Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Bodegraven-Reeuwijk
Logo van Gemeente Bodegraven-Reeuwijk

Medewerker KCC

Julianastraat 6, 2411 CV Bodegraven, Nederland

Sluit over 18 dagen

Begindatum:

1 jan 2026

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

28 - 32

Publicatiedatum:

20 dec 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 28 - 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Het ene moment beantwoord je telefonisch vragen over rijbewijzen en wegafsluitingen, het andere moment ontvang je gasten aan de balie en verwerk je de mail en social media berichten. Werken als Medewerker Klantcontact is veelzijdig, dynamisch én waardevol! Je bent het visitekaartje van onze gemeente en je bent voor onze inwoners het eerste aanspreekpunt. Zit dienstverlening en oog voor detail in jouw DNA en ben jij leergierig en proactief? Dan horen we graag van je!

De uitdaging

Voor ons klantcontactcentrum zoeken wij een nieuwe collega voor 28 tot 32 uur per week.

Als Medewerker Klantcontact ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners en allerlei organisaties en instellingen. Je beantwoordt, registreert en verwerkt uiteenlopende vragen, tips en klachten. Door goed door te vragen, mee te leven en mee te denken help je onze klanten een stap verder. Je hebt contact met de vakafdeling om de juiste informatie te krijgen. Je werkt met meerdere systemen tegelijk en kunt snel schakelen tussen allerlei (inhoudelijke) vragen. Daarnaast denk je mee hoe we onze inwoners nog beter en slimmer kunnen informeren, adviseren en de weg wijzen.

Eisen

  • De aangeboden kandidaat is geen zzp'er.
  • Dienstverlening zit in je DNA: je wil dat stapje extra zetten om klanten optimaal te ondersteunen. Je bent daarbij empathisch, hebt oog voor detail en je kan goed samenwerken.
  • Je hebt ervaring met klantcontact in een soortgelijke functie.
  • Je kunt makkelijk overweg met meerdere systemen.
  • Je denkt proactief mee over betere dienstverlening.
  • Je bent leergierig en wil je blijven verbeteren.

Wensen en competenties

Organisatie en team

Wie zijn wij?

Het KCC is het visitekaartje en het menselijke gezicht van de gemeente. Inwoners informeren en adviseren over en de weg wijzen binnen onze producten en diensten is onze belangrijkste taak. We hebben contact via de telefoon, balie, social media en e-mail.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Optie tot verlenging: ja met 3 maanden

Hybride: Geen verdere informatie

Aantal professionals of FTE: 1

Overig algemeen:

Aanvraagreden: Extra capaciteit i.v.m. toename werkzaamheden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur