KAM medewerker/coordinator

Lange Brinkweg 81, 3764 AB Soest, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 28 tot 36 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 jan 2025

Uren per week:

28 tot 36

Publicatiedatum:

6 jul 2024

Organisatie
RMN is in 2000 van start gegaan als inzamelings- en reinigingsbedrijf van de gemeente Soest en Zeist. Momenteel zijn er 6 gemeenten (Baarn, Bunnik, IJsselstein, Nieuwegein, Soest en Zeist) aangesloten bij de gemeenschappelijke regeling RMN. De zes gemeenten zijn eigenaar en vertegenwoordigd in het algemeen en dagelijks bestuur. Met ruim 180 collega’s in de binnen- en buitendienst bedienen wij zo’n 111.000 huishoudens. RMN levert producten en (advies)diensten die direct gerelateerd zijn aan:

  • het inzamelen van grondstoffen en restafval huis aan huis;

  • het inzamelen van grondstoffen en restafval via recyclestations;

  • het beheren van een schone, hele en veilige buitenruimte.

Missie
RMN is voor de deelnemende gemeenten de vanzelfsprekende samenwerkingspartij als het gaat over inzameling van grondstoffen en restafval en een schone, hele en veilige buitenruimte. Wij zijn de afval- en grondstoffenexpert, opereren zelfbewust en dragen actief bij aan circulaire doelen en duurzaamheidsdoelen.

Visie
Een duurzame en mooie leefwereld. Dat willen we allemaal. De rijksoverheid stuurt hier ook op met het doel dat Nederland in 2050 volledig circulair is. RMN vervult in de regio daarin een actieve rol. Wij zijn een maatschappelijke en innovatieve onderneming die op vooruitstrevende wijze afval en grondstoffen inzamelt. Daarnaast zetten wij ons continu in voor een schone, hele en veilige buitenruimte. Op deze wijze levert RMN een bijdrage aan een mooie en duurzame leefomgeving. De bedrijfsvoering is efficiënt en transparant, de organisatie betrouwbaar en professioneel.

Medewerkers zijn deskundig en dienstbaar. De inwoners, deelnemers en medewerkers zijn trots op RMN; ook verder in de regio en in het land wordt RMN als deskundige partij gezien en gewaardeerd.

Kernwaarden
RMN onderscheidt vier kernwaarden:

  • Wendbaar & innovatief: RMN is organisatorisch en financieel flexibel en opereert slim en duurzaam, met oog voor de toekomst;

  • Efficiënt: RMN stuurt slim op kosten en zorgt dat ze met een verantwoorde hoeveelheid tijd en geld de kerntaken uitvoert;

  • Professioneel & samenwerkingsgericht: RMN medewerkers zijn vakmensen en RMN werkt effectief samen met partners in de keten;

  • Maatschappelijk betrokken en altijd in de buurt: RMN is politiek-bestuurlijk sensitief, zet zich in voor maatschappelijke en duurzame doelen en is regionaal geworteld. De inwoners waarderen de inzet met een hoge klanttevredenheid.

Opdracht

  • Samen met de teamleiders vergroot je het veiligheidsbewustzijn in de organisatie;

  • Je bent het aanspreekpunt betreffende de uitvoering van veiligheidsmaatregelen, Arbo verplichtingen en milieuaspecten van het werk,

  • Je verstrekt relevante informatie naar collega’s en indien nodig bewoners.

  • Je registreert veiligheidsincidenten, adviseert leidinggevenden en medewerkers over te nemen maatregelen om herhaling te voorkomen,

  • Je haalt informatie op bij en verstrek informatie aan leidinggevenden over de toepassing van het KAM beleid, veiligheidsbeleid en het KAM managementsysteem;

  • Je signaleert tekortkomingen in de uitvoering van het KAM beleid en adviseert de leidinggevende daarover;

  • Je plant, coördineert en zorgt voor de uitvoering van RI&E, milieu- en veiligheidsinspecties;

  • Je voert interne audits uit en het ondersteunt bij externe audits;

  • Je coördineert de BHV en bewaakt de kwaliteit daarvan;

  • Je geeft gevraagd en ongevraagd advies met betrekking tot het verbeteren van de arbeidsomstandigheden

  • Je voert werkplekinspecties uit

  • Je geeft zelf en faciliteert toolbox meetings

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als KAM-medewerker;
2. Een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau;
3. BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en telefoon;
4. Aantoonbare werkervaring met het beoordelen van vergunning aanvragen.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als KAM-medewerker binnen een gemeente (35 punten);
6. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het beoordelen van vergunning aanvragen (20 punten);
7. Aantoonbare werkervaring met Interne en externe audits (ligt dit duidelijk toe in het cv) (15 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met Toolbox meetings (zowel geven als maken, ligt dit duidelijk toe in het cv) (15 punten);
9. Aantoonbare MVK diploma (voeg deze toe bij de inschrijving van het cv) (15 punten).

Competenties

  • Omgevingssensitief;

  • Analytisch;

  • Oplossingsgericht;

  • Communicatief vaardig.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Geen voorkeur voor dagen, uitoefening functie is op locatie, met name in Soest, Zeist en IJsselstein. Thuiswerken alleen in overleg.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 11 juli 2024 tussen 10.00 uur en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 10 juli 2024 15.00 uur bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • RMN faciliteert geen ‘mobile devices’ zoals laptop en telefoon.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 / britt.emmen@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Britt Emmen
Britt Emmen
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.