Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Contract manager Sociaal domein

(Talentenregio) Shared Service Centrum ONS

Luttenbergstraat 2, 8012 EE Zwolle, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Overijssel

Begindatum:

3 apr 2023

Einddatum:

30 jun 2023

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

10 mrt 2023

Voor de partnergemeenten van SSC Ons, afdeling Maatschappelijke Ondersteuning, zoeken we een contractmanager met focus op Wmo 


De afdeling Maatschappelijke Ondersteuning is verantwoordelijk voor het beleid, financiën, uitvoering,  inkopen, contracteren en managen van de contracten met aanbieders van Wmo-ondersteuning. Hierbij kun je denken aan onderwerpen als  thuisondersteuning, dagbesteding, inburgering, beschermd wonen, respijtzorg en hulpmiddelen.

De standplaats voor deze functie is Zwolle. Je zult afwisselend werken op het Provinciehuis (uitvalsbasis Ons), of het gemeentehuis van onze partnergemeente. Daarnaast zijn we voorstander van thuiswerken wanneer mogelijk en bieden de mogelijkheid van ‘hybride werken’.

Dit ga je doen
Het team bestaat vaak uit teammanagers van het Sociaal Wijkteam, beleidsadviseurs van de afdeling Wmo, de contractbeheerder en jij als contractmanager.

Als contractmanager ben je, met de andere contractmanagers, verantwoordelijk voor de Wmo contracten van de partners van Ons. In deze functie:
  • Volg je pro-actief de ontwikkelingen in het sociaal domein. 
  • Ben je het aanspreekpunt voor gecontracteerde Wmo aanbieders, onderhoud je relaties met deze aanbieders en bespreek je de kwaliteit van dienstverlening en de financiële en contractuele aspecten van de dienstverlening. Je stuurt bij waar nodig.
  • Samen met het Wmo team toets je producten, diensten en aanbieders aan contracten, opdrachten en gemaakte afspraken. Je monitort de werking en doelmatigheid van de contracten, legt dit vast in contractbeoordelingen en doet voorstellen voor bijstelling van het contract.
  • Je volgt de ontwikkelingen bij bestaande aanbieders en binnen de eigen organisatie en zorgt dat afspraken en contracten hierop aangesloten blijven.
  • Je hebt focus op voortdurende kwaliteitsverbetering waarbij op transparante wijze wijzigingen worden aangeboden en geïmplementeerd. Het draait hierbij om kwalitatief verbeteren van de dienstverlening, verhogen van efficiëntie en effectiviteit, lange termijn risicoverlaging en het toevoegen van waarde aan het succes van de totale organisatie. Je hebt hierbij ook oog voor het belang van de inwoner.
  • Geef je adviezen bij een (Europese) aanbesteding over onder meer de inrichting en besturing van contracten en de toekomstige samenwerking met aanbieders.
  • Informeer je jouw opdrachtgever regelmatig over de prestaties van de aanbieders, de ingezette dienstverlening en kostenontwikkelingen binnen contracten.
  • Richt je het contractmanagement in conform de vastgestelde governance en procedures.
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.