Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Interim Manager Ambulancezorg

Veiligheidsregio Gelderland Zuid

Professor Bellefroidstraat 11, 6525 AG Nijmegen, Nederland

Sluit over 10 dagen
Geen maximum 36 Gelderland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

21 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Wegens het vertrek van een collega zijn wij op zoek naar een interim manager Ambulancezorg.

De manager Ambulancezorg is op deze post de verantwoordelijke op het gebied van personeel, beleid, financien, communicatie en huisvesting. De manager Ambulancezorg treedt op als integraal manager voor de medewerkers van het team, is eerste aanspreekpunt voor medewerkers en is de schakel naar management en directie. De manager is in staat om medewerkers en management mee te nemen in een veranderende organisatie. Je werkt zowel op diverse locaties in de regio Gelderland-Zuid (zoals Nijmegen en Tiel).

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarden zoals bovenaan benoemd in de uitvraag
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar in een integrale managementfunctie binnen de zorgsector
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Uiterlijk per 10 november 2025 beschikbaar voor 36 uur per week gedurende de gehele opdracht, inclusief verlengingen
  • Minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring in een integrale managementfunctie binnen de zorgsector
  • Minimaal 3 verschillende opdrachtgevers binnen de zorgsector in de afgelopen 7 jaar
  • Aantoonbare affiniteit met en kennis van de zorgverleners in de regio Gelderland-Zuid (Benoem dit duidelijk in het CV)

Wensen en competenties

Competenties

  • Communicatief vaardig
  • Hands-on mentaliteit
  • Snel schakelen en in staat om snelbeslissingen te nemen

Organisatie en team

De Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (VRGZ) werkt aan een veilige en gezonde samenleving. De VRGZ is een samenwerkingsverband van 14 gemeenten in de regio Gelderland-Zuid, waarin brandweerzorg, ambulancezorg en crisisbeheersing samenkomen. De VRGZ is een van de 25 veiligheidsregios in Nederland. Een veilige regio De VRGZ helpt mensen in nood en helpt noodsituaties te voorkomen. Rampen en crises worden zo goed mogelijk voorkomen en bestreden. En in onze regio kunnen inwoners rekenen op snelle en goede ambulance- en brandweerzorg. Dit doet de VRGZ samen met de gemeenten, de politie en andere lokale, regionale en landelijke partijen.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 6 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 4 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

CV-eisen: Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen: De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma, di, woe, don, vrij.

Functieschaal: Deze functie is ingedeeld in functieschaal FWG60. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Overige informatie: Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 28 oktober 205, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 29 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen via de onderstaande button. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 3 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl of met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur