Logo van Veiligheidsregio Flevoland Gooi en Vechtstreek
Logo van Veiligheidsregio Flevoland Gooi en Vechtstreek
Sluit over 6 dagen

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

31 mrt 2026

Uren per week:

20

Publicatiedatum:

28 okt 2025
Opdracht tarief 80Opdracht uren 20
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Vanwege uitval van onze huidige ambtelijk secretaris zijn we op zoek naar iemand die onze OR-en kan ondersteunen.

Werkzaamheden:

  • Je regelt met medezeggenschap de administratieve en organisatorische taken voor de OR-en tot in de puntjes. Je richt de administratie in en onderhoud en archiveert deze. Met jouw inzet ondersteun je de leden van de OR-en met raad en daad. 

  • Je plant de overleggen tussen de leden van de OR-en onderling en die met de WOR-bestuurder, stelt gezamenlijk de agenda's op, zorgt voor de verslaglegging en bewaakt de gemaakte afspraken. 

  • Je brengt de kwaliteit van medezeggenschap naar een hoger plan door verbeterpunten in het proces te zien en deze op te pakken. En je plant en organiseert trainingen voor de OR-en. 

  • Je verzorgt de in- en externe schriftelijke communicatie van de OR-en en stel je (in samenspraak met de OR-en) conceptnotities en -reacties op advies- en instemmingsaanvragen. 

  • Je adviseert de leden van de OR-en over procedurele zaken. Doordat je ontwikkelingen op het vakgebied van de medezeggenschap bij houdt, kun je de OR-en ook op inhoudelijke zaken adviseren. In alles dat je doet houdt je rekening met (advies- en instemmings)rechten van de OR.

  • In 2026 staan er OR verkiezingen voor de deur. Je vervult een belangrijke rol in de organisatie hiervan.

Omdat je in twee organisaties werkzaam bent, is het werk afwisselend en dynamisch. 

Eisen

  • Minimaal mbo+ of hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in de richting van bestuurskunde, HRM, rechten of secretariele ondersteuning.

  • Aantoonbare ervaring als ambtelijk secretaris, OR-ondersteuner of notulist.

  • Grondige kennis van de Wet op de Ondernemingsraden (WOR).

Wensen en competenties

Wensen

  • Je hebt ervaring in de rol van ambtelijk secretaris.

Competenties

  • Uitstekende organisatorische, administratieve en communicatieve vaardigheden.

  • Je kunt goed plannen, notuleren en overzicht houden.

  • Je bent discreet, betrouwbaar en integer in de omgang met vertrouwelijke informatie.

  • Je bent digitaal vaardig.

  • Je kunt zelfstandig werken, maar ook goed samenwerken met diverse betrokkenen.

Organisatie en team

Omdat je in twee organisaties werkzaam bent, is het werk afwisselend en dynamisch.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging
Met een optie tot verlenging van 2 x 4 maanden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr