Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

Adviseur Informatiemanagement

Veiligheidsregio Utrecht

Meerndijk 17, 3454 HM Utrecht, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€95
24 Utrecht

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

1 nov 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

8 jun 2024

Organisatie

Wij dragen bij aan veiligheid. Elke dag weer, steeds beter.
De Veiligheidsregio Utrecht is een samenwerkingsverband van en voor alle 26 Utrechtse gemeenten in de provincie Utrecht. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collega’s van risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio. Lees meer over wie wij zijn en wat we doen.

Of je nu branden blust of werkt op kantoor: bij de VRU werken mensen met een passie. Een passie om levens te redden, om incidenten te voorkomen en te bestrijden. Mensen met een helder hoofd en een hart dat klopt voor de goede afloop. Dienstbaar, deskundig, alert en adequaat.

Opdracht
Als adviseur informatiemanagement ben je de adviseur en eerste aanspreekpunt voor je accounts (bepaalde organisatie-onderdelen). Je werkt als projectleider aan de realisatie van I&I-projecten (zoals bijvoorbeeld de vervanging van onze elektronische leeromgeving) of je participeert in projecten.Je bent het schakelpunt tussen de business en technisch beheer en functioneel beheer (teams binnen I&I), en de leverancier.

  • Je signaleert ontwikkelingen binnen en buiten de organisatie en analyseert de impact hiervan op de informatievoorziening. Zo nodig doe je voorstellen om op basis hiervan de informatievoorziening te verbeteren;

  • Je maakt analyses en project initiatiedocumenten;

  • Je overlegt met verschillende stakeholders binnen de VRU om de klantvraag en de verwachtingen te managen, te prioriteren en focus te leggen;

  • Je kunt optreden als (deel-)projectleider;

  • Je participeert actief in het adviseursoverleg en het overige reilen en zeilen op de afdeling, en brengt hierin je kennis en ervaring van buiten de organisatie in.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van informatievoorziening;
2. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als adviseur informatiemanagement binnen een uitvoeringsorganisatie van de overheid of grotere gemeente;
3. Een maximum uurtarief van €95,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer werk-werkverkeer én parkeerkosten.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
4.  Minimaal 1 jaar ervaring als adviseur informatiemanagement binnen een Veiligheidsregio, waarbij deze regio niet alleen bestaat uit de discipline ‘brandweer en risicobeheersing' maar breder is dan dat (zoals bijvoorbeeld de aanwezigheid van crisisbeheersing, meldkamer, Ghor, en/of  GGD) (40 punten);
5. Aantoonbare werkervaring met Crisisbeheersing (40 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met het vervangen van een elektronische leeromgeving (20 punten).

Competenties

  • Verbinden;

  • Betrokken zijn;

  • Draagvlak creëren;

  • Overwicht hebben;

  • Analyseren;

  • Praktisch;

  • Doelgericht;

  • Projectmanagementvaardigheden.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg, wij werken hybride, maandag is vaste kantoorwerkdag (in Utrecht)

Planning
De fysieke gesprekken bij de VRU zijn gepland op dinsdag 18 juni 2024 tussen 15.00 uur en 15.45 uur en 16.00 uur - 16.45 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 17 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De VRU vraagt bij aanvang van de opdracht om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Hiervan moet een kopie, samen met het tonen van een ID-bewijs, worden overhandigd op de eerste werkdag.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor VRU komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 of per mail via sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Help
Contact

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Adviseur Informatiemanagement die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.