Begindatum:
23 sept 2024Einddatum:
21 mrt 2025Uren per week:
16Publicatiedatum:
4 sept 2024Type inzet
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.
Tijdelijke inkoopadviseur - 16 uur per week
In verband met ziekte zoeken wij een enthousiaste en zelfstandige inkoopadviseur. Je komt te werken in het team Advies, in het cluster inkoop en contractmanagement. Samen met je collega inkoopadviseur begeleid je alle inkooptrajecten in de gemeente Meppel. Verder werken in het cluster contractmanagers- en beheerders, een subsidie adviseur en -medewerker.
Wat worden jouw werkzaamheden?
Je bent verantwoordelijk voor de advisering en begeleiding van alle voorkomende inkoop- en aanbestedingstrajecten, waarbij het accent ligt op de volgende onderwerpen:
Sociaal domein;
Facilitair;
ICT;
Het publiceren van (niet-openbare) Europese en meervoudig onderhandse aanbestedingen via het tenderplatform TenderNed.
Je draagt zorg voor de doelmatigheid en rechtmatigheid van inkoop en bent betrokken bij het gehele aanbestedingstraject;
Je ontwikkelt beleid en voert dit uit (bijvoorbeeld circulair inkopen);
Je bent intern de verbindende schakel tussen contractmanagement en –beheer, inkoop en de verantwoordelijke teams;
Je beheert inkoopprocedures en bijbehorende systemen;
Je onderhoudt de contacten met leveranciers en onderhandelt over contracten