Matchmaker Binnenstad Purmerend

Purmersteenweg 42, 1441 DM Purmerend, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
110 8 Noord-Holland

Begindatum:

2 jan 2025

Einddatum:

2 jan 2026

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

2 dec 2024

Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.

Opdracht
De matchmaker brengt aanbod van pandeigenaren en de vraag van huurders naar bedrijfspanden bij elkaar. De matchmaker gaat succesvolle winkelconcepten en (nieuwe) retailers benaderen en koppelen aan de juiste plek in de binnenstad. Ook tijdelijke pop-up concepten worden hierin meegenomen. Het is de bedoeling dat de nieuwe concepten aansluiten bij het onderscheidend vermogen van de binnenstad Purmerend, een welkome aanvulling zijn voor de binnenstad en passen bij het verhaal van de binnenstad. Kennis van de regio Zaanstreek Waterland en de binnenstad Purmerend

De matchmaker doet dit in overleg met oa  besturen van de BIZ Binnenstad Purmerend, BIZ Koemarkt, Belangenvereniging eigenaren Binnenstad Purmernd. De matchmaker werkt in opdracht van de gemeente maar in nauwe samenwerking samen met belangenvereniging eigenaren Binnenstad Purmerend.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Matchmaker/Vastgoedcoördinator/Acquisiteur;
2. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten) 
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in de rol van Matchmaker/Vastgoedcoördinator/Acquisiteur in binnensteden en/of gebieden (20 punten);
4. Aantoonbare werkervaring en warme connecties met diverse Retail- en Horecaketens (licht je antwoord duidelijk toe in het cv)  (20 punten); 
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 5 jaar bij een 90.000+ gemeente (25 punten); 
6. Aantoonbare kennis van de regio Zaanstreek Waterland met betrekking tot binnensteden  en matchmaking (licht dit duidelijk toe in het cv) (10 punten);0
7. Schrijf tenminste 1 project uit op een aparte pagina in het cv. waarbij de belangen van de diverse branches geborgd moesten worden in samenhang met de belangen van de samenwerkende partijen (15 punten);
8. Een maximaal uurtarief van €110- exclusief BTW/ inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee externe partij (10 punten).

Competenties

  • Bestuurlijke sensitiviteit;

  • Verbinder;

  • Consciëntieuze houding;

  • Draagvlak creëren/stakeholdermanagement;

  • Energie, doorzettingsvermogen, overtuigingskracht;

  • Empathisch vermogen;

  • Gespreksvaardigheid;

  • Initiatiefrijk, ondernemerschap, commercialiteit;

  • Netwerkvaardigheid;

  • Zelfstandigheid;

  • Visionair (inspelen op trends en ontwikkelingen).

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen:  dinsdag, woensdag of donderdag.
We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit kan op locatie zijn en betekent ook dat thuiswerken mogelijk is wanneer het werk dit toelaat.

Planning
De fysieke / digitale gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 18 december tussen 9.30 uur en 13.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 13 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Voor de zzp'er

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor Purmerend komt werken. In de marktuitvraag van de externe partij wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.