Begindatum:
1 okt 2025Einddatum:
1 feb 2026Publicatiedatum:
24 sept 2025Door interne verschuivingen binnen team Financiële Administratie (FA) van de samenwerkende Veiligheidsregio’s Gooi en Vechtstreek & Flevoland komt de functie van medewerker crediteuren tijdelijk beschikbaar.
Taken en verantwoordelijkheden:
Aanmaken inkooporders;
Verwerken van facturen door ze met de juiste vermeldingen in te voeren in de boekhoudsoftware;
Bijhouden bestanden crediteurenadministratie;
Afstemmen intern (met budgethouders en ondersteuners) en extern (met administratie van onze leveranciers) voor het oplossen van issues rond facturen en betalingen;
samenwerken met grootboek (senior) administrateurs.
Aantoonbaar MBO3 denk- en werkniveau.
Enige werkervaring.
Goede kennis en ervaring met crediteurenadministratie.
Ervaring met AFAS is een must.
MBO3 denk- en werkniveau richting financiën.
Werkervaring binnen een gemeente.
Zelfstandig kunnen werken, maar ook in teamverband het beste uit zichzelf en het team halen.
Gevoel voor details en erg nauwkeurig zijn.
Veiligheidsregio Gooi en Vechtstreek & Flevoland
De intakegesprekken vinden plaats op 29 en 30 september, kandidaten dienen deze dag beschikbaar te zijn (in Almere Poort).
Opmerkingen maximum tarief
Schaal 6
Werklocatie
Hybride, deels thuis en deels (in ieder geval op donderdag) op locatie in Brandweer Almere Poort of Brandweer Hilversum.
ZZP
Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzpconstructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.