Logo van Provincie Gelderland
Logo van Provincie Gelderland

Specialist Aanbesteden & Kostprijszaken

Markt 11, 6811 CG Arnhem, Nederland

Sluit over 17 dagen

Begindatum:

26 jan 2026

Einddatum:

26 jan 2027

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

17 dec 2025
Opdracht tarief 100Opdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Vlot, veilig, betaalbaar en klimaatneutraal reizen, van deur tot deur. Dat is de ambitie waar we aan werken. Onderdeel daarvan is het in stand houden en zo nodig aanpassen van het provinciale wegennet. De afdeling Gebiedsontwikkeling en Uitvoering (G&U) van de provincie Gelderland is een no-nonsense organisatie en de sfeer is collegiaal en informeel. Er wordt hard gewerkt, iedereen gaat voor resultaat en kwaliteit. 

De afdeling G&U is onder meer verantwoordelijk voor de realisatie van de nieuwbouw- en reconstructieprojecten op het gebied van gebiedsontwikkeling, wegeninfrastructuur en openbaar vervoer. Dit varieert van reconstructies van kruisingen tot het ontwikkelen van nieuwe wegen. De provincie heeft circa 1.200 kilometer weg in beheer en onderhoud. Daarnaast draagt de afdeling in toenemende mate bij aan de realisatie van gebiedsontwikkelingsprojecten.

Het Team Aanbesteden & Concessiemanagement (cluster Aanbesteden) is binnen G&U dé plek waar expertise, teamwork en impact samenkomen. Wij zorgen voor een vlot en zorgvuldig aanbestedingsproces rondom werken, diensten en leveringen voor de provincie. Daarbij bewaken we niet alleen de voortgang en kwaliteit, maar geven we ook strategisch advies over de juiste aanbestedingsvorm en de inhoud van bestekken en stukken. 

Onze rol stopt niet bij de aanbesteding: we nemen de financiële eindadministratie voor onze rekening en zijn hét aanspreekpunt voor juridische vragen. Denk aan bouwrechtelijke geschillen, contracten, kabels en leidingen of samenwerkingsovereenkomsten. Door al in een vroeg stadium mee te denken bij civiele projecten, voorkomen we problemen en zorgen we ervoor dat processen soepel en efficiënt verlopen. 

Binnen het cluster Aanbesteden zoeken we een civieltechnisch specialist die het complete proces van kostprijzen en aanbestedingen van A tot Z beheerst. Met jouw kennis en ervaring neem je projectmanagers en projectleiders binnen Gebiedsontwikkeling & Uitvoering (G&U) veel werk uit handen, zodat zij zich volledig kunnen richten op de inhoud van hun projecten. De rol bestaat grofweg uit twee pijlers: het verzorgen van alle kostprijszaken én het begeleiden van het inkooptraject. 

Een belangrijk onderdeel van je werkzaamheden bestaat uit de kostprijszaken. Hierbinnen neem je een centrale rol in als kostprijsspecialist en zorg je dat het proces zorgvuldig en efficiënt verloopt.

Werkzaamheden

  • opstellen van directieramingen van gepubliceerde opdrachten; 
  • begeleiden van aanbestedingen (van publicatie tot gunnen van de opdracht);
  • toetsen van inschrijvingen van aanbieders; 
  • behandelen van bestekswijzigingen en indexeringen conform de UAV2012; 
  • beoordelen prijsoffertes op marktconformiteit en zo nodig inschakelen van inhoudelijke adviseurs; 
  • actueel houden van het kostprijsbestand en het aanbestedingenoverzicht. 

Eisen

  • Eis 1 Beschikbaarheidseis: Kandidaat is inzetbaar vanaf 26 januari 2026 voor de duur van 12 maanden voor 36 uur per week, waarvan minimaal de helft van de werktijd op het Provinciehuis te Arnhem. De inhuuropdracht kan niet worden verlengd. Afhankelijk van de beschikbaarheid van kandidaat, is een gefaseerde start en/of latere startdatum mogelijk, mits kandidaat uiterlijk 16 februari 2026 inzetbaar is voor 36 uur per week. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Eis 2 Overige eis: Je voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Indien het CV (incl. figuren, tabellen, voorblad en inhoudsopgave) langer is dan het toegestane aantal A4's, wordt deze enkel voor het toegestane aantal A4's beoordeeld, waarna de overige A4's buiten de beoordeling worden gehouden. Het CV is in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (MAAND EN JAAR) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en gunningscriteria kwaliteit gegeven toelichting. Je dient in het CV apart op alle eisen en gunningscriteria kwaliteit een toelichting (antwoord/beschrijving) te geven waarmee je aantoont dat de aangeboden kandidaat aan de eis of het gunningscriterium kwaliteit voldoet.
  • Eis 3 Tarieven: Het aangeboden uurtarief ligt tussen minimaal € 80 per uur en maximaal € 100 per uur, inclusief alle kosten, exclusief BTW.
  • Eis 4: Kandidaat beschikt aantoonbaar over een afgeronde MBO opleiding richting Civiele Techniek of een afgeronde HBO opleiding richting Civiele Techniek of een afgeronde MBO of HBO opleiding in een vergelijkbare richting. Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats en het jaar waarin het diploma is behaald. Bij een vergelijkbare richting graag aangeven waarom deze richting vergelijkbaar is met de richting Civiele Techniek.
  • Eis 5: Kandidaat beschikt aantoonbaar over minimaal 3 jaar ervaring (opgedaan in de periode 2020 - heden) met kostenramingen en aanbesteden van civiel-technische projecten. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in uw toelichting de ervaring waaruit blijkt dat u aan deze eis voldoet. Graag specifiek de ervaring met kostenramingen en met aanbesteden beschrijven.
  • Eis 6: Kandidaat heeft aantoonbaar ervaring met het digitaal begeleiden van aanbestedingen, van publicatie, het beoordelen van inschrijvingen tot en met het gunnen van de opdracht. Benoem en beschrijf in uw toelichting minimaal 3 aanbestedingen waaruit blijkt dat u aan deze eis voldoet. Graag ook het gebruikte platform benoemen.
  • Eis 7: Kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met het opstellen van directieramingen. Benoem en beschrijf in uw toelichting minimaal 3 opdrachten/projecten waaruit blijkt dat u aan deze eis voldoet.
  • Eis 8: Leverancier/kandidaat is bereid een deta-vast overeenkomst met de provincie aan te gaan waarbij de provincie na 12 maanden (na de startdatum van de opdracht) de kandidaat kosteloos in dienst kan nemen en waarbij een eventueel concurrentiebeding niet van toepassing is. Graag aangeven of u en de kandidaat hiertoe bereid zijn.

Wensen en competenties

Wensen (Gunningscriteria kwaliteit)

  • Wens 1 (25 punten): Kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met het werken met IBIS software, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
  • Wens 2 (25 punten): Kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met het werken met administratieve partner S2C, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
  • Wens 3 (25 punten): Kandidaat beschikt aantoonbaar over ervaring met het controleren van contracten die door anderen zijn opgesteld, waarbij je let op compleetheid en volledigheid, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.
  • Wens 4 (25 punten): Kandidaat beschikt aantoonbaar over werkervaring in de civiel-technische sector, aan te tonen met praktijkvoorbeelden.

Competenties

  1. Nauwkeurigheid: Je bent zorgvuldig en werkt secuur. Je vindt kwaliteit belangrijk en probeert fouten te voorkomen. Je behoudt overzicht en voert je taken uit op een georganiseerde manier.
  2. Samenwerkingsgerichtheid: Je levert een bijdrage aan een gezamenlijk resultaat en bent in staat om in teamverband daaraan te werken. Je raadpleegt en betrekt anderen, informeert anderen pro-actief en stemt af met anderen. Je bent sociaal en geeft ruimte aan anderen.
  3. Communicatieve vaardigheden: Je bent in staat tot het overdragen en ontvangen van boodschappen in woord, geschrift en/of non-verbaal, zowel binnen als buiten het project. Je kunt goed uit de voeten met verschillende gesprekpartners met verschillende belangen en bent in staat om mensen mee te nemen.
  4. Adviesvaardigheden: Je bent in staat om vanuit vakinhoudelijke kennis en ervaring stakeholders op een prettige en overtuigende manier mee te nemen in je advies. Je houdt rekening met verschillende belangen en weet weerstanden te herkennen en om te buigen. Je past je aanpak aan aan je gesprekspartner en de situatie.
  5. Overtuigingskracht (en aanpak voor het oplossen van problemen): Je bent als een sterke gespreks- en sparringpartner in staat om je omgeving op een prettige manier te overtuigen waarbij je de omgeving meeneemt in je argumentatie en aanpak met een gezonde afweging van risico’s en belangen. Je durft buiten de gebaande paden te denken en te zoeken naar creatieve oplossingen binnen de kaders van de regels en/of procedures. In je overtuigingskracht maak je gebruik van jouw goede inhoudelijke en actuele parate kennis en ervaring.

Organisatie en team

Omschrijving Opdrachtgever provincie Gelderland

Gelderland, de mooiste provincie van Nederland! Elke dag werken we in de grootste provincie van Nederland samen met 1.500 medewerkers om Gelderland mooi, schoon, welvarend en veilig te houden van en voor ons allemaal. We doen dit met veel inzet, motivatie, kennis en kunde en uiteraard samen met allerlei organisaties en partijen. Samen zoeken we telkens naar nieuwe passende oplossingen voor complexe maatschappelijke opgaven zoals bijvoorbeeld energietransitie, woningbouw, mobiliteit, natuur of milieu. Dit maakt ons werk uitdagend, interessant en zinvol.

De afdeling Gebiedsontwikkeling en Uitvoering (G&U) van de provincie Gelderland is een no-nonsense organisatie en de sfeer is collegiaal en informeel. Er wordt hard gewerkt, iedereen gaat voor resultaat en kwaliteit. 

De afdeling G&U is onder meer verantwoordelijk voor de realisatie van de nieuwbouw- en reconstructieprojecten op het gebied van gebiedsontwikkeling, wegeninfrastructuur en openbaar vervoer. Dit varieert van reconstructies van kruisingen tot het ontwikkelen van nieuwe wegen. De provincie heeft circa 1.200 kilometer weg in beheer en onderhoud. Daarnaast draagt de afdeling in toenemende mate bij aan de realisatie van gebiedsontwikkelingsprojecten.

De afdeling bestaat uit 8 teams: Projectmanagement, Ontwerp, Realisatie, Aanbesteden en Concessiemanagement, Omgeving, Project- en Procesbeheersing (PPB), Aanpak piekbelasting en Grond. In totaal telt de afdeling momenteel ca. 200 medewerkers. Een deel van de werkzaamheden wordt door uitbesteding gerealiseerd. 

Het Team Aanbesteden & Concessiemanagement (cluster Aanbesteden) is binnen G&U dé plek waar expertise, teamwork en impact samenkomen. Wij zorgen voor een vlot en zorgvuldig aanbestedingsproces rondom werken, diensten en leveringen voor de provincie. Daarbij bewaken we niet alleen de voortgang en kwaliteit, maar geven we ook strategisch advies over de juiste aanbestedingsvorm en de inhoud van bestekken en stukken. 

Gespreksinformatie

Planning

De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 5 januari 2026, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Interviewfase

De interviews vinden plaats op dinsdag 13 januari 2026. Kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 9 januari 2026 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Als kandidaat niet beschikbaar is op de aangegeven datum/data, dient kandidaat dat in het kader van de Nota van Inlichtingen of bij het indienen van zijn offerte expliciet aan te geven. Indien kandidaat conform het hiervoor gestelde heeft aangegeven niet aanwezig te kunnen zijn op de datum/data waarop het interview zal plaatsvinden, zal in onderling overleg bepaald worden, wanneer het interview met deze kandidaat wel zal kunnen plaatsvinden. In ieder geval dient het interview op een zodanige datum plaats te vinden, dat de datum waarop de werkzaamheden moeten starten niet moet worden uitgesteld.

De interviews worden uitgevoerd door minimaal 2 medewerkers van provincie Gelderland. Deze personen beoordelen elke kandidaat op gelijke wijze op basis van de genoemde competenties. De beoordeling van het interview leidt tot de ranking die bepaalt welke leverancier in aanmerking komt voor voorlopige gunning van de opdracht.

Wijze van beoordeling interview en gunningsbeslissing

De score uit de schriftelijke beoordeling maakt geen onderdeel uit van de score die leidt tot het voornemen tot gunning. Iedere bij de interviewfase betrokken leverancier begint weer bij nul en heeft in de interviewfase gelijke kansen. Uitzondering hierop is in het geval meerdere kandidaten in de interviewfase gelijk scoren, dan zal de score op de gunningscriteria kwaliteit doorslaggevend zijn voor de gunningsbeslissing. Indien ook deze score gelijk is, zal de prijs doorslaggevend zijn voor de gunningsbeslissing.

Provincie Gelderland behoudt zich het recht voor om een kandidaat tijdens het interview vragen te stellen over het voldoen aan de eisen en over de antwoorden die leverancier/kandidaat heeft gegeven op de verschillende gunningscriteria kwaliteit. Indien provincie Gelderland van mening is dat kandidaat op basis van de antwoorden op voorgenoemde vragen een vertekend beeld heeft gegeven van zijn/haar ervaring/kwaliteiten en aldus feitelijk niet aan de eisen voldoet, dan wel een zodanige lagere score op de gunningcriteria kwaliteit had moeten krijgen, dat hij/zij niet had mogen worden uitgenodigd voor de interviewfase, zal provincie Gelderland kandidaat uitsluiten van gunning van de opdracht.

Indien provincie Gelderland geen geschikte kandidaat overhoudt na afronding van de interviewfase, behoudt provincie Gelderland zich het recht voor om terug te vallen op de ranking zoals die voortkwam uit de schriftelijke beoordeling om zodoende andere kandidaten uit te nodigen voor de interviewfase. In dat geval heeft provincie Gelderland het recht maar niet de verplichting om een of meerdere andere kandidaten uit te nodigen voor een interview, die na wijziging van de ranking daarvoor in aanmerking zouden komen.

Indien in de opdracht een inhuurbehoefte van meer dan één persoon wordt gevraagd worden de best scorende kandidaten uit de interviewfase geselecteerd.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: Nee

Hybride: minimaal de helft van de werktijd op het Provinciehuis te Arnhem.

Aantal professionals of FTE: 1 professional

Overig algemeen:

AANVULLENDE VOORWAARDEN / OVERIGE INFORMATIE PROVINCIE GELDERLAND

Meerdere aanbiedingen

Provincie Gelderland behoudt zich het recht voor om in geval van meerdere aanbiedingen van één en dezelfde kandidaat, ongeacht of deze van één of meerdere leverancier(s) afkomstig zijn, één of meer offerte(s) betreffende kandidaat terzijde te leggen. Alleen de offerte die als eerste is ontvangen zal dan in behandeling worden genomen.

Door provincie Gelderland worden uitsluitend offertes in behandeling genomen waarbij alle voor de beoordeling daarvan benodigde gegevens door leverancier zijn aangeleverd.

In geval van een administratief gebrek of een kennelijke vergissing met betrekking tot een eis of gunningcriterium in de offerte, behoudt de administratieve partner zich het recht voor om de leverancier het administratieve gebrek dan wel de kennelijke vergissing te laten herstellen binnen een termijn van 1 werkdag, te rekenen vanaf de dag van verzending van een verzoek daartoe. Indien de administratieve partner het gevraagde niet binnen de daartoe gestelde termijn heeft ontvangen of indien het administratieve gebrek dan wel de kennelijke vergissing naar de mening van provincie Gelderland niet door het antwoord is hersteld, wordt de offerte van de leverancier terzijde gelegd.

