Systeembeheerder 3e lijn

Samenwerkingsorganisatie de Wolden/Hoogeveen

Raadhuisplein 1, 7901 BW Hoogeveen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Drenthe

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 apr 2025

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

25 sept 2024

Organisatie
Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen (SWO) geeft met ruim 900 medewerkers uitvoering aan de gemeentelijke taken en verleent diensten aan ongeveer 80.000 inwoners van de twee gemeenten. Dit maakt ons de op één na grootste gemeentelijke organisatie in Drenthe. Daarnaast zijn wij een unieke organisatie door het werken voor 2 heel verschillende gemeenten.

Opdracht
Vanwege langdurige afwezigheid hebben wij voor de duur van 5 maanden een opdracht voor de Samenwerkingsorganisatie als systeembeheerder, waarbij je een veelzijdige en uitdagende rol vervult. Samen met een team van technische beheerders werk je aan het waarborgen van de beschikbaarheid, performance en veiligheid van systemen, terwijl je de centrale IT-infrastructuur optimaliseert. Wat jou echt onderscheidt, is jouw vermogen om verantwoordelijkheid te nemen voor het verbeteren van security aspecten op zowel technisch als procesmatig gebied, en het verrijken van het team met jouw kennis en inzichten. Bij ons ben je de sleutel tot het optimaliseren van de systemen en het versterken van onze IT-omgeving.

Ook ga je het volgende doen:

  • Ondersteuning bieden bij het beheer van diverse (virtuele) servers

  • Beheer van Active Directory en Exchange in een hybride omgeving

  • Deelnemen aan projecten naast regulier systeembeheer

  • Adviseren van het management over de doorontwikkeling van producten in beheer en mogelijke ICT-verbeteringen

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op hbo-niveau richting informatica of een vergelijkbare richting;
2. Werkervaring op het gebied van netwerken (vast & wifi), informatiebeveiliging en security;
3. Aantoonbare werkervaring met minimaal 2 systemen zoals systeembeheer in een Windows Server 2016-(of hoger) omgeving en systemen zoals VMWare, Active Directory, Azure AD, Intune, Exchange Online, Citrix Virtual Desktop, Citrix Provisioning Services;
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als systeembeheerder van minimaal 500 werkplekken
5. Aantoonbare werkervaring met ITIL;
6. Aantoonbare werkervaring met ICT-projecten;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
7. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als systeembeheerder van minimaal 500 werkplekken (30 punten);
8. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het aansturen van externe partijen binnen ICT projecten (30 punten);
9. Aantoonbare werkervaring met minimaal 3 van de volgende systemen: VMWare, Active Directory, Azure AD, Intune, Exchange Online, Citrix Virtual Desktop, Citrix Provisioning Services (20);
10. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als systeembeheer bij een gemeentelijke organisatie (10 punten);
11. Uiterlijk beschikbaar per 28 oktober 2024 voor 36 uur per week (10 punten).

Competenties

  • Verantwoordelijk;

  • Kritisch;

  • Initiërend;

  • Stressbestendig;

  • Klantgericht;

  • Communicatief;

  • Analytisch;

  • Creatief.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9 Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.; invulling/spreiding van de uren nader overeen te komen.
Is hybride werken mogelijk:  beperkt, in overleg.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op locatie in Hoogeveen op dinsdag 8 oktober 2024 van 13:00 uur tot 16:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 7 oktober 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Het overeengekomen tarief is van toepassing voor de gehele duur van de inzet van Professional.
    Aanpassing van het tarief is uitsluitend mogelijk na wederzijds overleg én mits er sprake is van detachering en kan slechts ingaan indien Inlener schriftelijk aan Opdrachtgever heeft bevestigd dat de tariefsaanpassing is goedgekeurd, met dien verstande dat verhogingen van het loon of andere arbeidsvoorwaarden, volgend uit de cao binnen de branche waarin Professional werkzaam is of bepaald door wetgeving, te allen tijde kunnen worden doorberekend.
    Andere verhogingen zijn niet mogelijk aangezien deze als een wezenlijke wijziging gezien worden waarmee de oorspronkelijke uitvraag onrechtmatig wordt (voor meer informatie: zie https://www.pianoo.nl/nl/regelgeving/jurisprudentie/jurisprudentieoverzicht/type-opdracht/wezenlijke-wijziging).

 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.