thumbnail
thumbnail

Beheerder

Chevalleraustraat 2, 7731 EE Ommen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
-
36 Overijssel

Begindatum:

18 dec 2023

Einddatum:

1 mei 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

18 nov 2023
Wie zijn we
Wij zijn een jonge en compacte gemeentelijke regie-netwerk organisatie. De gemeente Ommen heeft 19.000 inwoners.
Een deel van ons takenpakket voeren we zelf uit, maar we besteden ook veel werk uit of doen dit in co-creatie met onze samenwerkingspartners.  We werken vanuit brede rollen die kunnen veranderen afhankelijk van de opgave die we samen hebben.
Onze compacte organisatie bestaat uit een betrokken club mensen. We hebben korte lijnen en dat maakt dat we snel kunnen reageren op vragen uit de samenleving. Daarbij hebben we veel eigen verantwoordelijkheid en vrijheid om de klus te klaren.

De werkzaamheden
Ieder jaar wordt er door onze inwoners en bedrijven in onze gemeente tal van evenementen en activiteiten georganiseerd. In jouw rol als medewerker APV draag je er aan bij om initiatieven van inwoners en bedrijven op een juridisch kloppende manier mogelijk te maken. Waarbij je aanvragen toetst aan de geldende wetgeving zoals de APV, Bijzondere wetten en de wet Bibob.
Voor onze inwoners en ondernemers ben je daarbij een belangrijk aanspreekpunt als het gaat het aanvragen van vergunningen of ontheffingen.
Je pakt de aanvragen en ontheffingen van begin tot eind op zodat je bij het hele proces betrokken blijft. En dat proces start bij een vooroverleg met de aanvrager.
Je adviseert de aanvrager, maar ook de bestuurder, de interne organisatie en onze samenwerkingspartners. Je pakt het werk zelfstandig op en daarbij heb je regelmatig afstemming met collega’s en samenwerkingspartners.

Wie ben jij
In deze rol is het nodig dat je gemakkelijk kunt communiceren met veel verschillende mensen en ondernemers. Je pakt aanvragen zelfstandig en voortvarend op en je beschikt over de nodige politieke sensitiviteit. Voor deze rol is het verder van belang dat je beschikt over tenminste een jaar relevante werkervaring en kennis van relevante wet- en regelgeving
Je hebt een MBO+/ HBO werk- en denkniveau. 
Je hebt tenminste een jaar aantoonbare relevante werkervaring op het gebied van de APV/ Bijzondere Wetten binnen een gemeente. 


 
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur

Ben jij de Beheerder die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.