Kasteellaan 27, 6602 BS Wijchen, Nederland
Begindatum:
1 dec 2025Einddatum:
30 nov 2026Publicatiedatum:
23 okt 2025Wil jij van A tot Z verantwoordelijk zijn als het gaat om de aanleg en het onderhoud van groen in de openbare ruimte? En door jouw rol ervoor zorgen dat de openbare ruimte in onze gemeenten intact blijft? Wij zoeken een tactisch beheerder bomen & groen op tijdelijke basis.
Werkzaamheden:
Je adviseert over bomen, groen, begraafplaatsen en speelruimte en bent verantwoordelijk voor de uitvoering en het beheer. Hierbij houd je oog voor brede thema's zoals o.a. klimaatadaptatie en biodiversiteit;
Je stelt bestekken op, verzorgt het contract- en relatiebeheer en bewaakt de kwaliteit van ingehuurde partijen;
Je adviseert en toetst omgevingsvergunningen, kapaanvragen, Boom Effect Analyses en houdt het arealenbeheer op orde.
Je adviseert over bomen, groen, begraafplaatsen en speelruimte en bent verantwoordelijk voor de uitvoering en het beheer. Hierbij houd je oog voor brede thema's zoals o.a. klimaatadaptatie en biodiversiteit; Je stelt bestekken op, verzorgt het contract- en relatiebeheer en bewaakt de kwaliteit van ingehuurde partijen; Je adviseert over en toetst omgevingsvergunningen, kapaanvragen, Boom Effect Analyses en houdt het arealenbeheer op orde.
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag; geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking en niet geschikt voor zzp'ers.
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Beheerder Bomen en Groen of vergelijkbare functie.
De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf.
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van tuin- en landschapsinrichting of bos- en natuurbeheer.
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Beheerder Bomen en Groen of vergelijkbare functie binnen een gemeente.
Aantoonbare werkervaring met het opstellen van plannen, het beoordelen van omgevingsvergunningen, kapaanvragen, Boom Effect Analyses en bijhouden van het arealenbeheer.
Uitdrukkingsvaardigheden, mondeling en schriftelijk
Samenwerken
Luisteren
Overtuigen
Plannen
Organiseren
Besluitvaardig
De Werkorganisatie Druten Wijchen werkt voor twee gemeenten, met ieder hun eigen bestuur, gemeenteraden en ambities. Om dit in goede banen te leiden werken we met zelforganiserende teams met veel eigen verantwoordelijkheid. In onze organisatie telt iedereen mee, ongeacht achtergrond, leeftijd, opleiding en werkervaring. De cultuur is open, informeel en positief.
In deze rol ben je onderdeel van het team Ruimtelijk Beheer. Het team Ruimtelijk Beheer valt onder het domein Fysieke Leefomgeving. Het team is verantwoordelijk voor het uitvoeren van werkzaamheden op het terrein van beheer en onderhoud in de openbare ruimte. Werkzaamheden die zowel in eigen beheer of in samenwerking met private partijen worden uitgevoerd. Het werkgebied zijn de gemeenten Druten en Wijchen.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 10 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 6 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Een externe administratieve broker brengt voor deze opdracht 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Motivatie opgesteld door de professional zelf, toegevoegd als één document achter het cv.
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht hoeft de kandidaat geen gebruik te maken van een eigen apparaat.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van een externe administratieve broker. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 29 oktober 2025, 09:00 uur.
De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 31 oktober 2025 gepubliceerd op onze website.
Inhoudelijke vragen kunt u indienen via de onderstaande button.
Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen.
De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 4 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.