken op het gebied van de Basisregistratie Personen en producten en diensten van de burgerlijke stand. Inwoners kunnen bij ons terecht voor diverse producten en diensten, zoals: paspoorten, uittreksels uit het geboorteregister, rijbewijzen, huwelijksaktes en geboorteaangiften.  

Opdrachtomschrijving
Je bent het visitekaartje van de gemeente, je bent het eerste aanspreekpunt voor de burger en je geeft hen een graag een warm, welkom, gevoel. Je adviseert en informeert de burgers bij het aanvragen van documenten, zoals paspoorten en rijbewijzen en je draagt zorg voor de verwerking ervan. Ben je dienstverlenend en flexibel inzetbaar (ook in de avonden)?  Dan pas je goed bij ons!Je hebt een MBO diploma met minimaal 2 jaar relevante werkervaring als medewerker frontoffice Burgerzaken, zodat je zelfstandig kunt werken. Je bent flexibel inzetbaar overdag en ook voor de avondopenstelling. Je bent gedreven, een teamplayer, representatief, stressbestendig en je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Je kunt goed luisteren en je bent in staat snel tot de kern van de zaak te komen. Klantgerichtheid en accuratesse zijn voor jou vanzelfsprekend.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 55,55 (schaal 7) inclusief reiskosten en fee Flextender, exclusief BTW;
2. Een afgeronde mbo opleiding;

Gunningscriteria (weging)
3. Een afgeronde mbo niveau 4 opleiding (25 punten);
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring de afgelopen 4 jaar met burgerzakenbalie werkzaamheden (30 punten);
5. Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 3 jaar (20 punten);
6. Aantoonbare werkervaring de afgelopen 3 jaar met de volgende onderdelen: (25 punten, 5 punten per aantoonbaar onderdeel):
- Key2burgerzaken – Portaal;
- Key2KCC;
- Suite;
- Accres;
- het Office-pakket.

Competenties

  • Je bent representatief en stressbestendig;

  • Je hebt relativeringsvermogen en weet jezelf goed te verwoorden;

  • Klantgerichtheid en accuratesse zijn voor jou vanzelfsprekend.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: flexibel in te vullen.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 19 mei 2022 in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen op woensdag 18 mei 2022 bericht.
Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek je droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs zo snel mogelijk contact met je opnemen. Na (telefonisch) contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Medewerker Frontoffice Burgerzaken (FOB) die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.