Begindatum:
1 okt 2025Einddatum:
31 dec 2025Publicatiedatum:
5 sept 2025Als medewerker subsidies handel je eenvoudige aanvragen inhoudelijk af. De nadruk in de functie ligt op de inhoudelijke en financiële beoordeling van aanvragen.
Je neemt aanvragen in ontvangst, je beoordeelt alle stukken, en stelt in overleg met de business controller de beschikking op. Hierbij houd je rekening met subsidieplafonds, de geldende wettelijke verordening en subsidieregelingen. Je geeft informatie over subsidies aan vertegenwoordigers van verenigingen en andere maatschappelijke organisaties en natuurlijk aan je collega’s intern. Tot slot zorg je ervoor dat alles integer en transparant verloopt.
Verder moet je denken aan de volgende taken:
Zorgen voor actuele en zorgvuldige verslaglegging en archivering van stukken (zaaksysteem Decos JOIN);
Afstemmen met de collega’s van het subsidieloket, diverse beleidsmedewerkers en, indien nodig, de business controller.
Kennis van Excel
Word en Join decos zaaksysteem
Een afgeronde relevante opleiding en/of HBO werk- en denkniveau;
Meerdere jaren werkervaring op subsidieafhandeling
Zelfstandig kunnen werken
Secuur werken
Je bent flexibel, vooral waar het gaat om piekmomenten in de werkzaamheden.
Dienstverlenend
Samenwerken
Je bent secuur, kunt goed organiseren, hebt cijfermatig inzicht en je werkt dienstverlenend. Je bent stressbestendig en gericht op resultaat en samenwerking. Je hebt inzicht in werkprocessen. En bovenal ben je als collega enthousiast en betrokken, met gevoel voor humor.
Niet bekend.
Interview
Het interview zal plaatsvinden op het gemeentehuis van Castricum, op de datum genoemd in de planning. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.
Looptijd
De onderstaande termijnen en uren zijn indicatief, exacte uitvoering in overleg:
Startdatum : 1 oktober 2025
Einddatum : 31 december 2025
Optie verlenging t/m : niet
Aantal uur per week : 24 uur met de mogelijkheid tot uitbreiding van de uren
Inschaling bij werkorganisatie BUCH
De functie is ingeschaald in schaal 9
Zie voor meer informatie over onze CAO: https://www.caogemeenten.nl
Plafondtarief / all-in uurtarief: € 80 ,-
Inschrijvingen boven het uurtarief worden uitgesloten van verdere deelname aan de aanbesteding en kunnen niet meer in aanmerking voor gunning van de opdracht.
VOG Screeningsprofiel
Bij toekennen van de opdracht, ontvangen wij graag een geldige VOG, niet ouder dan 6 maanden, met screeningsprofiel 11,12,13.
Gebruik van eigen devices
De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.
Reden inhuur
Piekbelasting / projecten
Invulling ZZP’er
Deze opdracht is niet geschikt voor invulling door een ZZP’er
De huidige leverancier heeft, net als andere partijen, de mogelijkheid om in te schrijven.