Logo van Veiligheidsregio Kennemerland
Logo van Veiligheidsregio Kennemerland

P&O Adviseur

Veiligheidsregio Kennemerland

Zijlweg 200, 2015 CK Haarlem, Nederland

Sluit over 6 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

12

Publicatiedatum:

20 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 12
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdracht

Ter vervanging van een collega van ons team zoeken wij een allround P&O adviseur voor het organisatieonderdeel Veilig Thuis. Veilig Thuis is het advies- en meldpunt voor huiselijk geweld en kindermishandeling. Zij bieden hulp, advies en ondersteuning aan mensen die te maken hebben met onveilige thuissituaties. Het team Veilig Thuis bestaat uit 90 professionals. Je adviseert zowel het MT (drie managers) als de medewerkers. Je werkt nauw samen met de Financieel adviseur, jullie zijn ook lid van het MT. Ook werk je nauw samen met je collega P&O medewerker. Je staat stevig in je schoenen, bent toegankelijk en je communiceert helder.

Werkzaamheden:

  • Je adviseert managers proactief over alle aspecten m.b.t. personeel en organisatie(ontwikkeling) en arbeidsvoorwaardelijke regelingen;

  • Je voert regie op de voortgang van (complexe) dossiers als arbeidsongeschiktheid en functioneren;

  • Je draagt bij aan de ontwikkeling en uitvoering van het strategisch personeelsbeleidsplan met als speerpunten o.a. diversiteit, duurzame inzetbaarheid, persoonlijk leiderschap, opleiding en ontwikkeling, etc. binnen jouw organsiatieonderdeel.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • Bring your own device is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren;

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van human resource management;

  • Minimaal 2.5 jaar werkervaring in de afgelopen 5 jaar als P&O adviseur in een overheidsorganisatie (benoem in het CV waar dit is opgedaan).

Wensen en competenties

Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met integraal management (benoem in het CV waar dit is opgedaan);

  • Aantoonbare werkervaring met de rechtspositie CAR UWO (benoem in het CV waar dit is opgedaan);

  • Minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar als P&O adviseur binnen een overheidsorganisatie (benoem in het CV waar dit is opgedaan).

Competenties

  • Resultaatgericht;

  • Pragmatisch;

  • Organisatiesensitief;

  • Oog voor relevante ontwikkelingen;

  • Doorzettingsvermogen;

  • Flexibel.

Organisatie en team

Onze organisatie

Veiligheidsregio Kennemerland (VRK) werkt voor 9 gemeenten. Met ongeveer 1.400 collegas zetten wij ons elke dag in voor veiligheid en gezondheid in de regio. Dat doen we samen met de GGD, het Zorg en Veiligheidshuis, de Brandweer, Crisisbeheersing Kennemerland, Landelijke Meldkamer Samenwerking Noord-Holland, Veilig Thuis en ondersteunende afdelingen.

We willen een organisatie zijn waar iedereen zich welkom voelt. Een plek waar verschillen juist van waarde zijn.

Team

Ons P&O team bestaat op dit moment uit 24 collega's. Momenteel werken we elke maandag samen op kantoor, de rest van de week werk je vanuit huis of op kantoor. Wij zijn een zelforganiserend team. Dit betekent dat de leidinggevende taken zijn onderverdeeld onder de medewerkers van P&O via taakhouderschappen. We vinden het belangrijk dat je je in het zelf organiserende principe kan vinden en hieraan een bijdrage levert. Het geven en ontvangen van feedback vinden wij belangrijk. In een gesprek vertellen we je graag over wat zelforganisatie inhoudt en hoe het bij ons werkt.

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Opties verlenging

Nee

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen

Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. Motivatie opgesteld door de professional zelf, toegevoegd als een document achter het cv.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Overige informatie

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.  

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.  

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen  Ja  

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).   

Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.  

Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.  

Meer informatie

Vragen kunnen ingediend worden. De vragen en bijbehorende antwoorden worden gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr