Eusebiusbuitensingel 43, 6828 HZ Arnhem, Nederland
Begindatum:
9 okt 2023Einddatum:
8 jul 2024Uren per week:
32-36Publicatiedatum:
8 sept 2023Organisatie
Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden (VGGM) werkt 24 uur per dag, 7 dagen per week aan publieke veiligheid en gezondheid. Wij zijn de Brandweer, GGD, Ambulancezorg, GHOR en Veilig Thuis in de regio Gelderland Midden en staan 24/7 klaar voor onze ruim 700.000 inwoners uit de 15 gemeenten. www.vggm.nl.
Wat ga je voor ons doen?
VGGM heeft voor de ondersteuning van haar bedrijfsvoeringsprocessen gekozen voor de oplossing van AFAS. Deze voor VGGM nieuwe oplossing zal de processen voor CRM, Financien, Inkoop, O2C en HRM gaan ondersteunen. De implementatie zal gefaseerd plaatsvinden waarbij gestart wordt met onderdelen van de CRM-oplossing, Financien en Inkoop. HRM zal in fase II worden geïmplementeerd. De implementatie wordt door AFAS i.s.m. VGGM vormgegeven. VGGM heeft als organisatie beperkte ervaring met de implementatie van grootschalige pakketoplossingen en onvoldoende AFAS kennis in huis en heeft daarom behoefte aan versterking in de voorliggende implementatiefase.
De interviews voor deze opdracht zullen plaatsvinden op 2 oktober 2023. Gelieve hier rekening mee te houden.
Je gaat een belangrijke en kritische “brug” vormen tussen leverancier AFAS en de VGGM-organisatie. Je gaat VGGM helpen met een goede en gefaseerde implementatie van de AFAS oplossing in samenhang met de veelal nieuw in te richten processen met bijbehorende workflows. Dit doe je door met jouw inhoudelijke kennis over AFAS over de risico's en over de mogelijkheden de projectleider, projectgroep en de diverse deelprojectgroepen te adviseren en bij te staan in hun werkzaamheden.
Je werkzaamheden bestaan uit:
Vertalen van de VGGM processen naar de inrichting van de AFAS oplossing. Hierbij houd je de eisen en wensen van VGGM nauwlettend in het oog.
Adviseren m.b.t. het gebruik van de AFAS oplossing in de context van de VGGM behoefte.
Ondersteunt de VGGM projectleider, projectgroep en de diverse deelprojectgroepen door kennis en ervaring over de implementatie van AFAS in te brengen. Ook ondersteun je VGGM in de contacten richting AFAS.
Borgen van het VGGM belang tijdens de implementatie (ook richting AFAS).
Beschikbaarheid
Je bent inzetbaar voor in ieder geval 9 maanden voor 32 tot 36 uur gemiddeld per week. De ingangsdatum van de opdracht dient te liggen tussen 9 en 16 oktober 2023.
De inhuuropdracht kan, onder gelijkblijvende voorwaarden, optioneel worden verlengd (maximaal 4 keer voor maximaal 6 maanden). De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Eisen
Je voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
Je beschikt aantoonbaar over een hbo diploma aangevuld met relevante trainingen/opleidingen over AFAS.
Je hebt recent, in de periode 2019-heden, aantoonbaar ervaring met de ERP implementatie van AFAS bij een overheidsorganisatie (m.n. ook het financiële stuk: de wijze van boekhouden/ BTW problematiek).
Je dient in het bezit te zijn VOG, profiel 45. Wanneer je in aanmerking komt voor de opdracht dan dien je een kopie van de VOG te overleggen.
Gunningscriteria
Je beschikt aantoonbaar als inhoudelijk adviseur/consultant over kennis en ervaring met het implementeren van AFAS. Je kent de onderlinge relaties/impact van de verschillende te implementeren AFAS-onderdelen en hebt ervaring met het implementeren van inkoop (incl. contractmanagement), verkoop (m.n. CRM en O2C) en financiën. Aanvullende ervaring met de implementatie van AFAS HRM is een pré.
Je beschikt aantoonbaar over AFAS-kennis en -inzicht en kan de impact bepalen van inrichtingskeuzes voor de organisatie en op het beheer van het systeem.
Je beschikt aantoonbaar over ervaring met AFAS implementaties binnen een overheidsorganisatie lijkend op VGGM.
Geef concreet aan welke rol je had binnen welke organisatie.
Je hebt een heldere motivatie om deze opdracht uit te voeren. Wij vinden het belangrijk om te horen waarom deze opdracht jou aanspreekt en wat jij hieraan kan bijdragen. Wat zijn jouw belangrijke eigenschappen die deze opdracht tot een succes kunnen maken.
Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.
Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.