Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Informatiebeheer

Kasteellaan 27, 6602 BS Wijchen, Nederland

Sluit over 4 dagen
Geen maximum 32 Gelderland

Begindatum:

3 nov 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

18 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Ben jij klaar voor een uitdaging waarin je bijdraagt aan echt toegankelijke informatie binnen onze organisatie? Als medewerker informatiebeheer zorg je ervoor dat alle informatie zowel digitaal als fysiek altijd vindbaar, ordelijk en toekomstproof is een rol waarin jouw werk een directe impact maakt.

Als medewerker Informatiebeheer zorg jij dat informatie, zowel digitaal als fysiek, goed geregistreerd, toegankelijk en betrouwbaar is. Je verwerkt inkomende en uitgaande poststromen, houdt de kwaliteit van informatie op peil en beantwoordt vragen van collegas over DMS JOIN, informatiebeheer en werkprocessen. Je ondersteunt actief bij het archiveren en denkt mee over verbeteringen in onze informatiehuishouding.

Hoofdtaken:

  • Je draagt zorg voor de (digitale) postregistratie van de organisatie
  • Je bent het aanspreekpunt binnen de organisatie voor het DMS JOIN en post-gerelateerde vragen
  • Je hebt een signalerende rol m.b.t. problematiek met het zaakgericht werken evenals het beheer van informatie op andere opslaglocaties (bijv. Sharepoint)
  • Je behandelt interne en externe archiefaanvragen
  • Je helpt mee met het verwerken digitale achterstanden
  • Je speelt een ondersteunende rol bij de vernietiging van archiefbescheiden

Wie ben jij?

Je bent leergierig, enthousiast, neemt initiatief en denkt mee. Je bent bereid je te verdiepen in de systemen die bij het team Informatiebeheer gebruikt worden en je kunt op termijn deze systemen adequaat gebruiken.

Eisen

Vereisten / knock-outcriteria

  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf;
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV en/of informatiespecialist.

Selectiecriteria

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker DIV en/of informatiespecialist;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op MBO-niveau in de richting van documentaire informatievoorziening of informatiebeheer;
  • Aantoonbare kennis van en minimaal 3 jaar werkervaring met zaaksystemen (Benoem dit duidelijk in het cv).

Wensen en competenties

Competenties

  • Secuur;
  • Digitaal vaardig;
  • Flexibel;
  • Gestructureerd;
  • Enthousiast;
  • Initiatiefrijk.

Organisatie en team

Organisatietekst

De Werkorganisatie Druten Wijchen werkt voor twee gemeenten, met ieder hun eigen bestuur, gemeenteraden en ambities. Om dit in goede banen te leiden werken we met zelforganiserende teams met veel eigen verantwoordelijkheid. In onze organisatie telt iedereen mee, ongeacht achtergrond, leeftijd, opleiding en werkervaring. De cultuur is open, informeel en positief.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 27 oktober 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 24 oktober 2025 bericht.

Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Beoordeling

Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen

Een administratieve broker beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie 10 cvs die aan de organisatie worden voorgelegd

Een administratieve broker beoordeelt de cvs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria. De 10 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek

De opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die door een administratieve broker zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek

In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 21 oktober 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 22 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen via de onderstaande button. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 23 oktober 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee

Voor deze opdracht wordt een bedrag van 1,90 per gewerkt uur in rekening gebracht bij de winnende leverancier.

CV-eisen

  • Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
  • Motivatie opgesteld door de professional zelf, toegevoegd als een document achter het cv.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen Nee.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van een administratieve broker. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur