Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Beleidsmedewerker Onderwijshuisvesting, laaggeletterdheid en leerlingenvervoer

Meiveld 1, 5501 KA Veldhoven, Nederland

Sluit over 20 dagen
100 18 Noord-Brabant

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

1 jun 2026

Uren per week:

18

Publicatiedatum:

26 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Adviseren op lopende en toekomstige projecten onderwijshuisvesting conform IHP Onderwijs, budgetbeheer en verwerking in P&C producten, leerlingenprognoses vaststellen.

Eisen

  • Algemene inkoopvoorwaarden 2024 voor leveringen en diensten + addendum.pdf zijn van toepassing.
  • Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven zijn leidend en van toepassing.
  • De opdrachtnemer is in het bezit van een G-rekening.
  • Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
  • Minimaal opleidingsniveau: HBO.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het thema onderwijshuisvesting.

Wensen en competenties

Wensen

  • affiniteit met laaggeletterdheid en leerlingenvervoer.

Competenties

  • Organisatie- en omgevingsbewust
  • Politiek sensitief
  • Sociaal- en adviesvaardig
  • Neemt initiatief en is proactief

Organisatie en team

In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.

Gespreksinformatie

De interviews vinden plaats op 21 oktober.

Kandidaat is in ieder geval op maandag en donderdag beschikbaar wanneer nodig, verder flexibel in te richten.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Overige informatie

Dienstencategorie: Diensten voor plaatsing van personeel en personeelsverschaffing CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Gunningscriteria

  • Weging prijsdeel: 25 %
  • Opleidingsniveau (15 %):
    • HBO (10 %)
    • WO (15 %)
  • Werkervaring (10 %):
    • 3 jaar (5 %)
    • meer dan 3 jaar (10 %)
  • CV (25 %): Het CV wordt beoordeeld op volledigheid en duidelijkheid inzake de beschrijving van werkervaring.
  • Interview (25 %): Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In de gesprekken zal nadrukkelijk stil gestaan worden bij de match met de opdracht en het team.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur