thumbnail
thumbnail

Algemeen projectleider ruimtelijke projecten

Grote Kerkhof 4, 7411 KT Deventer, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
24 Overijssel

Begindatum:

16 okt 2023

Einddatum:

15 okt 2024

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

6 sept 2023

Projectleider Leefomgeving (team IBL)
Ben jij een gedreven projectleider die plezier beleeft aan het onderhouden en vernieuwen van de fysieke leefomgeving en alles wat daar bij komt kijken? Die het leuk vindt om samen met collega’s van verschillende vakgebieden te werken aan meerdere projecten tegelijkertijd? Lees dan vooral verder want wij komen dan graag met jou in gesprek.

Omschrijving opdracht
Je geeft leiding aan diverse projectgroepen in de fysieke leefomgeving, waarvan de leden uit interne en/of externe professionals bestaan. Daarnaast zet je marktpartijen in en is het van belang dat je, door de juiste vraag te stellen, de aanbiedingen en oplossingen kunt beoordelen op hun effectieve bijdrage aan het projectresultaat.
Om betrokkenheid en draagvlak te creëren bestaat een belangrijk deel van je functie uit aansturen, organiseren, communiceren en afstemmen. Je bent het aanspreekpunt voor de diverse stakeholders. Zowel intern als extern is een goede informatievoorziening en het verkrijgen van draagvlak belangrijk. Intern naar de opdrachtgevers van de verschillende projecten, vakinhoudelijke collega’s en bestuur en extern naar belanghebbenden als bijvoorbeeld externe adviseurs, bewoners en stichtingen.

Jouw werkzaamheden bevat een gevarieerd pakket aan projecten die tegelijkertijd spelen, op verschillende vakgebieden.

Een aantal voorbeelden uit de praktijk:

  • Coördineren en aansturen van groenprojecten zoals aanplant van nieuwe bomen

  • Projectmatig aansturen van beheerplannen voor mooie natuurgebieden zoals de Douweler Kolk

  • Coördineren van het tot stand komen van diverse assetplannen en beheerplannen over de volle breedte van de Leefomgeving. Dat kan gaan over wegverhardingen, openbare verlichting, riolering, verkeersinfrastructuur, civiele kunstwerken e.d.

  • Opstellen en/of aanscherpen van interne processen/procedures

  • Opstellen en/of aanscherpen van interne processen/procedures en het in verband daarmee houden van lean trajecten.

Omschrijving kandidaat
Je bent in staat om leiding te geven aan projectteams met expertises van binnen en buiten de organisatie. Daarnaast heb je aantoonbare ervaring met participatietrajecten en vind je het leuk om interactieve processen te begeleiden. Verder ben je organisatiesensitief, beschik je over een goede oordeelsvorming, toon je initiatief en ben je resultaatgericht.

Je brengt risico’s in beeld en weet deze te managen. Daarnaast ben je mondeling en schriftelijk vaardig, analytisch en cijfermatig sterk. Tot slot houd je van vernieuwing en staat kwaliteit hoog in het vaandel.

Jouw ervaring
We kunnen een goede match zijn als:

  • Je hbo werk- en denkniveau hebt

  • Je een hbo-opleiding 

  • Je in je recente loopbaan ervaring hebt opgedaan als adviseur of projectleider, bij voorkeur kleine en middelgrote onderhoudsprojecten in de fysieke leefomgeving

  • Tenslotte: competenties staan bij ons voorop! welke; daadkrachtig, resultaatgericht, communicatief, effectief, klantgericht kostenbewust, teamspeler

Praktische informatie
Samen met ruim 90?enthousiaste en betrokken collega’s binnen het team Inrichting Beheer en Leefomgeving werken we vanuit verschillende kennisgebieden aan de kwaliteit van de Deventer leefomgeving. Een gezellig en behulpzaam team in een dynamische en professionele werkomgeving. Bekijk het filmpje voor een nog beter beeld van het team! ? 

 Eisen

  • Bij eventuele gunning is een VOG verplicht. Deze wordt door de gemeente Deventer aangevraagd voor de kandidaat.

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (o.a. all- in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk)

  • De kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding.

  • De opdracht leent zich niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur of projectleider

  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen de openbare ruimte bij een gemeente

Wensen

  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur of projectleider

  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring bij kleine en middelgrote onderhoudsprojecten in de fysieke leefomgeving

  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen de openbare ruimte bij een gemeente

  • Competenties: Zie PDF.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Algemeen projectleider ruimtelijke projecten die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.