Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
Logo van Werkorganisatie BUCH
Logo van Werkorganisatie BUCH

Helpdeskmedewerker

Middelweg 28, 1911 EG Uitgeest, Nederland

Sluit over 7 dagen

Begindatum:

3 jun 2024

Einddatum:

1 mei 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

21 nov 2025
Opdracht tarief 85Opdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Als helpdeskmedewerker ICT bij de BUCH ben je samen met je collega's het eerste aanspreekpunt voor ICT-vragen uit de organisatie. Je komt terecht in een gedreven en enthousiast team van professionals. Je registreert de vragen, verzoeken of problemen in het incidentregistratiesysteem (Topdesk). Je analyseert deze en waar mogelijk los je het incident direct op. Indien nodig escaleer je met accurate informatie naar de 3e-lijns oplosgroep(en). Je bewaakt de voortgang en de afhandeling van het incident/verzoek of probleem.

Daarnaast geef je instructies en adviezen aan de circa 1200 gebruikers van de BUCH en heb je een signaleringsfunctie voor incidenten die samenhang vertonen, die je verwerkt in het "knowledge-base" systeem. Ook draag je actief bij aan de kennisdeling binnen het team.

Eisen

  • Afgeronde MBO-opleiding ICT niveau 3 of 4;

  • Relevante ervaring als servicedesk- of helpdeskmedewerker;

  • ITIL v3-certificering;

  • Ervaring met Topdesk (of vergelijkbaar systeem);

  • Kennis van Microsoft 365, Windows en Citrix.

Wensen en competenties

Wensen

  • Ervaring met Samsung-producten en Apple;

  • Affiniteit met kennismanagement (knowledge base);

  • Enthousiast over kennisdeling en continue verbetering.

Competenties

  • Klant- en servicegericht: je vindt het belangrijk om anderen goed te helpen en samen te werken

  • Communicatief sterk: duidelijk en tactvol, ook onder druk.

  • Gestructureerd en accuraat; je bewaakt overzicht en kwaliteit.

  • Luistert goed en stelt de juiste vragen (LSD-methode: Luisteren, Samenvatten, Doorvragen)

  • Proactief, flexibel en stressbestendig Teamspeler die ook zelfstandig goed functioneert

Organisatie en team

Niet bekend

Gespreksinformatie

Het interview zal plaatsvinden op het gemeentehuis van Bergen op de datum genoemd in de planning. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

VOG Screeningsprofiel

Bij toekennen van de opdracht, ontvangen wij graag een geldige VOG, niet ouder dan 6 maanden, met screeningsprofiel 11-12-13-41-61

Looptijd

De onderstaande termijnen en uren zijn indicatief, exacte uitvoering in overleg:

  • Startdatum : z.s.m.

  • Einddatum : 1-5-2026

  • Optie verlenging t/m : 2 x 6 maanden

  • Aantal uur per week : 36 uur

Gebruik van eigen devices

De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.

Inschaling bij werkorganisatie BUCH

De functie is ingeschaald in schaal 7.
Zie voor meer informatie over onze CAO: https://www.caogemeenten.nl

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur