thumbnail
thumbnail

Webregisseur

Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
28 Gelderland

Begindatum:

1 mei 2024

Einddatum:

31 okt 2024

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

22 mrt 2024

Opdrachtbeschrijving Webregisseur

Hier ga je werken
De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam. Het onlangs gerenoveerde gemeentehuis is modern ingericht en biedt alle voorzieningen die jij nodig hebt!

Het team
Cluster Communicatie maakt onderdeel uit van team Bedrijfsvoering en bestaat uit drie adviseurs, twee communicatiemedewerkers en een webregisseur.
Vanwege zwangerschaps- en ouderschapsverlof van deze laatste, zoeken wij tijdelijk een webregisseur.

Opdrachtbeschrijving
Als webregisseur houd je je bezig met de gemeentelijke website, webformulieren, digitale toegankelijkheid en (draag je bij aan) de uitvoering van verschillende projecten. Je gaat onder andere het volgende doen:

  • Beheren en onderhouden van www.oldebroek.nl (CMS Roxit). Dit houdt onder andere in:

    • het up-to-date houden van de content op bovengenoemde site

    • schrijven/redigeren van nieuwe content en dit plaatsen

    • oude/onjuiste content verwijderen

    • maandelijks testen van CMS updates

    • (signaleren van) storingen en dit melden/afstemmen met leverancier

    • monitoren en analyseren van website statistieken (Google analytics) en de website hierop aanpassen

    • gebruikersbeheer

  • Vertalen van ontwikkelingen in de organisatie en de omgeving naar webinhoud en/of nieuwe toepassingen.

  • Bouwen en beheren van webformulieren in het CMS van de website en in het zaaksysteem Djuma.

  • Meedenken en adviseren in het verbeteren van onze online dienstverlening en zorgen voor de doorvoering ervan.

  • Zorgen dat onze online diensten en content voldoen aan de toegankelijkheidseisen die gelden voor overheidsinstellingen (WCAG). Opstellen van toegankelijkheidsverklaringen.

Beheer en onderhoud van social media kanalen en Coosto (social media platform). Dit houdt onder andere in:

  • adviseren over inzet van social media op basis van de contentstrategie en erop toezien dat onze content hieraan voldoet

    • gebruikersbeheer

    • nieuwe toepassingen signaleren en delen met communicatiemedewerkers

    • social media advertenties maken

(Bijdragen aan de) uitvoering van projecten:

  • Ontwikkelen, bouwen, testen van webformulieren in zaaksysteem Djuma (onderdeel van Fase 2 Zaakgericht werken). Hierbij afstemming zoeken met inhoudelijke collega’s van de H2O gemeenten.

  • Voldoen aan de Wet open overheid (Woo)

  • Voldoen aan de Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer (Wmebv)

  • Onderzoeken aanschaf tool voor online enquêtes (in H2O-verband) en mogelijke aanschaf en implementatie hiervan.

Eenmalige taken die vallen in de periode van zwangerschapsvervanging:

  • Jaarlijkse ENSIA audit: aanleveren van de gevraagde documentatie voor oldebroek.nl.

  • Technisch websitebeleid herzien (samen met de webcollega’s van Hattem en Heerde)

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woonwerk)

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

  • Het maximale all-in uurtarief (incl. reis- en verblijfkosten) bedraagt €80,- (incl. onkosten en excl. BTW).

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbare kennis van en ervaring met digitale toegankelijkheidseisen (WCAG)

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar 1 jaar ervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar in een opdracht met vergelijkbare inhoud.

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar in een opdracht met vergelijkbare inhoud.

Wensen

  • Kandidaat heeft op het CV aantoonbare kennis en ervaring CMS met systemen, bij voorkeur specifiek met CMS Roxit.

  • De fysieke gesprekken vinden plaats op donderdagmiddag 11 april a.s. Hier graag rekening mee houden.

  • Competenties: Zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Hibo Abdi via hibo.abdi@kbenp.nl of via 06 433 634 42

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Webregisseur die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.