Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
11 sept 2025Je draagt zorg voor de juridische ondersteuning van en advisering aan de medewerkers van de provincie Utrecht op het gebied van het aanbestedingsrecht in brede zin. Zo zul je adviseren over de wijze waarop rechtmatig door de provincie financieel kan worden bijgedragen binnen publieke samenwerkingen inclusief het leerstuk van de wezenlijke wijziging en zal je, in het kader van de controle ten behoeve van de jaarrekening, memos opstellen over de financiele en juridische rechtmatigheid van uitgaven binnen overeenkomsten. Daarnaast ondersteun je de inkopers bij vragen over concrete aanbestedingen of heb je een actievere rol in de juridische begeleiding daarvan. In deze veelzijdige functie werk je nauw samen met een tweede aanbestedingsjurist, andere (al dan niet juridische) adviseurs, de medewerkers van cluster Inkoop en op iets grotere afstand met de concernadviseur Juridisch en Inkoop.
Werkzaamheden:
Resultaten:
Je werkzaamheden vinden plaats in een klein team van inkopers, aanbestedingsjuristen en andere inkoopprofessionals.
Organisatie Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.
Je werkzaamheden vinden plaats in een klein team van inkopers, aanbestedingsjuristen en andere inkoopprofessionals.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. De overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 17 september 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 18 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 22 september 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.