Juridisch adviseur vastgoed

Middelweg 28, 1911 EG Uitgeest, Nederland

Sluit over 10 dagen
90

Begindatum:

11 sept 2025

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

16 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Takenpakket:

  • Je neemt deel aan verschillende projecten. Waaronder het strand en snippergroen.

  • Je stelt juridische adviezen en notities op en draagt bij aan het opstellen van beleid.

  • Je bent verantwoordelijk voor juridische aangelegenheden op het gebied van grondzaken en vastgoed (gebouwen en gronden).

  • Je stelt verschillende overeenkomsten op, zoals intentie- en anterieure overeenkomsten, koop- en huurovereenkomsten en interpreteert deze.

  • Je vestigt zakelijke rechten zoals erfpacht en opstal.

Eisen

  • Kandidaat beschikt minimaal over HBO werk- en denkniveau en heeft een afgeronde juridische opleiding.

  • Kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring bij de overheid.

  • Kandidaat heeft ervaring met het opstellen van privaatrechtelijke overeenkomsten bij de gemeente.

  • Kandidaat is in staat deze opdracht zelfstandig uit te voeren.

Wensen en competenties

Wensen

  • Een privaatrechtelijke specialisatie is een pré.

Competenties

  • Resultaatgericht

  • Communicatief vaardig

  • Nauwkeurig 

  • Politiek-Bestuurlijk Sensitief 

Gespreksinformatie

Interview
Het interview zal plaatsvinden op het gemeentehuis van Castricum op de datum genoemd in de planning. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Looptijd
De onderstaande termijnen en uren zijn indicatief, exacte uitvoering in overleg:
Startdatum : 11 september 2025
Einddatum : 1 april 2026
Optie verlenging t/m : 1 keer 6 maanden
Aantal uur per week : 32 uur met de mogelijkheid tot uitbreiding van de uren

Inschaling bij werkorganisatie BUCH
De functie is ingeschaald in schaal 9.
Zie voor meer informatie over onze CAO: https://www.caogemeenten.nl

Plafondtarief / all-in uurtarief: 90,00
Inschrijvingen boven het uurtarief worden uitgesloten van verdere deelname aan de aanbesteding en kunnen niet meer in aanmerking voor gunning van de opdracht.

VOG Screeningsprofiel
Bij toekennen van de opdracht, ontvangen wij graag een geldige VOG, niet ouder dan 6 maanden, met screeningsprofiel 11, 12, 13 en 41.

Gebruik van eigen devices
De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.

Reden inhuur
Ziekte of zwangerschap

Invulling ZZP’er
Deze opdracht is niet geschikt voor invulling door een ZZP’er

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur