Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland
Begindatum:
3 nov 2025Einddatum:
3 mei 2026Publicatiedatum:
26 sept 2025De organisatie: Weener XL is het werk- en ontwikkelbedrijf binnen de gemeente s-Hertogenbosch. We spelen een sleutelrol in het creeren van gelijke kansen voor alle inwoners van de stad. Dat doen we allemaal onder een dak: uitvoering, beleid, financien en personeels- en informatiemanagement. Hierdoor hebben we een sterke samenhang tussen beleid en uitvoering.
De afdeling: Deze opdracht speelt zich af binnen de afdeling Strategie & Beleid Bij de afdeling Strategie & Beleid werken ongeveer 20 collegas. De afdeling is verantwoordelijk voor strategie, beleidsontwikkeling, ontwikkelprojecten, communicatie, juridische zaken, coordinatie van klachtenbehandeling en de behandeling van bezwaar- en beroepszaken. Het onderdeel beleid is een klein subteam met korte lijnen en een informele sfeer.
De opdracht: We zoeken tijdelijke versterking op het gebied van de Participatiewet waarbij de focus ligt op inkomensvraagstukken. In deze opdracht werk je aan het versterken van bestaanszekerheid voor inwoners die afhankelijk zijn van een bijstandsuitkering. Jij zorgt ervoor dat ons beleid rondom de Participatiewet niet alleen klopt op papier, maar ook uitvoerbaar en mensgericht is in de praktijk. Je werkt vanuit de overtuiging dat bestaanszekerheid een fundament is voor meedoen in de samenleving. Naast het ontwikkelen van beleid houd je goed verbinding met de uitvoering om hen beleidsmatig te adviseren en ondersteunen. Je stemt regelmatig af met de beleidsmedewerker Inkomen over de gewenste richting en werkt samen met de teamleiders Inkomen en de teamleider Bijzondere regelingen & Toezicht.
Taken die o.a. horen bij deze opdracht:
De organisatie: Weener XL is het werk- en ontwikkelbedrijf binnen de gemeente s-Hertogenbosch. We spelen een sleutelrol in het creeren van gelijke kansen voor alle inwoners van de stad. Dat doen we allemaal onder een dak: uitvoering, beleid, financien en personeels- en informatiemanagement. Hierdoor hebben we een sterke samenhang tussen beleid en uitvoering.
De afdeling: Deze opdracht speelt zich af binnen de afdeling Strategie & Beleid Bij de afdeling Strategie & Beleid werken ongeveer 20 collegas. De afdeling is verantwoordelijk voor strategie, beleidsontwikkeling, ontwikkelprojecten, communicatie, juridische zaken, coordinatie van klachtenbehandeling en de behandeling van bezwaar- en beroepszaken. Het onderdeel beleid is een klein subteam met korte lijnen en een informele sfeer.
De gesprekken zijn op vrijdag 24 oktober 2025 in de ochtend.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
Dienstencategorie: Andere diensten
CPV code: 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Gevraagde documenten (aanleveren na gunning):
Gunningscriteria:
Het uurtarief is altijd inclusief reiskosten woon-werkverkeer maar exclusief BTW en exclusief kosten dienstreizen. Bij verlenging van de opdracht is GEEN verhoging van het tarief mogelijk met de volgende kanttekeningen: In het geval u een CAO toepast dan mag verhoging van het tarief plaatsvinden naar aanleiding van een wijziging van de CAO lonen. Indien geen CAO wordt gevolgd, dan mag jaarlijkse tariefverhoging plaatsvinden op basis van het CPI indexcijfer.