Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Sr. administrateur financiën (interim)

Wal 28, 5611 GG Eindhoven, Nederland

Sluit over 10 dagen
90 32 Noord-Brabant

Begindatum:

1 dec 2025

Einddatum:

31 mei 2026

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

14 okt 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

De Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB) is een van de 28 omgevingsdiensten in Nederland. Onze opgave is het zorgen voor een veilige en gezonde, fysieke leefomgeving. Dit doen we dagelijks door samen met onze ketenpartners, 21 gemeenten en de provincie Noord-Brabant te werken aan milieuvergunningverlening, toezicht en -handhaving. Wij zijn een club van 'doeners'. Met zn 250 betrokken professionals bijten we ons vast in belangrijke zaken, zoals gevaarlijke stoffen bij bedrijven, asbestsanering, bodemverontreiniging, agrarische vergunningen en ontgrondingen. En dat is beslist nog niet alles. Meer informatie vind je hier: Home | Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant.

Werkzaamheden:
Als Sr. Administrateur Financien ben je werkzaam in het team Financien dat bestaat uit vijf collegas, waarbij je nauw samenwerkt met hen. Als Sr. Administrateur Financien houd jij je onder andere bezig met:
  • Het opstellen van verkoopfacturen
  • Het afwikkelen van subsidies
  • Het beheren van het grootboek
  • Het monitoren van tussenrekeningen
  • Het beheren van ISV-gelden
  • Projectenbeheer o.a. overzicht openstaande projecten/zaken
  • Het beheren van debiteuren
  • Het aanmaken van leveranciers
  • Het uitvoeren van steekproeven
  • Het controleren van Kost-/verkoopprijzen
Je rapporteert aan de Clustermanager Financien, Communicatie, HR en Secretariaat & Facility.

Eisen

  • Je beschikt over minimaal 5 jaar relevante werkervaring als financieel medewerker/administrateur, bij voorkeur in een politieke omgeving.
  • Je hebt een afgeronde opleiding op HBO niveau, in de richtingen van bestuurskunde, Finance, economie, administration of een vergelijkbare opleiding. Eventueel aangevuld met relevante trainingen/opleidingen op het gebied van financiele systemen, rapportages etc.
  • Je hebt kennis van de BBV.
  • Je beschikt over aantoonbare kennis van financiele processen, wet- en regelgeving, en rapportages en kan zelfstandig hiermee aan de slag.

Wensen en competenties

Wensen
  • Bij voorkeur kennis van het werken met AFAS.
Competenties
  • Sterk analytisch vermogen
  • Kritisch en gedreven
  • Communiceert helder en doelgericht
  • Werkt graag samen, zowel binnen het team als daarbuiten en is zichtbaar, benaderbaar en weet verbinding te leggen
  • Sociaal vaardig
  • Omgevingsbewust
  • Beschikt over een goed ontwikkeld politiek-bestuurlijk gevoel
  • Staat stevig in je schoenen en hebt kennis van zaken, deze kennis kan je ook overbrengen naar collega's
  • Brengt de benodigde structuur aan in je werk, waardoor je de planning weet te bewaken

Organisatie en team

De Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB) is een van de 28 omgevingsdiensten in Nederland. Onze opgave is het zorgen voor een veilige en gezonde, fysieke leefomgeving. Dit doen we dagelijks door samen met onze ketenpartners, 21 gemeenten en de provincie Noord-Brabant te werken aan milieuvergunningverlening, toezicht en -handhaving. Wij zijn een club van 'doeners'. Met zn 250 betrokken professionals bijten we ons vast in belangrijke zaken, zoals gevaarlijke stoffen bij bedrijven, asbestsanering, bodemverontreiniging, agrarische vergunningen en ontgrondingen. En dat is beslist nog niet alles. Meer informatie vind je hier: Home | Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant.

Als Sr. Administrateur Financien ben je werkzaam in het team Financien dat bestaat uit vijf collegas, waarbij je nauw samenwerkt met hen.

Gespreksinformatie

LET OP: Bij ons worden offertes pas na 10 dagen zichtbaar in WIZOB. Dit betekent dat wij pas daarna contact kunnen opnemen met kandidaten om een gesprek te plannen, waardoor het schakelen soms trager verloopt dan we zouden willen. Om dit te versnellen, ontvangen wij graag eventuele CVs alvast per e-mail. Alvast bedankt voor jullie begrip en medewerking.

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de aangegeven criteria.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Voorwaarden voor deelname:
  • Het tarief betreft een tarief inclusief eventuele parkeerkosten voor woon-werkverkeer en woon-werkkilometers;
  • Opzegtermijn bedraagt 1 maand;
  • Bij het factureren dient gebruik gemaakt te worden van een G-rekening;
Dienstencategorie: Andere diensten.
CPV code: 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging.
Gunningscriteria:
  • Weging prijsdeel: 45 %
  • Kennis en ervaring Conform opdracht- en kandidaat omschrijving Weging: 30 %
  • Interview: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de aangegeven criteria. Weging: 25 %
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Leya Schoonderwoerd via 06 43 60 79 99 / leya.schoonderwoerd@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Leya Schoonderwoerd
Leya Schoonderwoerd
Opdracht Adviseur