Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Projectleider WPG Audit

Gemeente Dronten

De Rede 1, 8251 ER Dronten, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 12 Flevoland

Begindatum:

1 sept 2022

Einddatum:

31 dec 2022

Uren per week:

12

Publicatiedatum:

22 jul 2022

Projectleider WPG Audit | 8-12 uur per week 

Wij zijn op zoek naar een projectleider WPG (Wet Politiegegevens).
Om ervoor te zorgen dat we aantoonbaar voldoen aan het normenkader dat is opgesteld door de NOREA in de gemeente Dronten, hebben we jou nodig.

Het betreft het verwerken van strafrechtelijke gegevens valt onder de Wet politiegegevens door verschillende teams binnen de gemeente Dronten. Denk hierbij aan de BOA taken (zowel binnen het fysiek als sociaal domein), leerplicht, participatiewet, bouwen en wonen. Conform de vereisten van de WPG moet de gemeente een audit laten uitvoeren en daarover rapporteren aan de Autoriteit Persoonsgegevens. Jouw leidende en coordinerende rol wordt gepositioneerd binnen het team Vergunningen, toezicht en handhaving.

Wat ga je doen?
Als Projectleider ben je er verantwoordelijk voor dat we gaan voldoen aan het normenkader, opgesteld door de NOREA in het kader van de WPG. Jij helpt ons audit proof te zijn!

Concreet zijn je taken:
•           Je bent projectverantwoordelijk; je inventariseert, maakt een plan en stuurt aan, vervolgens zorg je voorplanning en rapporteert
•           Je bewaakt de voortgang
•           Je adviseert over de implementatie
•           Je beschrijft beheersmaatregelen
•           Je beschrijft (werk)processen en ondersteunt de teams om(werk)processen te beschrijven
•           Je verzorgt de administratie rondom de implementatie
•           Je rapporteert aan stakeholders

Vaardigheden en eigenschappen
De projectleider die we zoeken weet vanuit een goede kennis van de WPG en AVG vlot samen met de organisatie stappen te zetten. Je bent een aanjager, je bent proactief en je weet jouw weg binnen onze organisatie snel en effectief te vinden. Je bent praktisch ingesteld en kan goed schakelen van strategisch/tactisch niveau naar de uitvoering. Je bent resultaatgericht en kunt goed prioriteiten stellen. Je bent iemand die accuraat is in documentatie en administratie. Je bent verbinder en weet anderen te enthousiasmeren. Tegelijkertijd weet je het gevoel voor urgentie goed te vertalen naar de benodigde acties.

Eisen:
-           Op cv aantoonbaar minimaal een afgeronde Hbo-opleiding
-           Op cv aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring bij een gemeentelijke organisatie
-           Werkervaring opgedaan als projectleider
-           Kennis/ervaring met Wet politiegegevens en AVG
-           Werkervaring met audits



 
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.