thumbnail
thumbnail

Administratief medewerker

(SwiF) Omgevingsdienst Flevoland & Gooi En Vechtstreek

Binckhorstlaan 36 M0.17, 2516 BE Den Haag, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 Zuid-Holland

Begindatum:

28 okt 2024

Einddatum:

30 apr 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

23 sept 2024

Type inzet
Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Medewerker Officemanagement
(32-36 uur per week)

Functie
Als medewerker Officemanagement maak je deel uit van een dynamisch enthousiast team. De meeste primaire processen van de OFGV beginnen en eindigen met een administratieve taak. Je ondersteunt alle primaire processen. Je zorgt er ook voor dat alle digitale administratieve processen efficiënt verlopen en dat documenten goed opgeslagen zijn en gemakkelijk terug te vinden zijn in ons zaaksysteem.

Taken en verantwoordelijkheden 

  • Voert aangeleverde gegevens in het zaaksysteem in;

  • Publiceert advertenties van vergunningen;

  • Zorgt dat alle correspondentie volgens richtlijnen verstuurd wordt;

  • Scant en registreert de inkomende en uitgaande post en koppelt die aan de juiste zaak;

  • Verzamelt, bewerkt en verstrekt gegevens;

  • Plant controles voor toezichthouders en zorgt er voor dat het digitale dossier op orde is;

  • Bewaakt kwaliteit en de actualiteit van informatie en gegevens.

Wie ben jij?

  • Je hebt bij voorkeur een afgeronde MBO opleiding niveau 4;

  • Jij bent georganiseerd, nauwkeurig en punctueel;

  • Aantoonbare beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

  • Je hebt oog voor detail;

  • Je bent flexibel, proactief, betrouwbaar en een echte teamspeler;  

  • Je hebt ervaring in een administratieve functie;

  • Aantoonbare kennis heeft van het officepakket zoals Outlook, Word en Excel (kennis op het gebied van milieuvergunningverlening en handhaving is een pre).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur

Ben jij de Administratief medewerker die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.