Medewerker subsidies

Middelweg 28, 1911 EG Uitgeest, Nederland

Sluit over 9 dagen
80

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

5 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als medewerker subsidies handel je eenvoudige aanvragen inhoudelijk af. De nadruk in de functie ligt op de inhoudelijke en financiële beoordeling van aanvragen.

Je neemt aanvragen in ontvangst, je beoordeelt alle stukken, en stelt in overleg met de business controller de beschikking op. Hierbij houd je rekening met subsidieplafonds, de geldende wettelijke verordening en subsidieregelingen. Je geeft informatie over subsidies aan vertegenwoordigers van verenigingen en andere maatschappelijke organisaties en natuurlijk aan je collega’s intern. Tot slot zorg je ervoor dat alles integer en transparant verloopt.

Verder moet je denken aan de volgende taken:

  • Zorgen voor actuele en zorgvuldige verslaglegging en archivering van stukken (zaaksysteem Decos JOIN);

  • Afstemmen met de collega’s van het subsidieloket, diverse beleidsmedewerkers en, indien nodig, de business controller.

Eisen

  • Kennis van Excel

  • Word en Join decos zaaksysteem

  • Een afgeronde relevante opleiding en/of HBO werk- en denkniveau;

  • Meerdere jaren werkervaring op subsidieafhandeling

  • Zelfstandig kunnen werken

  • Secuur werken

Wensen en competenties

Wensen

  • Je bent flexibel, vooral waar het gaat om piekmomenten in de werkzaamheden.

  • Dienstverlenend

  • Samenwerken

Competenties

Je bent secuur, kunt goed organiseren, hebt cijfermatig inzicht en je werkt dienstverlenend. Je bent stressbestendig en gericht op resultaat en samenwerking. Je hebt inzicht in werkprocessen. En bovenal ben je als collega enthousiast en betrokken, met gevoel voor humor.

Organisatie en team

Niet bekend.

Gespreksinformatie

Interview
Het interview zal plaatsvinden op het gemeentehuis van Castricum, op de datum genoemd in de planning. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Looptijd
De onderstaande termijnen en uren zijn indicatief, exacte uitvoering in overleg:
Startdatum : 1 oktober 2025
Einddatum : 31 december 2025
Optie verlenging t/m : niet
Aantal uur per week : 24 uur met de mogelijkheid tot uitbreiding van de uren

Inschaling bij werkorganisatie BUCH
De functie is ingeschaald in schaal 9
Zie voor meer informatie over onze CAO: https://www.caogemeenten.nl
Plafondtarief / all-in uurtarief: € 80 ,-

Inschrijvingen boven het uurtarief worden uitgesloten van verdere deelname aan de aanbesteding en kunnen niet meer in aanmerking voor gunning van de opdracht.

VOG Screeningsprofiel
Bij toekennen van de opdracht, ontvangen wij graag een geldige VOG, niet ouder dan 6 maanden, met screeningsprofiel 11,12,13.

Gebruik van eigen devices
De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.

Reden inhuur
Piekbelasting / projecten

Invulling ZZP’er
Deze opdracht is niet geschikt voor invulling door een ZZP’er

De huidige leverancier heeft, net als andere partijen, de mogelijkheid om in te schrijven.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur