Logo van Gemeente Barendrecht
Logo van Gemeente Barendrecht

Tijdelijke Medewerker Frontoffice Burgerzaken

Binnenhof 1, 2991 AA Barendrecht, Nederland

Sluit over 9 dagen

Begindatum:

19 jan 2026

Einddatum:

31 aug 2026

Uren per week:

27 - 28

Publicatiedatum:

24 dec 2025
Opdracht tarief 70Opdracht uren 27 - 28
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Gemeente Barendrecht zoekt een enthousiaste Frontoffice medewerker Burgerzaken die tijdelijk het team komt versterken tijdens de piekperiode voor reisdocumenten. Je bent het eerste aanspreekpunt voor inwoners en bezoekers en zorgt voor een vriendelijke en professionele dienstverlening.

Werkzaamheden:

  • Je verwelkomt inwoners en bezoekers op een gastvrije manier.

  • Je geeft informatie en advies over producten van Burgerzaken, zoals paspoorten, identiteitsbewijzen en rijbewijzen.

  • Je verwerkt aanvragen en zorgt dat deze voldoen aan wettelijke vereisten.

  • Je beheert persoonsgegevens en zorgt voor een nauwkeurige administratie.

  • Je verricht baliewerkzaamheden zoals het verstrekken van uittreksels uit de BRP en legalisatie van documenten.

Eisen

  • Je hebt ervaring met frontofficewerkzaamheden Burgerzaken.
  • Je hebt ervaring met klantcontact en administratieve processen, liefst binnen een gemeente.

Wensen en competenties

Competenties

  • Je bent communicatief sterk, nauwkeurig en stressbestendig.
  • Je kunt goed omgaan met piekmomenten en werkt graag in een team.

Organisatie en team

Gemeente Barendrecht zoekt een enthousiaste Frontoffice medewerker Burgerzaken die tijdelijk het team komt versterken tijdens de piekperiode voor reisdocumenten.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: Niets over bekend.

Hybride: Geen verdere informatie

Aantal professionals of FTE:
1 persoon

Werktijden (balie):
Maandag: 12:15 – 20:15 uur
Dinsdag: 08:45 – 13:15 uur
Woensdag: 12:00 – 20:15 uur
Donderdag: 08:45 – 13:15 uur
Vrijdag: 08:45 – 13:15 uur

Aantal uur per week: 27,5 uur

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via nikki.nowack@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo