Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Provincie Zeeland
Logo van Provincie Zeeland

HR Businesspartner

Balans 25, 4331 BL Middelburg, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24-28

Publicatiedatum:

30 dec 2024
Opdracht tarief €90Opdracht uren 24-28
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt

Opdracht
HR-businesspartner (tijdelijke inzet)

Jouw toegevoegde waarde voor het team en de organisatie
Je opdracht is tweeledig, namelijk HR-businesspartner met een eigen portefeuille en HR-brede inzet vanuit projectmatige aanpak:

  1. Je adviseert de HR managers proactief op het gebied van onder andere het systeem van werken in opdrachten (interne mobiliteit), leiderschap, strategisch personeelsplanning, duurzame inzetbaarheid, inrichting van de organisatie en teams, voeren van goede gesprekken, verzuim en re-integratie, alsook personele kwesties.

  2. Daarnaast neem je deel aan een aantal (beleidsontwikkelende of –uitvoerende) projecten uit het jaarplan van team P&O. Denk daarbij aan projecten als, werkbelevingsonderzoeken en arbeidsmarktprofilering. Jouw kennis hoe je de producten van P&O zo goed mogelijk ontwikkelt en onder de aandacht brengt in de organisatie gebruiken we daarna graag ook voor andere thema’s binnen ons vakgebied.

Hoe je daar samen met de collega’s invulling aan geeft
Als HR-businesspartner heb je een eigen portefeuille en ben je werkzaam voor verschillende eenheden: Je bent sparringpartner en een stevige gesprekspartner van de directie en het management als het gaat om personele en organisatorische vraagstukken. Daarbij ben je de schakel tussen de operatie (business) en het team P&O. Je werkt nauw samen met twee collega HR-businesspartners en je bent kartrekker van één of meerdere HR-thema’s. Daarnaast werk je samen met de verschillende specialisten binnen het team P&O. Vanuit je rol als HR-businesspartner ben je onder andere verantwoordelijk voor:

  • het proactief adviseren van management bij (tactische en/of strategische) vraagstukken op het gebied van personele-, organisatorische vraagstukken;

  • het coachen en ondersteunen van HR-leidinggevenden bij het uitvoeren van het HR-beleid;

  • het voorbereiden, ontwikkelen, implementeren en evalueren van HR-beleid;

  • faciliteren en (inhoudelijk en/of procesmatig) begeleiden van (team)ontwikkel- en verandertrajecten;

  • signaleren van knelpunten en deze vertalen naar (strategisch) HR-beleid en -instrumenten;

  • leiden en deelnemen aan organisatie brede (HR-)projecten;

  • beschikbaar stellen en toepassen van actuele en betrouwbare (management)informatie;

  • het bijdragen aan een optimale dienstverlening van het team P&O, alsmede een efficiënte inrichting van processen en systemen;


Dit is jouw profiel
Vanuit jouw brede blik overzie jij het speelveld. Jij bent iemand die makkelijk de verbinding legt vanuit de strategie naar de praktijk en vice versa. Zo weet jij goed te bepalen waar de mogelijke verbeteringen zitten en pas je deze toe binnen de processen. Je hebt een ervaren kijk op alles wat met HRM te maken heeft en weet goed onderscheid te maken tussen hoofd- en bijzaken. Je bent in staat om regie te nemen over vraagstukken en je weet samenwerking te organiseren op verschillende niveaus binnen de organisatie. Daarbij verlies je het belang van de organisatie niet uit het oog. Je hebt de nodige ervaring of minstens kennis van de werking van politiek-bestuurlijke organisaties.

  • Je beschikt over HBO+/WO werk- en denkniveau en neemt een dosis ervaring mee van minimaal vijf werkervaring in het vakgebied als HR businesspartner in een (middel)grote organisatie.

  • Je bent in staat soepel te schakelen tussen strategische, tactische en operationele advisering en weet deze aan elkaar te verbinden. Je bent organisatorisch sterk en beschikt daarnaast over analytische en coachende capaciteiten en handelt daarbij proactief richting het management.

  • Je bent een stevige adviseur die in staat is om een goede balans te vinden tussen het belang van de organisatie en de medewerker. Je hebt oog voor de belangen van alle partijen en weegt alle argumenten af om tot een weloverwogen advies of besluit te komen;


Je beschikt over de volgende kennis en ervaring:

  • beleidsontwikkeling op (innovatieve) HR-thema’s;

  • op het gebied van persoonlijke-, team- en organisatieontwikkeling, alsmede veranderprocessen;

  • als het gaat om planmatig en projectmatig werken;

  • je beschikt over uitstekende communicatie en sociale vaardigheden;

  • tot slot beschik je over een stevige dosis goede schriftelijke vaardigheden.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
2. Maximaal uurtarief van €90,- inclusief reiskosten woon werkverkeer, exclusief btw;
3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van HE op strategisch-tactisch niveau binnen een overheidsorganisatie;

Gunningscriteria te beoordelen door Flextender  (weging, totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring met beleidsvorming en het vervaardigen van beleidsstukken; (25 punten)
5. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van HR op strategisch, tactisch en operationeel niveau binnen een overheidsorganisatie; (35 punten)
6. Aantoonbare werkervaring met arbeidsrecht; (15 punten)
7. Aantoonbare werkervaring als HR businesspartner bij een overheidsinstelling; (25 punten)

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties
-Adviesvaardigheden;
-Organisatiesensitiviteit;
-Analytisch vermogen;
-Communicatieve vaardigheden;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10/11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever wzijn gepland op vrijdag 10 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

  • Provincie Zeeland heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 2 januari 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 3 januari 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot dinsdag 7 januari 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.