thumbnail
Handhavers (BOA) Domein 1

Pijnacker-Nootdorp

Oranjeplein 1, 2641 EZ Pijnacker, Nederland

Overig
Sluit over 3 dagen
Geen maximum
36 Zuid-Holland

Publicatiedatum:

13-05-2022

Sluitingsdatum:

23-05-2022

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

Opdracht
Je gaat deel uitmaken van een team van Handhavers (BOA domein 1). Als handhaver ben je de spin in het web , ken je wijken en de gemeente goed, ben je betrokken en zichtbaar aanwezig. Je surveilleert, veelal op de fiets, in de openbare ruimte. Als handhaver maak je onlosmakelijk deel uit van de samenwerking met andere partners in de gemeente waaronder de politie en het jongerenwerk.  Je werkt in dienstroosters, waarbij je ook in de avonduren en in het weekend dienst hebt. Je bent daarbij mentaal en fysiek fit en doet je werk vanuit een open en enthousiaste houding.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Je werkt als wijkhandhaver samen met je collega’s aan de leefbaarheid in de wijk.

  • Als wijkhandhaver zoek je van nature de verbinding. Je onderhoudt contacten met inwoners, bedrijven, winkeliers en partners die in de wijk werken. Zelfstandig zet je projecten in de wijk op om problemen op te lossen en betrek je daarbij relevante partijen.

  • Daarnaast ben je belast met het houden van toezicht op de naleving van onder andere de Algemene Plaatselijke Verordening (APV), een deel van de verkeerswetgeving en andere wetgeving betreffende het gebruik van de openbare ruimte.

  • Je voert onder andere controles uit in het kader van het hondenbeleid, aanbieden van afval en het (vergunning)parkeren.

  • Je bent belast met het signaleren en aanpakken van overlast en overtredingen. Hierbij werk je integraal samen met andere partners.

  • Je spreekt burgers aan en zo nodig bekeur je.

  • Daarnaast kun je optreden als verkeersregelaar.

Vereisten / knock-outcriteria
1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
3. In het bezit van een Rijbewijs B (duidelijk weergegeven in het cv).
4. Minimaal een afgeronde opleiding RTGB 3 (geweldsbeheersing) (duidelijk weergegeven in het cv).

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)
5. Minimaal een afgeronde MBO niveau 3 opleiding (10 punten).
6. Afgeronde BOA opleiding met bevoegdheid op Domein I (15 punten).
7. Aantoonbare werkervaring als BOA/Handhaver bij een gemeentelijke organisatie (20 punten).
8. Aantoonbare werkervaring met de APV en de wegenverkeerswet (duidelijk weergegeven in het cv) in de afgelopen 4 jaar (15 punten).
9. Aantoonbare werkervaring als Wijkhandhaver in samenwerking met politie, jongerenwerk, bewoners en ondernemers in de afgelopen 4 jaar (20 punten). 
10. Kandidaat is bereidt om na een periode van 12 maanden inhuur kosteloos in dienst te treden bij de Opdrachtgever, bij wederzijds goedvinden en goed functioneren (10 punten).
11. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10 punten).

Competenties

  • Verbinden;

  • Communicatief sterk;

  • Overtuigen;

  • Samenwerken;

  • Resultaatgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht €2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
1 - 2.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg te bepalen.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 25 mei 2022 van 09:00 uur tot 15:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 24 mei 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl. 

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw droomopdracht

Zoek je droomopdracht in ons portaal en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs zo snel mogelijk contact met je opnemen. Na (telefonisch) contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht

Ben jij de Handhavers (BOA) Domein 1 die deze organisatie zoekt?