thumbnail
thumbnail

Kwaliteitsmedewerker Burgerzaken

Purmerend

Purmersteenweg 42, 1441 DM Purmerend, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum
24 - 36 Noord-Holland

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24 - 36

Publicatiedatum:

29 mrt 2024

Organisatie
Gemeente Purmerend is volop in beweging. De laatste jaren zijn we succesvol veranderd naar een energieke organisatie met volop mogelijkheden. Wij werken volgens de “Purmerendse manier”, onze inwoners staan centraal. Dat betekent dat we bij alles wat we doen onszelf de vraag stellen; wat is hiervan de bijdrage aan de inwoners of bedrijven van Purmerend? Het betekent ook dat we denken in kansen en mogelijkheden. Creativiteit, een informele aanpak en in verbinding staan met de omgeving vinden we belangrijk.

Binnen team Burgerzaken werk je in een professioneel team waar collega’s met veel plezier samenwerken! Steeds meer werkzaamheden zijn gericht op identiteitsmanagement, adreskwaliteit en de kwaliteit van de Basisregistratie Personen (BRP).

Opdracht
Je werkt procesmatig en brengt de huidige situatie in kaart (voor welke opgave staan we?), haalt informatie op (waar willen we heen?) en komt in actie (richt werkprocessen in of vult aan waar nodig). Door jouw inzet, kennis en ervaring zijn achterstallige werkzaamheden weggewerkt en zijn alle werkprocessen toekomstgericht. Zo kan onze nieuwe collega goed van start. Als de opdracht goed verloopt en het van beide kanten goed zit, wordt jij misschien wel die nieuwe vaste collega.

Als onderdeel van team Burgerzaken ben jij, zoals de functie titel al laat doorschemeren, kwaliteitsmonitor van de dienstverlening en werkprocessen van burgerzaken. Thema’s waar jij je mee bekend bent zijn: digitalisering, informatie voorziening, informatie beveiliging, audits (enSia) en privacy. Het is een zelfstandige functie waarin je geregeld de samenwerking opzoekt, zowel binnen als buiten het team. Je signaleert (toekomstige) wijzigingen in wet- en regelgeving met impact op de uitvoering en dienstverlening en toetst of onze werkprocessen, procedures en werkinstructies aansluiten op de snel veranderende omgeving. Wanneer deze niet aansluiten neem je het initiatief om deze te actualiseren en waar nodig te digitaliseren. Natuurlijk neem je dan direct de inhoud onder loep en controleer je of deze (nog) aansluit bij wat de inwoner nodig heeft. Ook voer je periodieke kwaliteitscontroles uit en beoordeel je verzoeken van collega’s en/of derden om gegevens uit de BRP te verstrekken.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een gemeentelijke instelling.

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het inrichten én verbeteren van werkprocessen op het gebied van Burgerzaken. Dit blijkt met voorbeelden duidelijk uit het CV of uit de motivatiebrief (40 punten);
3. Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (10 punten);
4. Woonachtig in de omgeving van Purmerend (straal 50 km), benoem woonplaats in CV (15 punten);
5. De kandidaat stelt zich voor op het cv en benoemd kort de motivatie voor deze opdracht (deze dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf) (25 punten);
6. Kandidaat is bereid om de werkzaamheden binnen deze opdracht op doordeweekse dagen, met uitzondering van de vrijdag, vanuit het stadhuis te Purmerend te vervullen. Benoem dit in de motivatie (10 punten).

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre je / de door jou aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. 

Competenties

  • Procesmatig;

  • Nieuwsgierig;

  • Oplossingsgericht;

  • Weet prioriteiten te stellen.

Beoordeling
Stap 1: Beoordeling CV’s op minimumeisen
Flextender beoordeelt de CV’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie tien (10) CV’s die aan de organisatie worden voorgelegd
Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door Flextender”.

De tien (10) kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de CV’s van de kandidaten die door Flextender zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria:

  1. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten;

  2. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.

De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling).

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. De opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.


Fee Flextender

Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld tijdens kantoortijden en vind plaats, in overleg, op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do. We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit is voornamelijk op locatie en betekent ook dat thuiswerken mogelijk is wanneer het werk dit toelaat.

Planning
De gesprekken bij de gemeente staan gepland in week 15 (8 april 2024 t/m 12 april 2024). De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 5 april 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien je de opdracht gegund krijgt, ontvang je een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 2 april 2024, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 3 april 2024 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kun je  indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kun je telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot donderdag 4 april 2024, 09.00 uur. Tot die tijd kun je reageren. 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Hibo Abdi via 06 43 36 34 42 / hibo.abdi@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Hibo Abdi
Hibo Abdi
Opdracht Adviseur

Ben jij de Kwaliteitsmedewerker Burgerzaken die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.