Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Werkorganisatie BUCH
Logo van Werkorganisatie BUCH

Kwaliteitsmedewerker

Middelweg 28, 1911 EG Uitgeest, Nederland

Sluit over 12 dagen

Begindatum:

5 jan 2026

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

20 nov 2025
Opdracht tarief 90Opdracht uren 32 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Kwaliteitsmedewerker

Als kwaliteitsmedewerker ben je mede verantwoordelijk voor de vertaling van beleid naar uitvoering. Daarbij zorg je ervoor dat je voor en met onze collega's duidelijke werkprocessen en -instructies ontwikkelt. Daar waar nodig draag je verbeteringen aan voor werkprocessen en beleid.

Takenpakket

  • Je verhoogt de kwaliteit van de dienstverlening, onder andere door het bijdragen aan deskundigheidsbevordering en het verbeteren van werkprocessen;
  • Je signaleert waar kwaliteitsverbetering mogelijk is en doet verbetervoorstellen;
  • Je draagt zorg voor up-to-date werkinstructies en inhoudelijke zaken, zoals handboek, brieven en formulieren;
  • Je ben verantwoordelijk voor de uitvoering van het interne controleplan;
  • Je biedt waar nodig vakinhoudelijke ondersteuning bij bezwaar- en beroepszaken;
  • Je neemt deel aan inkoopprocessen als er inhoudelijke expertise wordt gevraagd;
  • Je vertegenwoordigt de BUCH als het gaat om regionale werkafspraken en werkprocessen;
  • Je draagt bij aan beleidsontwikkeling.

Eisen

  • Kennis van relevante wet- en regelgeving zoals de Wmo, WLZ en Volkshuisvesting;
  • Goed zicht op de ontwikkelingen die spelen in het vakgebied;
  • HBO werk- en denkniveau
  • Relevante werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar

Wensen en competenties

Wensen

  • Je hebt een open en heldere manier van communiceren met collega's en een coachende houding naar consulenten en andere medewerkers binnen het team;
  • Je hebt ervaring met het aandragen van verbetervoorstellen om de kwaliteit van de teams te verhogen.
  • Je hebt een integrale kijk op het sociaal domein.

Competenties

  • Je bent leergierig, houdt van aanpakken en bent gericht op resultaat en samenwerken. Je bent dienstverlenend, proactief, ziet kansen en je draagt bij aan een positieve werksfeer.

Organisatie en team

Inschaling bij werkorganisatie BUCH

De functie is ingeschaald in schaal 10
Zie voor meer informatie over onze CAO: https://www.caogemeenten.nl

Gespreksinformatie

Interview

Het interview zal plaatsvinden op het gemeentehuis van Bergen, op datum genoemd in de planning. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Reden inhuur

Vacatureruimte

VOG Screeningsprofiel

Bij toekennen van de opdracht, ontvangen wij graag een geldige VOG, niet ouder dan 6 maanden, met screeningsprofiel 11-12-13.

Gebruik van eigen devices

De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr