Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
6 nov 2025Je bent senior projectmanager voor de voorbereiding van het infrastructurele project Reconstructie N201 tussen de N196 en de N212 (bij Mijdrecht). De voorbereiding omvat de onderzoeken en ruimtelijke onderbouwing voor de Bopa, grondaankopen alsmede het opstellen van een UAV-GC contract voor de realisatie. Je stuurt op geld, tijd, kwaliteit en draagvlak in de projectomgeving. Je doet dit in nauwe samenwerking met je IPM-team. Er is veel afstemming met bureaus, de gemeente en belangrijke stakeholders. Je legt verantwoording af aan je programmamanager en bespreekt met hem de aanpak op het gebied van o.a. planning, risicos en financien. Je bent in staat integraal vooruit te denken en komende risicos aan hem voor te leggen. Indien de kandidaat voor 36 uur wordt aangeboden zal een tweede project aan het takenpakket worden toegevoegd.
Werkzaamheden:
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 24 november 2025, tussen 09.00 en 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 19 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Provincie Utrecht mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct toezicht en leiding van de Provincie Utrecht. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA).
Toevoeging: Voor het uitoefenen van de opdracht wordt vanuit de provincie Utrecht verwacht dat de opdrachtnemer haar eigen (ICT) middelen inzet. Indien gedurende de opdracht blijkt dat er extra bedrijfsmiddelen nodig zijn om het product of dienst te kunnen leveren/verlenen, dan zal opdrachtnemer deze zelf bekostigen.
Functieschaal: Deze functie is ingedeeld in functieschaal 12. Deze functie is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee: Een externe administratieve broker brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen: Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Overige informatie: De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels een facturatiemodule. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Meer informatie: Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 12 november 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 13 november 2025 gepubliceerd op onze website. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 17 november 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.