Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Flexmedewerker

PGGM N.V.

Noordweg Noord 150, 3704 JG Zeist, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 36 Utrecht

Begindatum:

1 feb 2022

Einddatum:

30 apr 2022

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

13 jan 2022
- ZZP'ERS zijn NIET toegestaan
- Beoordelingscriteria invullen naar waarheid en graag toelichting geven waar wordt gevraagd
- 5 CV's komen op de shortlist en krijgen de status 'ingediend bij klant' binnen 1 werkdag. Overige kandidaten komen op de reservelijst.

- Functieniveau is junior (1-2 jaar ervaring) voor 36 uur in de week

Procesbeheerder

Dit is wat wij van jou vragen:
  • \u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":200,"faq_question":201,"faq_answer":202,"sequence_number":60},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":204,"faq_answer":205,"sequence_number":70},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":50,"faq_question":207,"faq_answer":208,"sequence_number":79},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":89,"faq_question":210,"faq_answer":211,"sequence_number":89},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":79,"faq_question":213,"faq_answer":214,"sequence_number":98},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":70,"faq_question":216,"faq_answer":217,"sequence_number":218},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",8,{"faq_group_id":27,"id":60,"faq_question":220,"faq_answer":221,"sequence_number":222},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":222,"faq_question":224,"faq_answer":225,"sequence_number":226},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",10,{"faq_group_id":27,"id":218,"faq_question":228,"faq_answer":229,"sequence_number":230},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":232,"faq_question":233,"faq_answer":234,"sequence_number":53},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":236,"faq_question":237,"faq_answer":238,"sequence_number":42},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":60,"faq_group_name":240,"faq_group_description":241,"sequence_number":50,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":242},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[243,244],{"faq_group_id":60,"id":125,"faq_question":233,"faq_answer":234,"sequence_number":27},{"faq_group_id":60,"id":245,"faq_question":201,"faq_answer":202,"sequence_number":50},30,{"id":70,"faq_group_name":247,"faq_group_description":248,"sequence_number":60,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":249},"Loondienst","In loondienst",[250,254,255,259,262],{"faq_group_id":70,"id":251,"faq_question":252,"faq_answer":253,"sequence_number":27},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":70,"id":114,"faq_question":201,"faq_answer":202,"sequence_number":50},{"faq_group_id":70,"id":256,"faq_question":257,"faq_answer":258,"sequence_number":60},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":70,"id":176,"faq_question":260,"faq_answer":261,"sequence_number":70},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/internationaal/personeel/u_bent_niet_in_nederland_gevestigd_loonheffingen_inhouden/wanneer_moet_u_loonheffingen_inhouden1/u_bent_inhoudingsplichtig1/u_zendt_of_leent_personeel_uit_of_u_detacheert_personeel_in_nederland/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":70,"id":263,"faq_question":264,"faq_answer":265,"sequence_number":79},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":50,"faq_group_name":267,"faq_group_description":267,"sequence_number":70,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":268},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[269,272,273,276,280],{"faq_group_id":50,"id":226,"faq_question":270,"faq_answer":271,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":53,"faq_question":260,"faq_answer":261,"sequence_number":50},{"faq_group_id":50,"id":42,"faq_question":274,"faq_answer":275,"sequence_number":70},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":277,"faq_question":278,"faq_answer":279,"sequence_number":70},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":281,"faq_question":282,"faq_answer":283,"sequence_number":79},15,"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":285,"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":45,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":286,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":94,"secondary_contact":75,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":57,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[287,288,289,290,291],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":60,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":70,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":60},{"id":79,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":70},{"id":89,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":79},{"team":293,"id":72,"firstName":73,"lastName":74,"jobTitle":45,"email":75,"telephoneNumber":76,"linkedInUrl":77,"photo":78,"sequence_number":79,"vacancy_categories":80,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":294,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":94,"secondary_contact":75,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":57,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[295,296,297,298,299],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":60,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":70,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":60},{"id":79,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":70},{"id":89,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":79},{"team":301,"id":105,"firstName":106,"lastName":107,"jobTitle":108,"email":109,"telephoneNumber":110,"linkedInUrl":111,"photo":112,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":60},{"groups":302,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":94,"secondary_contact":75,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":57,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[303,304,305,306,307],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":60,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":70,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":60},{"id":79,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":70},{"id":89,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":79},{"team":309,"id":125,"firstName":126,"lastName":127,"jobTitle":128,"email":129,"telephoneNumber":130,"linkedInUrl":131,"photo":132,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":70},{"groups":310,"id":27,"team_name":184,"primary_contact":94,"secondary_contact":75,"contract_manager":109,"finance_contact":129,"whatsapp_number":57,"message_of_the_day":185,"motd_from":186,"motd_to":187,"team_photo":188},[311,312,313,314,315],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":60,"group_name":101,"group_title":102,"sequencenumber":50},{"id":70,"group_name":122,"group_title":122,"sequencenumber":60},{"id":79,"group_name":134,"group_title":135,"sequencenumber":70},{"id":89,"group_name":164,"group_title":164,"sequencenumber":79},"31643536577",[318,322,326,331,336,340,344,348,352,356],{"vacancy_category":319,"team_members":320},"15",[321],{"id":53,"firstName":54,"lastName":55,"jobTitle":45,"email":56,"telephoneNumber":57,"linkedInUrl":58,"photo":59,"sequence_number":60,"vacancy_categories":61,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":323,"team_members":324},"22",[325],{"id":53,"firstName":54,"lastName":55,"jobTitle":45,"email":56,"telephoneNumber":57,"linkedInUrl":58,"photo":59,"sequence_number":60,"vacancy_categories":61,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":327,"team_members":328},"16",[329,330],{"id":53,"firstName":54,"lastName":55,"jobTitle":45,"email":56,"telephoneNumber":57,"linkedInUrl":58,"photo":59,"sequence_number":60,"vacancy_categories":61,"team_id":27,"group_id":27},{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":332,"team_members":333},"19",[334,335],{"id":72,"firstName":73,"lastName":74,"jobTitle":45,"email":75,"telephoneNumber":76,"linkedInUrl":77,"photo":78,"sequence_number":79,"vacancy_categories":80,"team_id":27,"group_id":27},{"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":45,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":337,"team_members":338},"24",[339],{"id":72,"firstName":73,"lastName":74,"jobTitle":45,"email":75,"telephoneNumber":76,"linkedInUrl":77,"photo":78,"sequence_number":79,"vacancy_categories":80,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":341,"team_members":342},"18",[343],{"id":72,"firstName":73,"lastName":74,"jobTitle":45,"email":75,"telephoneNumber":76,"linkedInUrl":77,"photo":78,"sequence_number":79,"vacancy_categories":80,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":345,"team_members":346},"25",[347],{"id":72,"firstName":73,"lastName":74,"jobTitle":45,"email":75,"telephoneNumber":76,"linkedInUrl":77,"photo":78,"sequence_number":79,"vacancy_categories":80,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":349,"team_members":350},"20",[351],{"id":32,"firstName":33,"lastName":34,"jobTitle":35,"email":36,"telephoneNumber":37,"linkedInUrl":38,"photo":39,"sequence_number":27,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":353,"team_members":354},"14",[355],{"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":45,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":357,"team_members":358},"11",[359],{"id":91,"firstName":92,"lastName":93,"jobTitle":45,"email":94,"telephoneNumber":95,"linkedInUrl":96,"photo":97,"sequence_number":98,"vacancy_categories":99,"team_id":27,"group_id":27},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":363,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":364,"enrolments":365},[],[],[],{"loading":7,"favourites":367},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":369,"relatedVacancies":399,"pageSize":114,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":542,"defaultSearchFilters":562,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":581,"vacancyCategories":585,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[370],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":371,"organization_location":379,"tender_categories":380,"opdracht_overheid_url":381,"tender_documents":382,"tender_category_obj":155,"tender_id":383,"tender_name":384,"tender_buying_organization":374,"tender_phase":385,"tender_date":386,"tender_source":387,"tender_url":388,"tender_perceel":8,"tender_description":389,"tender_active":7,"tender_document":390,"tender_last_seen":391,"tender_first_seen":392,"tender_start_date":393,"tender_end_date":394,"tender_tariff":395,"tender_hours_week":396,"tender_description_html":397,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":398,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":155},{"latitude":372,"longitude":373,"tender_buying_organization":374,"company_address":375,"company_name_google":374,"postcode":376,"province":377,"place_id_google":374,"avatar":378,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"52.093842","5.210764","PGGM N.V.","Noordweg Noord 150, 3704 JG Zeist, Nederland","3704 JG","Utrecht","blob_C4Q94VSU3DJ9DP8MUWG0H7H8WD30PUYL.",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/PGGM-NV/Flexmedewerker/498C1A10-E16B-488E-8968-838CD5CE0ED3",[],"inhuurdesk_a1J2p000009FdJvEAK","Flexmedewerker","Distributieproces gestart","2022-01-18 11:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/a1J2p000009FdJvEAK","- ZZP'ERS zijn NIET toegestaan- Beoordelingscriteria invullen naar waarheid en graag toelichting geven waar wordt gevraagd- 5 CV's komen op de shortlist en krijgen de status 'ingediend bij klant' binnen 1 werkdag. Overige kandidaten komen op de reservelijst.- Functieniveau is junior (1-2 jaar ervaring) voor 36 uur in de weekProcesbeheerderBen jij een specialist op het gebied van pensioenuitvoering en graag betrokken bij (innovatieve) IT projecten? Spreekt daarnaast het werken in een relatief klein team binnen de tweede pensioenstraat (D2S) van PGGM jou aan? Kom dan het Satellietteam versterken! Een belangrijk onderdeel van deze functie bestaat uit de continuiteit en het beheren van (niet) geautomatiseerde processen, met als bijzonderheid dat de administratie wordt uitgevoerd in de IT-systemen van de externe softwareleverancier Visma Idella.Jouw afdelingStichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP) is het pensioenfonds voor de flexbranche. Onze deelnemers bestaan uit uitzendkrachten, gedetacheerden en flexwerkers. Binnen de afdeling StiPP opereert het Satellietteam als een ondersteunend team voor zowel deelnemers als werkgevers waarbij kennis van de pensioenregeling en de processen wordt gecombineerd met kennis van de applicaties. Binnen StiPP wordt gewerkt volgens de Agile methode.Jouw functieAls Procesbeheerder voel jij je thuis in de dynamische wereld van pensioenen, waar je als spin in het web beweegt tussen de business en de ICT met haar complexe vraagstukken en veranderingen. De door jou beheerde applicaties zijn pakket- en maatwerkoplossingen. Daarnaast geef je ondersteuning bij de werkzaamheden die dagelijks door de business worden uitgevoerd.Je voert de beheertaken uit op D2S van PGGM, bestaande uit het Innovact suite van Visma Idella en gekoppelde maatwerkapplicaties van de eerste pensioenstraat. Je werkt nauw samen met de gebruikersorganisatie en de leverancier van het Innovact-pensioenpakket. Onder je taken vallen werkzaamheden als: Starten en controleren van batchesContacten onderhouden met leveranciers en Technisch BeheerOpleveren en analyseren van queries/dataverzoeken (SQL)Uitvoeren van acceptatie en regressietesten/ ondersteunen van de business hierbijBijhouden van de dagelijkse mailbox en zaken uitzoeken/vragen uitvoeren/beantwoorden Dit is wat wij van jou vragen: (Achtergrond)kennis hebben van Functioneel beheer -taken;Per direct beschikbaar maar in ieder geval per begin februari. (Achtergrond)kennis hebben van Pensioen beheer-werkzaamheden; zeer gewenste pre Batches kunnen starten;SQL-ervaring> Querys kunnen draaien en opleveren;Mailbox bijhouden. De eenvoudige taken/vragen uitvoeren/beantwoorden; Secuur werken;Test-ervaring hebben. Gewerkt hebben binnen financiele instelling is een pre","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ157131.pdf","2022-01-18","2022-01-13","2022-02-01","2022-04-30","Geen maximum ","36","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id116:j_id341:j_id644:j_id662:j_id664j_id0:j_id1:j_id116:j_id341:j_id644:j_id662:j_id664_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cb>- ZZP'ERS zijn NIET toegestaan\u003Cbr/>- Beoordelingscriteria invullen naar waarheid en graag toelichting geven waar wordt gevraagd\u003Cbr/>- 5 CV's komen op de shortlist en krijgen de status 'ingediend bij klant' binnen 1 werkdag. Overige kandidaten komen op de reservelijst.\u003C/b>\u003Cbr/>\u003Cb>- Functieniveau is junior (1-2 jaar ervaring) voor 36 uur in de week\u003Cbr/>\u003Cbr/>Procesbeheerder\u003C/b>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Ben jij een specialist op het gebied van pensioenuitvoering en graag betrokken bij (innovatieve) IT projecten? \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Spreekt daarnaast het werken in een relatief klein team binnen de tweede pensioenstraat (D2S) van PGGM jou aan? Kom dan het Satellietteam versterken! Een belangrijk onderdeel van deze functie bestaat uit de continuïteit en het beheren van (niet) geautomatiseerde processen, met als bijzonderheid dat de administratie wordt uitgevoerd in de IT-systemen van de externe softwareleverancier Visma Idella.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Jouw afdeling\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Stichting Pensioenfonds voor Personeelsdiensten (StiPP) is het pensioenfonds voor de flexbranche. Onze deelnemers bestaan uit uitzendkrachten, gedetacheerden en flexwerkers. Binnen de afdeling StiPP opereert het Satellietteam als een ondersteunend team voor zowel deelnemers als werkgevers waarbij kennis van de pensioenregeling en de processen wordt gecombineerd met kennis van de applicaties. Binnen StiPP wordt gewerkt volgens de Agile methode.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Jouw functie\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Als Procesbeheerder voel jij je thuis in de dynamische wereld van pensioenen, waar je als spin in het web beweegt tussen de business en de ICT met haar complexe vraagstukken en veranderingen. De door jou beheerde applicaties zijn pakket- en maatwerkoplossingen. Daarnaast geef je ondersteuning bij de werkzaamheden die dagelijks door de business worden uitgevoerd.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Je voert de beheertaken uit op D2S van PGGM, bestaande uit het Innovact suite van Visma Idella en gekoppelde maatwerkapplicaties van de eerste pensioenstraat. Je werkt nauw samen met de gebruikersorganisatie en de leverancier van het Innovact-pensioenpakket. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Onder je taken vallen werkzaamheden als:\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Starten en controleren van batches\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Contacten onderhouden met leveranciers en Technisch Beheer\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Opleveren en analyseren van queries/dataverzoeken (SQL)\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Uitvoeren van acceptatie en regressietesten/ ondersteunen van de business hierbij\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 8.0pt;'>\u003Cspan style='>Bijhouden van de dagelijkse mailbox en zaken uitzoeken/vragen uitvoeren/beantwoorden\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cfont face='Verdana, sans-serif'>\u003Cspan style='font-size: 10.6667px;'>Dit is wat wij van jou vragen:\u003C/span>\u003C/font>\n\u003Cul>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #1f4e79;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>(Achtergrond)kennis hebben van Functioneel beheer -taken;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #1f4e79;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Per direct beschikbaar maar in ieder geval per begin februari. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #1f4e79;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>(Achtergrond)kennis hebben van Pensioen beheer-werkzaamheden; \u003Cb>zeer gewenste pré \u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #1f4e79;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Batches kunnen starten;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #1f4e79;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>SQL-ervaring> Query’s kunnen draaien en opleveren;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #1f4e79;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Mailbox bijhouden. De eenvoudige taken/vragen uitvoeren/beantwoorden; \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #1f4e79;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Secuur werken;\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #1f4e79;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Test-ervaring hebben. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='color: #1f4e79;'>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 10.0pt;'>\u003Cspan style='>Gewerkt hebben binnen financiële instelling is een pré \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","498C1A10-E16B-488E-8968-838CD5CE0ED3",[400,449,506],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":401,"organization_location":412,"tender_categories":417,"opdracht_overheid_url":430,"tender_documents":431,"tender_category_obj":155,"tender_id":432,"tender_name":433,"tender_buying_organization":404,"tender_phase":8,"tender_date":434,"tender_source":435,"tender_url":8,"tender_perceel":8,"tender_description":8,"tender_active":6,"tender_document":436,"tender_last_seen":8,"tender_first_seen":437,"tender_start_date":438,"tender_end_date":439,"tender_tariff":440,"tender_hours_week":440,"tender_description_html":441,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":442,"web_key":443,"Dynamics_id":8,"tender_overview":444,"tender_requirements":445,"tender_competences":51,"tender_team":51,"tender_interview":446,"tender_number_of_professionals":447,"tender_other_information":51,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":12,"tender_max_hours":12,"tender_description_tk":441,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":448,"org_location_id":222,"tender_category":155},{"latitude":402,"longitude":403,"tender_buying_organization":404,"company_address":405,"company_name_google":404,"postcode":406,"province":407,"place_id_google":404,"avatar":408,"exclusive":7,"summary":409,"description":410,"meta_description":411,"publish":6,"company_display_name":404},"52.367635","4.899407","Gemeente Amsterdam","Amstel 1, 1011 PN Amsterdam, Nederland","1011 PN","Noord-Holland","blob_8YXDZNUCJQEYB2X9X2W2FEM2JWTG4EM9.","Ontdek unieke kansen als zzp'er bij de Gemeente Amsterdam, gelegen in het hart van Nederland. Werk in een dynamische omgeving voor de grootste werkgever van de stad. Ontplooi je expertise en bouw mee aan een vooruitstrevende stad.","\u003Cp>De Gemeente Amsterdam vormt het kloppende hart van een stad doordrenkt met geschiedenis, creativiteit en diversiteit. Als grootste werkgever in de regio biedt de gemeente een thuis voor zelfstandige professionals die willen bijdragen aan de groei van deze bruisende metropool.\u003C/p>\u003Cp>Bij de Gemeente Amsterdam staat zelfstandig ondernemerschap centraal. Zzp'ers krijgen hier de ruimte om hun vaardigheden toe te passen in een dynamische omgeving. Of het nu gaat om stadsontwikkeling, duurzaamheid, sociale projecten of technologische innovaties, de gemeente biedt een breed scala aan opdrachten die aansluiten bij diverse expertises.\u003C/p>\u003Cp>De werksituatie bij de Gemeente Amsterdam is er een van samenwerking en betrokkenheid. Het team bestaat uit gepassioneerde individuen die zich inzetten voor de groei van de stad. Er heerst een open cultuur waarin ideeën worden aangemoedigd en innovatie wordt omarmd. De Gemeente Amsterdam erkent het belang van flexibiliteit en biedt zzp'ers de vrijheid om hun werk op hun eigen manier uit te voeren.\u003C/p>\u003Cp>Kernwaarden zoals transparantie, integriteit en inclusiviteit vormen het fundament van de Gemeente Amsterdam. De organisatie streeft ernaar een afspiegeling te zijn van de diverse samenleving waarin zij opereert. Zzp'ers worden aangemoedigd om bij te dragen aan een inclusieve en rechtvaardige stad.\u003C/p>\u003Cp>Wat het werken bij de Gemeente Amsterdam echt onderscheidt, is de voortdurende drang naar vernieuwing. De stad evolueert voortdurend, en de gemeente zet zich in om voorop te blijven lopen in uitdagingen zoals duurzaamheid, digitalisering en sociale gelijkheid. Als zzp'er bij de Gemeente Amsterdam maak je deel uit van deze voortdurende evolutie en draag je bij aan een stad die zichzelf herdefinieert in de 21e eeuw.\u003C/p>","\"Ontdek unieke freelance opdrachten bij de Gemeente Amsterdam. Zet jouw skills in voor een dynamische stad. Vind jouw volgende project hier!",{"latitude":413,"longitude":414,"id":222,"tender_buying_organization":404,"company_address":415,"postcode":416,"province":407},"52.3616728","4.90714","Weesperplein 8, Amsterdam","1018XA",[418,422,426],{"tender_category_obj":419,"id":421},{"id":200,"type":420},"Vastgoed en Grondzaken",32990,{"tender_category_obj":423,"id":425},{"id":146,"type":424},"Project- en Programmamanagement",32991,{"tender_category_obj":427,"id":429},{"id":155,"type":428},"Overig",33032,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Amsterdam/Projectleider-grondzaken/AF093869-E461-40DF-9D67-328138D524AB",[],"kbenp_hokn3q","Projectleider grondzaken","2025-09-30 09:00:00","KBenP","kbenp_hokn3q_CA10054896-Projectleider_grondzaken_Q7JAMXTWPCK8FGXTDFG5N63FLID4IEHV.pdf","2025-09-16","2025-11-01","2026-10-31"," ","\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>Amsterdam groeit. Dagelijks werken we aan nieuwe, duurzame en leefbare stadswijken. Jij speelt hierin een sleutelrol: bij elk gebiedsontwikkelingsproject ben jij de trekker om alle grondzaken te organiseren en zorg jij voor de inbreng, waardering en uitgifte van gemeentelijke grond. Je onderhandelt met marktpartijen, zorgt je voor een goede communicatie en de correcte juridische en financiële afhandeling van alle grondzakelijke aspecten, en implementeert gemeentelijk beleid, zoals de 40-40-20 woningbouwprogrammering. Daarbij houd je oog voor thema’s als ecologie, duurzaamheid en energietransitie.\u003C/p>\u003Cp>Je werkt nauw samen met de eindverantwoordelijke projectmanager en stuurt specialisten zoals planeconomen en erfpachtuitgevers aan. Projecten variëren van transformaties van bestaande erfpachtrechten tot nieuwe uitgiftes via tenders. Zo draag jij direct bij aan de ambitie om jaarlijks 7.500 nieuwe woningen te realiseren.\u003C/p>\u003Ch3>Dit doe je op een gemiddelde werkdag\u003C/h3>\u003Cp>Dit doe je op een gemiddelde werkdag:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Meedenken over strategische ruimtelijke plannen en scenario’s uitwerken die de juridische en financiële belangen van de gemeente waarborgen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Projectlocaties bezoeken en controleren of ontwikkelaars zich aan contractuele afspraken houden – en zo nodig bijsturen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Onderhandelen over woningbouwprojecten, erfpachtcontracten opstellen en adviseren over bedrijfshuisvestingsvraagstukken;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Gemeentelijke tenders initiëren en begeleiden: van strategie tot selectie van marktpartijen, contractvorming en uitvoering.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>\u003C/h3>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal een afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld in planologie, sociale geografie, bouwkunde, bestuurskunde, (bedrijfs)economie of rechten;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met strategisch werken in gebieds\u0002en vastgoedontwikkeling;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 5 jaar ervaring met de financiële, economische en/of privaatrechtelijke kant van ruimtelijke plannen. (Dit dient beide duidelijk te blijken uit het CV); \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De aangeboden kandidaat dient zichzelf voor te stellen aan de hand van een, voor ons geschikte en aansluitende motivatie op één kantje van één A4 en aangeven waarom hij/zij geïnteresseerd en geschikt is voor specifiek deze functie. Hierin staat ook vermeld hoeveel uur per week en per wanneer hij/zij beschikbaar is.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cp>Wensen:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>85% kwaliteit – 15%prijs;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare met grondexploitaties en erfpacht 10%;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare ervaring met erfpacht en Transformatie projecten 15%;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare ervaring met de Wet Voorkeursrecht Gemeenten (WVG) 10%%; \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare ervaring met bestuurlijke besluitvorming 10%; \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare ervaring met contractvorming en onderhandelen 10% voorkeurs kdd. \u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Aan competenties breng je mee:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Resultaatgerichtheid: Concrete doelen als uitgangspunt nemen voor het eigen gedrag en hieraan vasthouden totdat het doel bereikt is;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Omgevingsbewustzijn: Laat blijken goed geïnformeerd te zijn over vakinhoudelijke, organisatorische, maatschappelijke, politieke ontwikkelingen of andere omgevingsfactoren en weet deze effectief te benutten voor de eigen functie of organisatie;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Samenwerken: Levert een constructieve bijdrage aan een gezamenlijk resultaat, in het bijzonder aan de sfeer en de relaties binnen de groep of het team;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Overtuigingskracht: Oefent, op basis van persoonlijk overwicht, invloed uit op mensen en situaties, gericht op acceptatie en het overwinnen van weerstanden. Communiceert ideeën duidelijk en stellig.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Ch3>Hier ga je aan de slag\u003C/h3>\u003Cp>We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega’s zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen collega’s, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad. We streven daarbij naar een personeelsbestand dat een afspiegeling is van de beroepsbevolking van Amsterdam. Dus wie jij ook bent: bij ons ben je van harte welkom!\u003C/p>\u003Cp>Grond en Ontwikkeling realiseert de gemeentelijke doelstellingen voor gebieds- en vastgoedontwikkeling. Grond en Ontwikkeling maakt gemeentelijke grond bouwrijp, geeft erfpacht uit, beheert onroerend goed en levert financieel\u0002economische begeleiding en management van ruimtelijke projecten. Bij het ontwikkelen van plannen proberen we de kosten, opbrengsten, fasering en kwaliteit met elkaar in evenwicht te brengen. We hebben verschillende rollen bij de ontwikkeling van vastgoed: adviseur, onderhandelaar, opdrachtgever of fondsbeheerder en vaak die van grondeigenaar. Je werkt binnen de afdeling Projectleiding van de directie Grond en Ontwikkeling. Ons team van zo’n 70 projectleiders werkt verspreid over de stad, maar vormt een hechte club die kennis en ervaring deelt. Je projecten bevinden zich in dynamische gebieden als Sloterdijk, IJburg, Hamerkwartier, Amstel III en de Zuidas. Ons hoofdkantoor staat op het Weesperplein, het werk is ook deels op locatie of thuis te doen.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>","temporary","AF093869-E461-40DF-9D67-328138D524AB","\u003Cp>uren:,tarief:\u003C/p>","\u003Cul>\u003C/ul>","\u003Cp>Niet bekend\u003C/p>","1","Projectleider grondzaken gezocht voor een tijdelijke inhuuropdracht bij Gemeente Amsterdam. Neem contact op voor meer informatie!",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":450,"organization_location":461,"tender_categories":467,"opdracht_overheid_url":479,"tender_documents":480,"tender_category_obj":277,"tender_id":481,"tender_name":482,"tender_buying_organization":453,"tender_phase":385,"tender_date":483,"tender_source":484,"tender_url":485,"tender_perceel":8,"tender_description":486,"tender_active":6,"tender_document":487,"tender_last_seen":437,"tender_first_seen":488,"tender_start_date":489,"tender_end_date":490,"tender_tariff":440,"tender_hours_week":491,"tender_description_html":492,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":493,"web_key":494,"Dynamics_id":495,"tender_overview":496,"tender_requirements":497,"tender_competences":498,"tender_team":499,"tender_interview":500,"tender_number_of_professionals":447,"tender_other_information":501,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":502,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":503,"tender_max_hours":503,"tender_description_tk":504,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":505,"org_location_id":218,"tender_category":277},{"latitude":451,"longitude":452,"tender_buying_organization":453,"company_address":454,"company_name_google":453,"postcode":455,"province":377,"place_id_google":453,"avatar":456,"exclusive":7,"summary":457,"description":458,"meta_description":459,"publish":6,"company_display_name":460},"52.106670","5.062172","Vitens N.V.","Reactorweg 47, 3542 AD Utrecht, Nederland","3542 AD","blob_N6WKQNMX82X2DMYDT3Q0O7U39JZ05QZ1.","Vitens is het grootste drinkwaterbedrijf van Nederland. Met 1.450 medewerkers, 93 productiebedrijven en een distributienetwerk van zo’n 50.000 kilometer levert Vitens 33 miljoen kubieke meter drinkwater in de provincies Drenthe, Flevoland, Friesland, Gelderland, Noord-Holland Utrecht en Overijssel.","\u003Cp>Een uitdagende baan met maatschappelijke impact: daarvoor kom je bij Vitens. Onze ambitie? Elke druppel duurzaam in 2030! We zetten al onze kennis, kunde, vakmanschap en energie in om dit mogelijk te maken. Ook die van jou. We zoeken daarom de juiste talenten en zorgen dat iedereen zich kan blijven ontwikkelen om voorop te blijven lopen. Vitens is niet alleen een open, betrokken en innovatief bedrijf dat al tientallen jaren betrouwbaar drinkwater levert, maar ook een deskundig adviseur en samenwerkingspartner.\u003C/p>","Vitens biedt regelmatig interim en zzp opdrachten aan op het gebied van Civiele Techniek, Programma- en Projectmanagement, ICT en Informatiemanagement.","Vitens",{"latitude":462,"longitude":463,"id":218,"tender_buying_organization":453,"company_address":464,"postcode":465,"province":466},"52.5034758","6.0709143","Oude Veerweg 1, Zwolle","8019BE","Overijssel",[468,471,475],{"tender_category_obj":469,"id":470},{"id":155,"type":428},27608,{"tender_category_obj":472,"id":474},{"id":277,"type":473},"Financieel",32681,{"tender_category_obj":476,"id":478},{"id":105,"type":477},"Inkoop",32876,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Vitens-NV/Medewerker-Debiteurenbeheer/81721BE8-C753-4D43-8963-53F61BC16A49",[],"circle8_a1JP400000E9yXxMAJ","Medewerker Debiteurenbeheer","2025-09-19 09:00:00","circle8","https://circle8.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JP400000E9yXxMAJ","Medewerker Debiteurenbeheer NWG (niet water gelden) (32 u pw) De werkzaamheden worden gecoordineerd door twee senior Financial Accountants.Wij zoeken een tijdelijke collega om te ondersteunen bij de volgende werkzaamheden:- Uitzoeken klantkaarten met issues (dit ook in afstemming met de klant zelf)- Controles / afstemming met het incassobureau- Controleren aansluiten controlerapportages en waar nodig afstemming met de betrokkenen- Draaien openstaande postenlijst en vervolgacties hieruit halen- Diverse uitzoekklussen ter ondersteuning van de senior Financial Accountants- Indien tijd over deels mee kunnen draaien in de overige werkzaamheden binnen Debiteurenbeheer NWG.(niet water gelden ) Overige werkzaamheden zijn onder andere:- Inkomende en uitgaande telefonie- Inkomende mail in behandeling nemen- Beheren openstaande postenlijst- Contact onderhouden met het incassobureauCompetenties:- Communicatief vaardig (telefonisch en per e-mail).- Analytisch ingesteld om een klantkaart te kunnen ontleden en daaruit de vervolgstappen filteren.- Verschillen/fouten kunnen analyseren in klantkaarten en oplossen voor Vitens en de klant.- Minimaal twee- drie jaar relevante en actuele werkervaring binnen debiteurenbeheer in de afgelopen 5 jaar.- Wij werken in SAP S/4 HANA. Sap kennis of ervaring in debiteurenbeheer software is een sterke pre.- Goed kunnen functioneren in een team van 4-5 personen en dit team positief beinvloeden en helpen.Overig:- Afstand tot Zwolle, bij voorkeur maximaal een uur reistijd. Voorkeur voor kandidaat uit omgeving Zwolle.- Werklocatie op kantoor, hybride in overleg.- Inwerkperiode full time op kantoor.Niveau:- HBO Werk- en denkniveau- Financieel administratieve opleiding* Gesprekken vinden plaats op kantoor - Zwolle * I.v.m spoed kan de aanvraag eerder gesloten worden als we de geschikte kandidaat hebben gevonden","Circle8_Aanvraag_SRQ119181.pdf","2025-09-12","2025-10-01","2026-01-31","32","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id408:j_id720:j_id738:j_id740j_id0:j_id1:j_id143:j_id408:j_id720:j_id738:j_id740_00N7Q000001m4iY_div\">\u003Ch1>\u003Cstrong>Medewerker Debiteurenbeheer NWG (niet water gelden) \u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 10pt;\">(32 u pw)\u003C/span>\u003C/strong>\u003C/h1>\nDe werkzaamheden worden gecoördineerd door twee senior Financial Accountants.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Wij zoeken een tijdelijke collega om te ondersteunen bij de volgende werkzaamheden:\u003Cbr/>- Uitzoeken klantkaarten met issues (dit ook in afstemming met de klant zelf)\u003Cbr/>- Controles / afstemming met het incassobureau\u003Cbr/>- Controleren aansluiten controlerapportages en waar nodig afstemming met de betrokkenen\u003Cbr/>- Draaien openstaande postenlijst en vervolgacties hieruit halen\u003Cbr/>- Diverse uitzoekklussen ter ondersteuning van de senior Financial Accountants\u003Cbr/>- Indien tijd over deels mee kunnen draaien in de overige werkzaamheden binnen Debiteurenbeheer NWG.(niet water gelden ) \u003Cbr/>\u003Cbr/>Overige werkzaamheden zijn onder andere:\u003Cbr/>- Inkomende en uitgaande telefonie\u003Cbr/>- Inkomende mail in behandeling nemen\u003Cbr/>- Beheren openstaande postenlijst\u003Cbr/>- Contact onderhouden met het incassobureau\u003Cbr/>\u003Cbr/>Competenties:\u003Cbr/>- Communicatief vaardig (telefonisch en per e-mail).\u003Cbr/>- Analytisch ingesteld om een klantkaart te kunnen ontleden en daaruit de vervolgstappen filteren.\u003Cbr/>- Verschillen/fouten kunnen analyseren in klantkaarten en oplossen voor Vitens en de klant.\u003Cbr/>- Minimaal twee- drie jaar relevante en actuele werkervaring binnen debiteurenbeheer in de afgelopen 5 jaar.\u003Cbr/>- Wij werken in SAP S/4 HANA. Sap kennis of ervaring in debiteurenbeheer software is een sterke pre.\u003Cbr/>- Goed kunnen functioneren in een team van 4-5 personen en dit team positief beïnvloeden en helpen.\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cbr/>Overig:\u003Cbr/>- Afstand tot Zwolle, bij voorkeur maximaal één uur reistijd. Voorkeur voor kandidaat uit omgeving Zwolle.\u003Cbr/>- Werklocatie op kantoor, hybride in overleg.\u003Cbr/>- Inwerkperiode full time op kantoor.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Niveau:\u003Cbr/>- HBO Werk- en denkniveau\u003Cbr/>- Financieel administratieve opleiding\u003Cbr/>\u003Cbr/>* Gesprekken vinden plaats op kantoor - Zwolle \u003Cbr/>* I.v.m spoed kan de aanvraag eerder gesloten worden als we de geschikte kandidaat hebben gevonden\u003C/div>","detachering","81721BE8-C753-4D43-8963-53F61BC16A49","f2a12e2f-da8f-f011-b4cc-7c1e525deb4b","\u003Cp>De werkzaamheden worden gecoordineerd door twee senior Financial Accountants. Wij zoeken een tijdelijke collega om te ondersteunen bij de volgende werkzaamheden:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Uitzoeken klantkaarten met issues (dit ook in afstemming met de klant zelf)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Controles / afstemming met het incassobureau\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Controleren aansluiten controlerapportages en waar nodig afstemming met de betrokkenen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Draaien openstaande postenlijst en vervolgacties hieruit halen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Diverse uitzoekklussen ter ondersteuning van de senior Financial Accountants\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Indien tijd over deels mee kunnen draaien in de overige werkzaamheden binnen Debiteurenbeheer NWG.(niet water gelden )\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Overige werkzaamheden zijn onder andere:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Inkomende en uitgaande telefonie\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Inkomende mail in behandeling nemen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Beheren openstaande postenlijst\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Contact onderhouden met het incassobureau\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal twee- drie jaar relevante en actuele werkervaring binnen debiteurenbeheer in de afgelopen 5 jaar.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Goed kunnen functioneren in een team van 4-5 personen en dit team positief beinvloeden en helpen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>HBO Werk- en denkniveau\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Financieel administratieve opleiding\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Wij werken in SAP S/4 HANA. Sap kennis of ervaring in debiteurenbeheer software is een sterke pre.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Goed kunnen functioneren in een team van 4-5 personen en dit team positief beïnvloeden en helpen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Afstand tot Zwolle, bij voorkeur maximaal een uur reistijd. Voorkeur voor kandidaat uit omgeving Zwolle.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Werklocatie op kantoor, hybride in overleg.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Inwerkperiode full time op kantoor.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Communicatief vaardig (telefonisch en per e-mail).\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Analytisch ingesteld om een klantkaart te kunnen ontleden en daaruit de vervolgstappen filteren.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Verschillen/fouten kunnen analyseren in klantkaarten en oplossen voor Vitens en de klant.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Onbekend\u003C/p>","\u003Cp>Gesprekken vinden plaats op kantoor - Zwolle.\u003C/p>","\u003Cp>I.v.m spoed kan de aanvraag eerder gesloten worden als we de geschikte kandidaat hebben gevonden\u003C/p>",70,32,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>De werkzaamheden worden gecoordineerd door twee senior Financial Accountants. Wij zoeken een tijdelijke collega om te ondersteunen bij de volgende werkzaamheden:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Uitzoeken klantkaarten met issues (dit ook in afstemming met de klant zelf)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Controles / afstemming met het incassobureau\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Controleren aansluiten controlerapportages en waar nodig afstemming met de betrokkenen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Draaien openstaande postenlijst en vervolgacties hieruit halen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Diverse uitzoekklussen ter ondersteuning van de senior Financial Accountants\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Indien tijd over deels mee kunnen draaien in de overige werkzaamheden binnen Debiteurenbeheer NWG.(niet water gelden )\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Overige werkzaamheden zijn onder andere:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Inkomende en uitgaande telefonie\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Inkomende mail in behandeling nemen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Beheren openstaande postenlijst\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Contact onderhouden met het incassobureau\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal twee- drie jaar relevante en actuele werkervaring binnen debiteurenbeheer in de afgelopen 5 jaar.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Goed kunnen functioneren in een team van 4-5 personen en dit team positief beinvloeden en helpen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>HBO Werk- en denkniveau\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Financieel administratieve opleiding\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Wij werken in SAP S/4 HANA. Sap kennis of ervaring in debiteurenbeheer software is een sterke pre.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Goed kunnen functioneren in een team van 4-5 personen en dit team positief beïnvloeden en helpen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Afstand tot Zwolle, bij voorkeur maximaal een uur reistijd. Voorkeur voor kandidaat uit omgeving Zwolle.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Werklocatie op kantoor, hybride in overleg.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Inwerkperiode full time op kantoor.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Communicatief vaardig (telefonisch en per e-mail).\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Analytisch ingesteld om een klantkaart te kunnen ontleden en daaruit de vervolgstappen filteren.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Verschillen/fouten kunnen analyseren in klantkaarten en oplossen voor Vitens en de klant.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>Onbekend\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>Gesprekken vinden plaats op kantoor - Zwolle.\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>I.v.m spoed kan de aanvraag eerder gesloten worden als we de geschikte kandidaat hebben gevonden\u003C/p>","Vitens N.V. zoekt een tijdelijke medewerker debiteurenbeheer. 32 uur per week. Analytisch, communicatief vaardig en ervaring met debiteurenbeheer. Reageer snel!",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":507,"organization_location":515,"tender_categories":516,"opdracht_overheid_url":520,"tender_documents":521,"tender_category_obj":155,"tender_id":522,"tender_name":523,"tender_buying_organization":510,"tender_phase":385,"tender_date":524,"tender_source":525,"tender_url":526,"tender_perceel":8,"tender_description":527,"tender_active":6,"tender_document":528,"tender_last_seen":437,"tender_first_seen":488,"tender_start_date":529,"tender_end_date":530,"tender_tariff":440,"tender_hours_week":341,"tender_description_html":531,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":442,"web_key":532,"Dynamics_id":533,"tender_overview":534,"tender_requirements":535,"tender_competences":536,"tender_team":537,"tender_interview":446,"tender_number_of_professionals":447,"tender_other_information":538,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":539,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":125,"tender_max_hours":125,"tender_description_tk":540,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":541,"org_location_id":8,"tender_category":155},{"latitude":508,"longitude":509,"tender_buying_organization":510,"company_address":511,"company_name_google":512,"postcode":513,"province":8,"place_id_google":514,"avatar":8,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"51.832502","4.964313","Gemeente Gorinchem","Stadhuisplein 1, 4205 AZ Gorinchem, Nederland","Stadhuis Gorinchem","4205 AZ","ChIJPxeZBeKFxkcRxi566v74kz8",{},[517],{"tender_category_obj":518,"id":519},{"id":155,"type":428},27620,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Gorinchem/Medewerker-Technische-Dienst/6D6B808F-EFB9-41D0-A362-FE02A4A6C89F",[],"haert_a1JTt000005MIjNMAW","Medewerker Technische Dienst","2025-09-18 09:00:00","haert","https://haert.my.site.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1JTt000005MIjNMAW","Als technisch medewerker bij het Gorcums Museum onderdeel van de gemeente Gorinchem ben jij verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud en technisch beheer van het gebouw en de omgeving. Je bent een veelzijdige kracht die het museum soepel laat draaien, letterlijk en figuurlijk.Van kleine reparaties en voorraadbeheer tot het aansturen van leveranciers en het openen of sluiten van het pand: jij zorgt dat alles werkt. Ook ondersteun je bij evenementen en tentoonstellingswissels. Je weet precies wat er speelt in en rond het gebouw. Je coordineert en helpt bij projecten en verbouwingen.Met jouw oog voor detail en veiligheid signaleer je knelpunten snel en los je die zelfstandig op. Je werkt nauw samen met een klein, betrokken team en draagt eraan bij dat bezoekers zich welkom en veilig voelen in het museum.Zo sluit jij aanIn verbinding voor de stad: Je werkt in het hart van Gorinchem en draagt bij aan het behoud en de presentatie van cultureel erfgoed voor inwoners en bezoekers.In actie voor de stad: Je schakelt moeiteloos tussen technische klussen, gastcontact en facilitaire taken. Jij zorgt dat alles klaarstaat ook als er ineens iets geregeld moet worden voor een evenement of activiteit.Met hart voor de stad: Je vindt het belangrijk om bij te dragen aan een inspirerende en gastvrije omgeving voor jong en oud. Je werkt zelfstandig maar niet alleen: jij bent een onmisbare schakel in ons team.Dit breng je mee- MBO werk- en denkniveau, met technische vaardigheden en ervaring in onderhoudswerkzaamheden.- Je kunt zelfstandig werken en bent proactief.- Je bent flexibel inzetbaar, soms ook op andere dagen of tijdstippen.- Je hebt oog voor veiligheid, netheid en orde.- Je bent communicatief vaardig en kunt schakelen met externe partijen zoals leveranciers.- Interesse in kunst, cultuur en geschiedenis is een pre.- Je bent beschikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag van 8:30 tot 13:00, en flexibel op maandag en af en toe in het weekend.","Haert_Aanvraag_SRQ101195.pdf","2025-09-11","2026-02-01","\u003Cdiv class=\"sfdc_richtext\" id=\"j_id0:j_id1:j_id143:j_id408:j_id720:j_id738:j_id740j_id0:j_id1:j_id143:j_id408:j_id720:j_id738:j_id740_00Nd1000004ctJR_div\">\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Als technisch medewerker bij het Gorcums Museum — onderdeel van de gemeente Gorinchem — ben jij verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud en technisch beheer van het gebouw en de omgeving. Je bent een veelzijdige kracht die het museum soepel laat draaien, letterlijk én figuurlijk.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Van kleine reparaties en voorraadbeheer tot het aansturen van leveranciers en het openen of sluiten van het pand: jij zorgt dat alles werkt. Ook ondersteun je bij evenementen en tentoonstellingswissels. Je weet precies wat er speelt in en rond het gebouw. Je coördineert en helpt bij projecten en verbouwingen.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Met jouw oog voor detail en veiligheid signaleer je knelpunten snel en los je die zelfstandig op. Je werkt nauw samen met een klein, betrokken team en draagt eraan bij dat bezoekers zich welkom en veilig voelen in het museum.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>\u003Cspan style=\"font-size: 10.5pt;\">Zo sluit jij aan\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">In verbinding voor de stad: Je werkt in het hart van Gorinchem en draagt bij aan het behoud en de presentatie van cultureel erfgoed voor inwoners en bezoekers.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">In actie voor de stad: Je schakelt moeiteloos tussen technische klussen, gastcontact en facilitaire taken. Jij zorgt dat alles klaarstaat — ook als er ineens iets geregeld moet worden voor een evenement of activiteit.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">Met hart voor de stad: Je vindt het belangrijk om bij te dragen aan een inspirerende en gastvrije omgeving voor jong en oud. Je werkt zelfstandig maar niet alleen: jij bent een onmisbare schakel in ons team.\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">\u003Cb>\u003Cspan style=\"font-size: 10.5pt;\">Dit breng je mee\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style=\"font-size: 12pt;\">\u003Cspan style=\"font-family: Aptos,sans-serif;\">- MBO werk- en denkniveau, met technische vaardigheden en ervaring in onderhoudswerkzaamheden.\u003Cbr/>- Je kunt zelfstandig werken en bent proactief.\u003Cbr/>- Je bent flexibel inzetbaar, soms ook op andere dagen of tijdstippen.\u003Cbr/>- Je hebt oog voor veiligheid, netheid en orde.\u003Cbr/>- Je bent communicatief vaardig en kunt schakelen met externe partijen zoals leveranciers.\u003Cbr/>- Interesse in kunst, cultuur en geschiedenis is een pré.\u003Cbr/>- Je bent beschikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag van 8:30 tot 13:00, en flexibel op maandag en af en toe in het weekend. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/div>","6D6B808F-EFB9-41D0-A362-FE02A4A6C89F","094c80a4-db8f-f011-b4cc-7c1e521236d6","\u003Cp>Als technisch medewerker bij het Gorcums Museum onderdeel van de gemeente Gorinchem ben jij verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud en technisch beheer van het gebouw en de omgeving. \u003Cbr>\u003Cbr>Je bent een veelzijdige kracht die het museum soepel laat draaien, letterlijk en figuurlijk. Van kleine reparaties en voorraadbeheer tot het aansturen van leveranciers en het openen of sluiten van het pand: jij zorgt dat alles werkt. Ook ondersteun je bij evenementen en tentoonstellingswissels. Je weet precies wat er speelt in en rond het gebouw. Je coördineert en helpt bij projecten en verbouwingen .Met jouw oog voor detail en veiligheid signaleer je knelpunten snel en los je die zelfstandig op. Je werkt nauw samen met een klein, betrokken team en draagt eraan bij dat bezoekers zich welkom en veilig voelen in het museum.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Dit breng je mee\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>MBO werk- en denkniveau, met technische vaardigheden en ervaring in\u003Cbr>onderhoudswerkzaamheden.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je kunt zelfstandig werken en bent proactief.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent flexibel inzetbaar, soms ook op andere dagen of tijdstippen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt oog voor veiligheid, netheid en orde.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent communicatief vaardig en kunt schakelen met externe partijen zoals leveranciers.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Interesse in kunst, cultuur en geschiedenis is een pré.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent beschikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag van 8:30 tot 13:00, en flexibel op maandag en af en toe in het weekend\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>MBO werk- en denkniveau, met technische vaardigheden en ervaring in onderhoudswerkzaamheden.\u003C/li>\u003Cli>Je kunt zelfstandig werken en bent proactief.\u003C/li>\u003Cli>Je bent flexibel inzetbaar, soms ook op andere dagen of tijdstippen.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt oog voor veiligheid, netheid en orde.\u003C/li>\u003Cli>Je bent communicatief vaardig en kunt schakelen met externe partijen zoals leveranciers.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Interesse in kunst, cultuur en geschiedenis \u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>\u003Cstrong>Zo sluit jij aan\u003C/strong>\u003Cbr>In verbinding voor de stad: Je werkt in het hart van Gorinchem en draagt bij\u003Cbr>aan het behoud en de presentatie van cultureel erfgoed voor inwoners en bezoekers.\u003Cbr>\u003Cbr>In actie voor de stad: Je schakelt moeiteloos tussen technische klussen,\u003Cbr>gastcontact en facilitaire taken. Jij zorgt dat alles klaarstaat — ook als er\u003Cbr>ineens iets geregeld moet worden voor een evenement of activiteit.\u003Cbr>\u003Cbr>Met hart voor de stad: Je vindt het belangrijk om bij te dragen aan een\u003Cbr>inspirerende en gastvrije omgeving voor jong en oud. Je werkt zelfstandig\u003Cbr>maar niet alleen: jij bent een onmisbare schakel in ons team.\u003C/p>","\u003Cp>Tarief: schaal 6 periodiek 5\u003C/p>\u003Cp>Je bent beschikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag van 8:30 tot 13:00, en flexibel op maandag en af en toe in het weekend.\u003C/p>",55,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>Als technisch medewerker bij het Gorcums Museum onderdeel van de gemeente Gorinchem ben jij verantwoordelijk voor het dagelijks onderhoud en technisch beheer van het gebouw en de omgeving. \u003Cbr>\u003Cbr>Je bent een veelzijdige kracht die het museum soepel laat draaien, letterlijk en figuurlijk. Van kleine reparaties en voorraadbeheer tot het aansturen van leveranciers en het openen of sluiten van het pand: jij zorgt dat alles werkt. Ook ondersteun je bij evenementen en tentoonstellingswissels. Je weet precies wat er speelt in en rond het gebouw. Je coördineert en helpt bij projecten en verbouwingen .Met jouw oog voor detail en veiligheid signaleer je knelpunten snel en los je die zelfstandig op. Je werkt nauw samen met een klein, betrokken team en draagt eraan bij dat bezoekers zich welkom en veilig voelen in het museum.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Dit breng je mee\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>MBO werk- en denkniveau, met technische vaardigheden en ervaring in\u003Cbr>onderhoudswerkzaamheden.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je kunt zelfstandig werken en bent proactief.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent flexibel inzetbaar, soms ook op andere dagen of tijdstippen.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt oog voor veiligheid, netheid en orde.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent communicatief vaardig en kunt schakelen met externe partijen zoals leveranciers.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Interesse in kunst, cultuur en geschiedenis is een pré.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent beschikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag van 8:30 tot 13:00, en flexibel op maandag en af en toe in het weekend\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>MBO werk- en denkniveau, met technische vaardigheden en ervaring in onderhoudswerkzaamheden.\u003C/li>\u003Cli>Je kunt zelfstandig werken en bent proactief.\u003C/li>\u003Cli>Je bent flexibel inzetbaar, soms ook op andere dagen of tijdstippen.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt oog voor veiligheid, netheid en orde.\u003C/li>\u003Cli>Je bent communicatief vaardig en kunt schakelen met externe partijen zoals leveranciers.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cp>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Interesse in kunst, cultuur en geschiedenis \u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cstrong>Zo sluit jij aan\u003C/strong>\u003Cbr>In verbinding voor de stad: Je werkt in het hart van Gorinchem en draagt bij\u003Cbr>aan het behoud en de presentatie van cultureel erfgoed voor inwoners en bezoekers.\u003Cbr>\u003Cbr>In actie voor de stad: Je schakelt moeiteloos tussen technische klussen,\u003Cbr>gastcontact en facilitaire taken. Jij zorgt dat alles klaarstaat — ook als er\u003Cbr>ineens iets geregeld moet worden voor een evenement of activiteit.\u003Cbr>\u003Cbr>Met hart voor de stad: Je vindt het belangrijk om bij te dragen aan een\u003Cbr>inspirerende en gastvrije omgeving voor jong en oud. Je werkt zelfstandig\u003Cbr>maar niet alleen: jij bent een onmisbare schakel in ons team.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>Niet bekend\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>Tarief: schaal 6 periodiek 5\u003C/p>\u003Cp>Je bent beschikbaar op dinsdag, woensdag en donderdag van 8:30 tot 13:00, en flexibel op maandag en af en toe in het weekend.\u003C/p>","Vind een inhuuropdracht als Medewerker Technische Dienst bij Gemeente Gorinchem. Beheer en onderhoud van het Gorcums Museum. Neem contact op!",{"single":7,"limit":114,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":543,"filters":544,"order_by":558},{},{"and_filters":545,"or_filters":557,"or_disjunction":12},[546],{"filters":547},[548,553],{"field_name":549,"value":550,"operator":552},"publish",[551],"0","neq",{"field_name":554,"value":555,"operator":556},"web_key",[398],"==",[],[559],{"field":560,"direction":561},"tender_first_seen","desc",[563,567,570,575,577],{"field_name":564,"value":565,"operator":552},"tender_source",[566],"negometrix",{"field_name":564,"value":568,"operator":552},[569],"negometrix_login",{"field_name":571,"value":572,"operator":574},"tender_date",[573],"2025-09-17 10:00:00",">=",{"field_name":549,"value":576,"operator":552},[551],{"field_name":578,"value":579,"operator":552},"oim_vacancy",[580],"true",{"active_vacancies":582,"vacancies_by_province":583,"vacancies_by_category":584},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[586,588,590,592,593,595,597,598,600,602,604,605,607,609,610,612],{"name":587,"code":230},"Beleid",{"name":589,"code":53},"Civiele Techniek",{"name":591,"code":42},"Communicatie",{"name":473,"code":277},{"name":594,"code":281},"ICT",{"name":596,"code":63},"Informatiemanagement",{"name":477,"code":105},{"name":599,"code":125},"Juridisch",{"name":601,"code":263},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":603,"code":138},"Organisatie en Personeel",{"name":424,"code":146},{"name":606,"code":176},"Ruimtelijke Ordening",{"name":608,"code":256},"Sociaal Domein",{"name":420,"code":200},{"name":611,"code":114},"Vergunning en Handhaving",{"name":428,"code":155}]