Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Omgevingsdienst IJsselland
Logo van Omgevingsdienst IJsselland

Adviseur Geluid

Omgevingsdienst IJsselland

Lübeckplein 2, 8017 JZ Zwolle, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 jul 2024

Einddatum:

30 jun 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

8 mei 2024
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32

Type inzet
De functie wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een zzp'er. Kandidaten die voor deze opdracht in aanmerking willen komen, dienen een overeenkomst met loonuitbetaling te hebben via een detacheringsbureau of adviesbedrijf, die dan de offerte indient. Bemiddeling is onvoldoende.*

Inleiding
Team Advies van Omgevingsdienst IJsselland zoekt 2 Adviseurs Geluid.

Wat ga je doen?
In de functie van Adviseur Geluid (24-32 uur p/wk) verricht je onder meer de volgende werkzaamheden:

  • Je adviseert intern en extern over industrielawaai.

  • Je voert geluidmetingen uit en werkt deze uit.

  • In voorkomende gevallen adviseer je over (rail)verkeerslawaai.

  • Je beoordeelt akoestische onderzoeken, reken- en meetmodellen.

Wat breng je mee?

  • HBO werk- en denkniveau.

  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als adviseur geluid bij gemeente, omgevingsdienst, of adviesbureau.

  • Actuele kennis op het gebied van industrielawaai en geluidmetingen.

  • Je bent een teamspeler en hebt een proactieve werkhouding.

  • Je beschikt over goede communicatieve en schriftelijke vaardigheden.

  • Je bent creatief en oplossingsgericht en hebt een pragmatische instelling.

Dit is je team
Team Advies bestaat (inclusief inhuur) uit ca. 40 deskundige adviseurs en verzorgt de advisering voor de vakgebieden bodem, externe veiligheid, geluid, luchtkwaliteit/geur, milieuzonering en juridische- en beleidsadvisering.

Dit is onze organisatie
Wij werken aan een schone en veilige leefomgeving en een sterke positie voor bedrijven, nu én straks in de toekomst. Dagelijks bezoeken onze experts bedrijven om te toetsen of ze voldoen aan wet- en regelgeving. Uiteraard hoort hier ook een stuk advies bij over bijvoorbeeld duurzame energie. Dit doen we vanuit zeven expertises, namelijk veiligheid, luchtkwaliteit, geluid, energie, afval, asbest en bodem. Daarnaast verlenen we vergunningen. We werken nauw samen met en voor de 11 gemeenten in regio IJsselland en de provincie Overijssel. Op dit moment werken we met circa 130 collega’s in een informele werksfeer. We zijn trots op onze platte organisatie met de teams Vergunningen, Toezicht & Handhaving, Advies en het Bedrijfsbureau.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.