Professor Bellefroidstraat 11, 6525 AG Nijmegen, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
3 okt 2025Als Informatieadviseur vertaal jij complexe vragen naar slimme oplossingen en verbind je mensen en informatie. Samen beschermen we wat telt. Je voert je interim opdracht uit binnen de afdeling Informatievoorziening van Sector Bedrijfsvoering. Deze afdeling bestaat uit de teams ICT, Informatiebeheer, Functioneel beheer, BI/Data management en het team Informatiemanagement, waar de projectleider(s) ook in zitten. Met 36 IV collegas werken we elke hard om te zorgen dat onze collegas van de brandweer, crisisbeheersing, ambulance en bedrijfsvoering hun werk kunnen doen. Daarnaast doen we ook nog de bedrijfsvoering incl. ICT voor de GGD Gelderland Zuid. Jouw directe collegas bestaan uit informatieadviseurs, een informatiemanager en de Afdelingsmanager Informatievoorziening. Samen werken jullie aan het verbeteren van de informatievoorziening binnen de hele organisatie, ieder vanuit zijn of haar eigen expertise, maar altijd met hetzelfde doel: zorgen dat informatie op het juiste moment, op de juiste plek beschikbaar is. Jij bent de verbindende schakel tussen de afdeling Informatievoorziening, de sectoren en de digitaliseringsvraagstukken die daar spelen. Jij vertaalt de behoefte van collegas naar slimme, haalbare oplossingen en zorgt dat de informatievoorziening echt aansluit op de praktijk.
Werkzaamheden:
De Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (VRGZ) werkt aan een veilige en gezonde samenleving. De VRGZ is een samenwerkingsverband van 14 gemeenten in de regio Gelderland-Zuid, waarin brandweerzorg, ambulancezorg en crisisbeheersing samenkomen. De VRGZ is een van de 25 veiligheidsregios in Nederland. Een veilige regioDe VRGZ helpt mensen in nood en helpt noodsituaties te voorkomen. Rampen en crises worden zo goed mogelijk voorkomen en bestreden. En in onze regio kunnen inwoners rekenen op snelle en goede ambulance- en brandweerzorg. Dit doet de VRGZ samen met de gemeenten, de politie en andere lokale, regionale en landelijke partijen.
De interim opdracht wordt uitgevoerd binnen de afdeling Informatievoorziening van Sector Bedrijfsvoering. Deze afdeling bestaat uit de teams ICT, Informatiebeheer, Functioneel beheer, BI/Data management en het team Informatiemanagement, waar de projectleider(s) ook in zitten. Met 36 IV collega's werken we elke dag hard om te zorgen dat onze collega's van de brandweer, crisisbeheersing, ambulance en bedrijfsvoering hun werk kunnen doen. Daarnaast doen we ook nog de bedrijfsvoering incl. ICT voor de GGD Gelderland Zuid. Jouw directe collega's bestaan uit informatieadviseurs, een informatiemanager en de Afdelingsmanager Informatievoorziening.
Stap 1: Beoordeling cv's op minimumeisen
De cv's worden beoordeeld op de minimumeisen. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2.
Stap 2: Selectie op gunningscriteria
De cv's van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden in onderlinge vergelijking beoordeeld op de bovengenoemde gunningscriteria. De kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.
Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv's van de geselecteerde kandidaten in onderlinge vergelijking op relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten en bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die hierbij het beste scoren worden uitgenodigd voor een selectiegesprek.
Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.
Planning:
Met het verstrekken van de opdracht aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt, en GGD Gelderland Zuid mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van GGD Gelderland Zuid. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA).
Deze functie is ingedeeld in functieschaal Schaal 10. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Gehele week, werkdagen en -tijden in overleg.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 8 oktober 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 10 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 13 oktober 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.