Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Oldebroek
Logo van Gemeente Oldebroek

Projectleider gebiedsontwikkeling

Gemeente Oldebroek

Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

12 sept 2024

Einddatum:

31 jan 2025

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

28 aug 2024
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 24

Type inzet
Een gezagsverhouding valt i.o.m. opdrachtgever niet uit te sluiten. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Opdracht: Ervaren Projectleider gebiedsontwikkeling  (16-24 uur)

Hier ga je werken
De gemeente Oldebroek is volop in beweging! Met elkaar werken we aan een organisatie die aansluit bij de samenleving en de mogelijkheden van deze tijd. Samen werken aan een sterke en leefbare samenleving. Die samenleving geven we met elkaar vorm; inwoners en gemeente. Je krijgt de ruimte voor eigen initiatief en om eigen verantwoordelijkheid te nemen. We ondersteunen en faciliteren elkaar waar dat kan. Dit doen wij vanuit onze kernwaarden Dienstverlenend, Eigenaarschap, Verbindend, Flexibiliteit en Vakbekwaam.
 
Het team
De opdracht valt binnen team Ruimte, cluster Ruimtelijke ontwikkeling.
Binnen dit cluster zijn op dit moment 25 medewerkers werkzaam die zich bezighouden met ruimtelijke ordening, duurzaamheid, grondbedrijf, projecten, economie, volkshuisvesting en recreatie en toerisme.

Dit ga je doen
Als ervaren projectleider gebiedsontwikkeling ga je onder meer de volgende werkzaamheden en taken oppakken:

  • Je geeft sturing aan diverse projecten in het centrum van de kern Oldebroek.

  • Je onderhandelt, draagt zorg voor het opstellen van projectdefinities, planningen, projectrapportages en bestuurlijke afwegingskaders;

  • Vanaf de initiatieffase tot en met de fase van realisatie stuur je op de beheersuitgangspunten: geld, organisatie, kwaliteit, informatie en tijd;

  • Je anticipeert op ontwikkelingen in de verschillende projectfases en neemt tijdig maatregelen als prestatieafspraken dreigen niet te worden gehaald;

  • Je adviseert over en regisseert inwonerparticipatie en interactie met project betrokkenen.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via nikki.nowack@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Op dit moment is ons kantoor gesloten. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.