Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.
thumbnail
thumbnail

Informatiemedewerker

RSD Kromme Rijn Heuvelrug

Het Rond 6-E, 3701 HS Zeist, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
36 uur Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36 uur

Publicatiedatum:

14 nov 2023

Organisatie
De Regionale Sociale Dienst Kromme Rijn Heuvelrug biedt een vangnet voor de inwoners van de gemeenten De Bilt, Bunnik, Utrechtse Heuvelrug, Wijk bij Duurstede en Zeist die tijdelijk niet of onvoldoende in hun inkomen kunnen voorzien. Wij begeleiden hen zo snel mogelijk naar betaald werk of een andere dagbesteding. Een uitdagende taak. Het succes van onze organisatie hangt af van de resultaten die wij behalen in de uitstroom van cliënten, het beperken van de instroom en de kwaliteit waarmee wij bestaande cliënten begeleiding bieden.

Onze medewerkers maken het verschil. Voor onze cliënten en voor onze organisatie!  De inzet van elke medewerker is van belang. In een uitdagende omgeving zijn zij de  professionals, die samenwerken, elkaar steunen en van elkaar leren. Samen bouwen we zo aan een organisatie waar we trots op kunnen zijn!

Dit ga je doen

  • Je bent verantwoordelijk voor het scannen van documenten in het kader van digitale vervanging;

  • Je zorgt voor een juiste registratie;

  • Je verwerkt inkomende en uitgaande (digitale) post;

  • Je zorgt voor het verzendklaar maken van uitgaande (digitale) post;

  • Je voert controles/correcties uit op documentregistraties, gedigitaliseerde documenten en dossiers;

  • Je draagt bij aan het opleiden en bewust maken van collega’s op het gebied van correct archiveren;

  • Je denkt mee/adviseert over gewenste wijzigingen/verbeteringen in de werkprocessen, werkwijzen, procedures en instrumenten;

  • Je sluit aan bij diverse digitaliseringsprojecten;

  • Jouw oog voor detail en nauwkeurigheid draagt bij aan de kwaliteit van het digitaal informatiemanagement binnen de RSD.

Wat vragen we van jou

  • Je bent georganiseerd, nauwkeurig, pragmatisch en hebt oog voor detail

  • Je bent in staat je eigen werk te managen en prioriteren;

  • MBO werk- en denkniveau met een gedegen achtergrond in informatiemanagement of een MBO+ opleiding in de richting van archief is een pré

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde diploma op minimaal mbo 4 niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als informatiemedewerker binnen de publieke sector;

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
3.  Minimaal een afgeronde mbo 4 diploma op het gebied informatiemanagement of archief beheer; (30 punten)
4.  Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als informatiemedewerker binnen de publieke sector; (25 punten).
5. Uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2024 voor 36 uur per week (25 punten).
6. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na initiële duur inclusief verleningen kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (minimaal 1040 uur dient hier voor geschreven te zijn) (20 punten).

Competenties
-      Werkt nauwkeurig
-      Toont initiatief en is proactief
-      Communicatief vaardig

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal xx. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,50 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Is hybride werken mogelijk: ja/nee.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 27 november 2023. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk vrijdag 24 november 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur

Ben jij de Informatiemedewerker die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.