Wolvenhoek 1, 5211 HH 's-Hertogenbosch, Nederland
Begindatum:
1 dec 2025Einddatum:
30 nov 2026Publicatiedatum:
14 okt 2025Voor de implementatie van de Participatiewet in balans zoeken wij tijdelijke versterking op het gebied van kwaliteitszorg, met focus op inkomensvraagstukken.
Weener XL is het werkontwikkelbedrijf van de gemeente s-Hertogenbosch en speelt een centrale rol in de uitvoering van de Participatiewet. Binnen Weener XL worden uitvoering, beleid, financien en personeels- en informatiemanagement onder een dak georganiseerd. Deze integrale aanpak zorgt voor een sterke verbinding tussen beleid en uitvoering, wat essentieel is voor een effectieve toepassing van de Participatiewet. Als uitvoeringsorganisatie is Weener XL verantwoordelijk voor het bieden van ondersteuning aan inwoners die (tijdelijk) niet in hun eigen inkomen kunnen voorzien. Dit doen we door het verstrekken van uitkeringen, het begeleiden naar werk en het bieden van aanvullende ondersteuning aan mensen met een laag inkomen of een beperking. De Participatiewet vormt hierbij het wettelijke kader waarbinnen Weener XL opereert. De implementatie van de Participatiewet in balans vraagt om extra aandacht voor kwaliteit, rechtmatigheid en doelmatigheid. Daarom zoeken we tijdelijke versterking. De kwaliteitsmedewerker speelt hierin een sleutelrol door te monitoren, te adviseren en medewerkers te ondersteunen in het correct toepassen van de wet.
De functie is gepositioneerd binnen het team Backoffice Inkomen. De kerntaak van het gehele team Inkomen is het tijdig en correct verstrekken van uitkeringen aan inwoners die daar recht op hebben. Binnen de Backoffice vallen specialistische taken zoals uitkeringsadministratie, debiteurenbeheer, belastingen, kinderopvang, kwaliteit en administratie. Ook de kwaliteit van het Frontoffice wordt door het team kwaliteit gemonitord. Het team bestaat uit circa 20 medewerkers en wordt aangestuurd door een teamleider en een coordinator. Binnen het team werken 4 kwaliteitsmedewerkers.
De gesprekken zullen plaatsvinden op maandag 3 november 2025 tussen 13.00 uur en 17.00 uur.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Weging: 25 %
Werkdagen en tijden in overleg.
Andere diensten
79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging
Het uurtarief is altijd inclusief reiskosten woon-werkverkeer maar exclusief BTW en exclusief kosten dienstreizen. Bij verlenging van de opdracht is GEEN verhoging van het tarief mogelijk met de volgende kanttekeningen: In het geval u een CAO toepast dan mag verhoging van het tarief plaatsvinden naar aanleiding van een wijziging van de CAO lonen. Indien geen CAO wordt gevolgd, dan mag jaarlijkse tariefverhoging plaatsvinden op basis van het CPI indexcijfer.
Aanleveren na gunning: