Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van SDL Samenwerking De Liemers
Logo van SDL Samenwerking De Liemers

Senior Applicatieadviseur (Managementinformatie)

SDL Samenwerking De Liemers

Kerkstraat 27, 6901 RB Zevenaar, Nederland

Sluit over 5 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

-

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

7 nov 2025
Opdracht tarief 150Opdracht uren 16
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

(Her)inrichting van de managementinformatie van de RSD. Opstellen van dashboards en lijstwerk voor de RSD zelf (GR) en de basisgemeenten.

Werkzaamheden

Verbinden van de data uit de Suites, Key2financien e.a. systemen, op basis van Cognos en Power BI. Advies uitbrengen en uitvoeren, o.a. in samenwerking met Business Intelligence specialist.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel.
  • Een aantoonbare afgeronde Bedrijfskundige informatica, Business IT & Management opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Aantoonbare werkervaring met Suite, Key2Financien, Cognos, PowerBI en SQL (benoem duidelijk in het cv waar deze werkervaring is opgedaan);
  • Een maximum uurtarief van 150,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten en externe administratieve broker fee;
  • Aantoonbaar beschikbaar en bereid om op woensdag en vrijdag op locatie te werken (benoem duidelijk in cv);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar op het gebied van verbetering managementinformatie;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met Suite, Key2Financien, Cognos, PowerBI en SQL (benoem duidelijk in het cv waar deze werkervaring is opgedaan);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met uitvoering van Jaarwerk binnen het sociaal domein;
  • CV: Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands;
  • CV: Minimaal 2 referenties.

Wensen en competenties

Competenties

  • Analyseren
  • Adviseren
  • Samenwerken

Organisatie en team

Opdrachtgever Samenwerking de Liemers (SDL) is een gemeenschappelijke regeling waar binnen RSD de Liemers (sociale dienst) en RID de Liemers (ICT en de inkoopdienst) zijn ondergebracht. De SDL werkt voor de Liemerse gemeenten Duiven, Westervoort en Zevenaar. RSD de Liemers voert werkzaamheden uit op het gebied van de participatiewet voor de inwoners van deze regio. De Regionale ICT Dienst (RID) in Westervoort is het facilitair dienstencentrum op het gebied van ICT voor de Liemerse gemeenten. De RID biedt een compleet portfolio ICT- en inkoopdiensten op beleids-, beheers-, en projectniveau. Locaties: De RSD is gevestigd in Zevenaar

Gespreksinformatie

Beoordeling en Selectieproces

  1. Stap 1: Beoordeling cv's op minimumeisen
    Een externe administratieve broker beoordeelt de cv's op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen worden geselecteerd voor stap 2. Kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.
  2. Stap 2: Selectie 5 cv's die aan de organisatie worden voorgelegd
    De externe administratieve broker beoordeelt de cv's van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria. De 5 kandidaten die het beste scoren worden geselecteerd voor stap 3. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.
  3. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
    De opdrachtgever beoordeelt de cv's van de geselecteerde kandidaten in onderlinge vergelijking op de volgende criteria: relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten en relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4).
  4. Stap 4: Selectiegesprek
    In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 19 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 18 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, do, vr