Gestanddoeningstermijn

Een door leverancier uitgebrachte offerte blijft tenminste 90 kalenderdagen vanaf de datum waarop deze is ontvangen, ongewijzigd en onverminderd van kracht.

Procedure

De procedure wordt uitgevoerd in twee fasen. In fase 1 worden de offertes beoordeeld op de eisen en de gunningcriteria kwaliteit. Fase 2 is de interviewfase.

Tarieven

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10, minimaal uurtarief € 80 per uur inclusief alle kosten, exclusief BTW en maximaal uurtarief € 100 per uur inclusief alle kosten, exclusief BTW. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van provincie Gelderland inzake de inlenersbeloning.

Het overeengekomen uurtarief is in euro’s, omvat alle belastingen (maar exclusief BTW) en betreft de overeengekomen prestatie, alsmede alle overige kosten, zoals die van training of inwerking van personeel, reis- en verblijf- en voorrijkosten, administratiekosten. Eventuele verblijfskosten en de reisduur voor woon-werkverkeer komen niet voor vergoeding in aanmerking.

De administratieve partner brengt voor deze opdracht een fee van € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Overige Informatie

  • Door het indienen van uw offerte gaat leverancier zonder voorbehoud akkoord met de Algemene Inkoopvoorwaarden (AIV) Gelderland 2023 voor leveringen en diensten. De AIV Gelderland 2023 zijn te raadplegen op gelderland.nl/inkoopvoorwaarden.

  • Provincie Gelderland zal een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Vanuit de administratieve partner wordt er een VOG link verstrekt na gunning. Indien leverancier personeel ter beschikking stelt, staat leverancier in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Provincie Gelderland faciliteert aan leverancier een provinciale laptop, die eigendom is van de provincie en die ook beheerd wordt door de provincie. Dit om te voldoen aan wettelijke verplichtingen op het gebied van informatieveiligheid. Provincie Gelderland beschikt verder over voldoende kantoorvoorzieningen waar leverancier gebruik van kan maken.

  • Kandidaat is de afgelopen twee jaar niet in loondienst geweest van provincie Gelderland om een draaideurconstructie te voorkomen.

  • Bij gunning dient er een UEA formulier te worden ingevuld.

Rechtsbescherming/bezwaar tegen gunningsbeslissing

In afwijking van artikel 1.6 en artikel 11.2 van de inschrijfvoorwaarden van de administratieve partner geldt de volgende bepaling. Indien een leverancier zich niet kan vinden in de gunningbeslissing is hij gedurende zeven (7) kalenderdagen na dagtekening van de bekendmaking van de gunningsbeslissing in de gelegenheid deze aan te vechten door een kort geding aanhangig te maken bij de Rechtbank Gelderland. In het belang van een snelle en goede voortgang wordt u verzocht om per e-mail via inhuur@gelderland.nl provincie Gelderland tijdig op te hoogte te stellen van het aanwenden van een rechtsmiddel.

Door het uitbrengen van een offerte gaat elke Leverancier ermee akkoord dat bovengenoemde termijn van zeven (7) kalenderdagen een vervaltermijn is, en dat het niet uitbrengen van een dagvaarding binnen deze termijn in kort geding zal leiden tot niet-ontvankelijk verklaring van de Leverancier, en verval van iedere aanspraak.

Klachtenprocedure

In afwijking van artikel 9 van de inschrijfvoorwaarden van de administratieve partner geldt de volgende bepaling. Het is mogelijk om een klacht in te dienen per e-mail via klachtenmeldpunt@gelderland.nl. Voordat u een klacht indient moet u, indien mogelijk, eerst een vraag stellen voor de Nota van Inlichtingen. U moet duidelijk aangeven dat het een klacht betreft. De voorwaarden voor het indienen van een klacht staan aangegeven in de Klachtenregeling aanbestedingen Gelderland 2013.

Social Return

De provincie Gelderland kent een aantal organisatiedoelstellingen, één daarvan is het bijdragen aan Social Return. Social Return is een aanpak om meer werkgelegenheid te creëren voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt door middel van het opnemen van sociale voorwaarden, eisen en/of wensen in inkoop- en aanbestedingstrajecten. Op deze manier leveren opdrachtnemers een bijdrage op het gebied van werkgelegenheid en/of ontwikkeling van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Er zijn verschillende manieren om invulling te geven aan Social Return. Denk aan het bieden van werkplekken, leerbanen, werkervaringsplekken en stages. Maar ook andere vormen van Social Return zijn welkom, zoals het bieden van of bijdragen aan scholing, begeleiding, geven van gastcolleges of advies aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en/of leerlingen/studenten.

Creatieve invullingen die op een andere wijze bijdragen aan de (arbeids-)participatie en/of ontwikkeling van mensen met afstand tot de arbeidsmarkt zijn tevens mogelijk. Voorbeelden hiervan zijn Sociale inkoop (inkopen van diensten of producten bij sociale werkvoorzieningen/sociale ondernemingen) of het creëren van of bijdragen aan maatschappelijke activiteiten/sociale projecten.

De Social Return coördinator van provincie Gelderland kan u hierin verder informeren, op weg helpen en ondersteunen. Na gunning zal de Social Return coördinator contact met u opnemen om samen te kijken naar de mogelijkheden.

CO2 resultaten

Provincie Gelderland is gecertificeerd op de CO2 prestatieladder, trede 5. In het kader van deze certificering worden CO2 resultaten gemonitord (waarvoor we de CO2 resultaten van onze leveranciers nodig hebben). Op verzoek van provincie Gelderland moet u op transparante wijze de gevraagde CO2 resultaten verstrekken met betrekking tot uw vervoersbewegingen (voor zover dit relevant is voor uw opdracht én benodigd is voor de berekening van onze CO2 resultaten). Indien u deze CO2 resultaten zelf (nog) niet monitort, moet u deze naar uw beste inschatting verstrekken. We verwachten in ieder geval dat kandidaat kan aangeven welk(e) vervoersmiddel(en) er ingezet zijn voor deze opdracht, of deze CO2 neutraal zijn (of niet) én een globale inschatting van het aantal afgelegde kilometers voor deze opdracht.

Verbod op Russische betrokkenheid

Op basis van het vijfde sanctiepakket van de Europese Unie is het provincie Gelderland niet toegestaan opdrachten te gunnen aan Russische partijen. Provincie Gelderland sluit een leverancier uit indien er sprake is van Russische betrokkenheid. Door het indienen van een offerte verklaart leverancier naar eer en geweten dat er geen sprake is en zal zijn van Russische betrokkenheid bij deze offerte én bij de uitvoering van de overeenkomst.

Leverancier verklaart in het bijzonder dat:

  1. a) Leverancier geen (rechts)persoon is met een Russische nationaliteit en deze (rechts) persoon (natuurlijke personen, bedrijven, entiteiten of organen) niet gevestigd is in Rusland;

  2. b) Leverancier geen rechtspersoon is die voor meer dan 50% eigendom is van een Russische partij zoals hierboven onder a) genoemd;

  3. c) Leverancier niet handelt in belang van of op aanwijzing van een Russische partij, zoals bedoeld onder a) en b);

Indien de opdracht aan leverancier wordt gegund, bevestigt leverancier door ondertekening van de overeenkomst dat er geen sprake is van Russische betrokkenheid in de hierboven bedoelde zin. 

Als na ontvangst van de offerte of na gunning van de opdracht uit ons eigen onderzoek blijkt dat (mogelijk) sprake is van Russische betrokkenheid bij de uitvoering van de overeenkomst, dan zal de provincie Gelderland u alsnog verzoeken ondersteunende documentatie te overleggen voor uw standpunt dat géén sprake is van Russische betrokkenheid bij uw onderneming

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via nikki.nowack@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo