Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Planner

Eusebiusbuitensingel 43, 6828 HZ Arnhem, Nederland

Sluit over 8 dagen
90 32 Gelderland

Begindatum:

1 nov 2025

Einddatum:

1 mei 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

18 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Ben jij iemand die goed kan puzzelen en regelen, snel overzicht heeft en ziet wat er nodig is om gaten in het rooster elke dag weer gevuld te krijgen? Kun je snel schakelen en inspelen op steeds wisselende omstandigheden? Heb je overtuigingskracht om medewerkers te benaderen om een dienst te draaien en kun je medewerkers goed uitleggen hoe ze moeten roosteren en hoe het planningssysteem werkt? Ben je een collega met hart voor het werk die zich in wil zetten om de patienten die een ambulance nodig hebben optimaal te ondersteunen door een adequate roosterplanning? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Onze ambulanceteams werken in een 24-uurs rooster, 7 dagen per week en veelal op straat. Als interim planner plan je de roosters van onze ambulanceprofessionals en ook draag je zorg voor de planning en bijbehorende mutaties van management- en stafmedewerkers. Er is een nauwe samenwerking met de roosterplanner van de meldkamercentralisten en roosterplanner van leren & opleiden.

Wat ga je voor ons doen?

Als planner zorg je voor een optimale invulling van dienstroosters voor de rijdende dienst (ambulanceverpleegkundigen en ambulancechauffeurs). Dit alles in lijn met de CAO en wet- en regelgeving. Medewerkers kunnen zelf hun diensten in roosteren maar als planner zorg je dat alle diensten optimaal ingevuld worden. Je plant de dienstroosters van de medewerkers van de rijdende dienst rekening houdend met de CAO, arbeidstijdenwet, protocollen en afspraken; Je beantwoordt vragen over de planning van dienstroosters van medewerkers en teammanagers bijv. over opengevallen diensten en wisselingen; Je onderhoudt contacten met uitzendbureaus en plant de inzet van flex medewerkers, waarbij je rekening houdt met urgentie en budgettaire afspraken; Je signaleert knelpunten in de planning, overlegt met medewerkers en managers en zorgt waar mogelijk voor oplossingen; Je stelt in samenwerking met de teammanagers specifieke planningen op zoals de opleidingen van het personeel, bij- en nascholing, stages en specifieke verlofvormen; Je verricht alle voorkomende administratieve werkzaamheden zoals het invoeren van gegevens en het controleren van verlof- en urenregistratie; Je levert gegevens aan bij de salarisadministratie en stemt zo nodig met hen af; Je signaleert structurele knelpunten en denkt mee over oplossingen.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarden zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op het gebied van personeelsplanning;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als planner in de (acute) zorgsector in de afgelopen 10 jaar (Benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring op gebied van coaching en/of persoonlijke ontwikkeling;
  • Aantoonbaar in het bezit van een geldig rijbewijs en een eigen auto (Benoem dit duidelijk in het cv);
  • Beschikbaar per 1 november 2025 voor 32 uur gedurende de gehele opdracht, inclusief eventuele verlengingen;
  • Een maximum uurtarief van 90,- exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee flextender en alle overige kosten.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring als planner in de (acute) zorgsector in de afgelopen 10 jaar (35 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met het begeleiden van veranderopgaven en tot stand brengen van samenwerking in en tussen teams (Benoem dit duidelijk in het cv) (35 punten);
  • De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (30 punten).

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
  • Coachen
  • Samenwerken
  • Overtuigen
  • Assertiviteit
  • Stressbestendig
  • Analyserend vermogen
  • Plannen en organiseren

Organisatie en team

Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden (VGGM) werkt 24 uur per dag, 7 dagen per week aan publieke veiligheid en gezondheid. Wij zijn de Brandweer, GGD, Ambulancezorg, GHOR en Veilig Thuis in Gelderland-Midden en staan klaar voor de ruim 700.000 inwoners uit 15 gemeenten.

Dagelijks werk je samen met je collega roosterplanner, capaciteitsplanner en coordinator planbureau. Je bent verantwoordelijk voor de korte en middellange termijn planning. Verder heb je ervaring met het roosteren van grote groepen medewerkers in wisselende diensten. Je bent zichtbaar, makkelijk benaderbaar en kunt goed omgaan met acute problemen of verandering en behoudt daarbij het overzicht. Je legt verantwoording af aan de teammanager Bedrijfsvoering.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 1 oktober 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 29 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

VGGM zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). BYOD (bring your own device): voor deze opdracht niet van toepassing. Indien bij de eisen en/of de gunningcriteria kwaliteit gevraagd wordt naar afgeronde opleidingen, dan dient de kandidaat, indien VGGM hierom vraagt, een kopie diploma en/of certificaat aan te leveren. Kan Inschrijver dit niet aanleveren, dan is definitieve afwijzing het gevolg. VGGM behoudt zich het recht voor om tot het moment van definitieve gunning de offerteprocedure tijdelijk op te schorten en geheel of gedeeltelijk in te trekken. Het geheel of gedeeltelijk intrekken van de offerteprocedure leidt niet tot enige aansprakelijkheid van VGGM jegens deelnemers. VGGM zal de door kandidaten (reeds) gemaakte kosten c.q. geleden schade dan ook niet vergoeden. VGGM heeft de mogelijkheid om met kandidaten een dienstverband aan te gaan na afronding van de eerste termijn van de opdracht, zonder dat VGGM daarbij verplichtingen heeft naar de externe leverancier.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur