Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Debiteurenbeheer

Reactorweg 47, 3542 AD Utrecht, Nederland

Sluit over 7 dagen
Geen maximum 32 Utrecht

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

12 sept 2025

Omschrijving

Medewerker Debiteurenbeheer NWG (niet water gelden) (32 u pw) De werkzaamheden worden gecoordineerd door twee senior Financial Accountants.Wij zoeken een tijdelijke collega om te ondersteunen bij de volgende werkzaamheden:

- Uitzoeken klantkaarten met issues (dit ook in afstemming met de klant zelf)
- Controles / afstemming met het incassobureau
- Controleren aansluiten controlerapportages en waar nodig afstemming met de betrokkenen
- Draaien openstaande postenlijst en vervolgacties hieruit halen
- Diverse uitzoekklussen ter ondersteuning van de senior Financial Accountants
- Indien tijd over deels mee kunnen draaien in de overige werkzaamheden binnen Debiteurenbeheer NWG.(niet water gelden )

Overige werkzaamheden zijn onder andere:
- Inkomende en uitgaande telefonie
- Inkomende mail in behandeling nemen
- Beheren openstaande postenlijst
- Contact onderhouden met het incassobureau

Eisen

  • Minimaal twee- drie jaar relevante en actuele werkervaring binnen debiteurenbeheer in de afgelopen 5 jaar.
  • Wij werken in SAP S/4 HANA. Sap kennis of ervaring in debiteurenbeheer software is een sterke pre.
  • Goed kunnen functioneren in een team van 4-5 personen en dit team positief beinvloeden en helpen.

Wensen en competenties

Wensen

  • Afstand tot Zwolle, bij voorkeur maximaal een uur reistijd. Voorkeur voor kandidaat uit omgeving Zwolle.
  • Werklocatie op kantoor, hybride in overleg.
  • Inwerkperiode full time op kantoor.

Competenties

  • Communicatief vaardig (telefonisch en per e-mail).
  • Analytisch ingesteld om een klantkaart te kunnen ontleden en daaruit de vervolgstappen filteren.
  • Verschillen/fouten kunnen analyseren in klantkaarten en oplossen voor Vitens en de klant.

Organisatie en team

De werkzaamheden worden gecoordineerd door twee senior Financial Accountants.Wij zoeken een tijdelijke collega om te ondersteunen bij de volgende werkzaamheden.

Wij werken in SAP S/4 HANA.

Goed kunnen functioneren in een team van 4-5 personen en dit team positief beinvloeden en helpen.

Gespreksinformatie

Gesprekken vinden plaats op kantoor - Zwolle
I.v.m spoed kan de aanvraag eerder gesloten worden als we de geschikte kandidaat hebben gevonden

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

HBO Werk- en denkniveau
Financieel administratieve opleiding

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur