Deze inhuuropdracht is verlopen
80 36

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

1 feb 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

24 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Door interne verschuivingen binnen team Financiële Administratie (FA) van de samenwerkende Veiligheidsregio’s Gooi en Vechtstreek & Flevoland komt de functie van medewerker crediteuren tijdelijk beschikbaar. 

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Aanmaken inkooporders;

  • Verwerken van facturen door ze met de juiste vermeldingen in te voeren in de boekhoudsoftware;

  • Bijhouden bestanden crediteurenadministratie;

  • Afstemmen intern (met budgethouders en ondersteuners) en extern (met administratie van onze leveranciers) voor het oplossen van issues rond facturen en betalingen;

  • samenwerken met grootboek (senior) administrateurs.

Eisen

  • Aantoonbaar MBO3 denk- en werkniveau.

  • Enige werkervaring.

  • Goede kennis en ervaring met crediteurenadministratie.

  • Ervaring met AFAS is een must.

Wensen en competenties

Wensen

  • MBO3 denk- en werkniveau richting financiën.

  • Werkervaring binnen een gemeente.

Competenties

  • Zelfstandig kunnen werken, maar ook in teamverband het beste uit zichzelf en het team halen.

  • Gevoel voor details en erg nauwkeurig zijn.

Organisatie en team

Veiligheidsregio Gooi en Vechtstreek & Flevoland

Gespreksinformatie

De intakegesprekken vinden plaats op 29 en 30 september, kandidaten dienen deze dag beschikbaar te zijn (in Almere Poort).

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Opmerkingen maximum tarief
Schaal 6

Werklocatie
Hybride, deels thuis en deels (in ieder geval op donderdag) op locatie in Brandweer Almere Poort of Brandweer Hilversum.

ZZP
Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzpconstructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.