Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Juridisch adviseur

Omgevingsdienst West-Holland

Vondellaan 55, 2332 AA Leiden, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 Zuid-Holland

Begindatum:

23 mei 2022

Einddatum:

30 nov 2022

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

4 mei 2022
\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":198,"faq_question":199,"faq_answer":200,"sequence_number":59},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":202,"faq_answer":203,"sequence_number":69},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":50,"faq_question":205,"faq_answer":206,"sequence_number":78},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":88,"faq_question":208,"faq_answer":209,"sequence_number":88},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":78,"faq_question":211,"faq_answer":212,"sequence_number":97},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":69,"faq_question":214,"faq_answer":215,"sequence_number":216},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",8,{"faq_group_id":27,"id":59,"faq_question":218,"faq_answer":219,"sequence_number":220},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":220,"faq_question":222,"faq_answer":223,"sequence_number":224},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",10,{"faq_group_id":27,"id":216,"faq_question":226,"faq_answer":227,"sequence_number":228},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":230,"faq_question":231,"faq_answer":232,"sequence_number":52},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":234,"faq_question":235,"faq_answer":236,"sequence_number":42},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":59,"faq_group_name":238,"faq_group_description":239,"sequence_number":50,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":240},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[241,242],{"faq_group_id":59,"id":123,"faq_question":231,"faq_answer":232,"sequence_number":27},{"faq_group_id":59,"id":243,"faq_question":199,"faq_answer":200,"sequence_number":50},30,{"id":69,"faq_group_name":245,"faq_group_description":246,"sequence_number":59,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":247},"Loondienst","In loondienst",[248,252,253,257,260],{"faq_group_id":69,"id":249,"faq_question":250,"faq_answer":251,"sequence_number":27},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":69,"id":112,"faq_question":199,"faq_answer":200,"sequence_number":50},{"faq_group_id":69,"id":254,"faq_question":255,"faq_answer":256,"sequence_number":59},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":69,"id":174,"faq_question":258,"faq_answer":259,"sequence_number":69},"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/zakelijk/internationaal/personeel/u_bent_niet_in_nederland_gevestigd_loonheffingen_inhouden/wanneer_moet_u_loonheffingen_inhouden1/u_bent_inhoudingsplichtig1/u_zendt_of_leent_personeel_uit_of_u_detacheert_personeel_in_nederland/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":69,"id":261,"faq_question":262,"faq_answer":263,"sequence_number":78},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":50,"faq_group_name":265,"faq_group_description":265,"sequence_number":69,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":266},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[267,270,271,274,278],{"faq_group_id":50,"id":224,"faq_question":268,"faq_answer":269,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":52,"faq_question":258,"faq_answer":259,"sequence_number":50},{"faq_group_id":50,"id":42,"faq_question":272,"faq_answer":273,"sequence_number":69},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":275,"faq_question":276,"faq_answer":277,"sequence_number":69},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":50,"id":279,"faq_question":280,"faq_answer":281,"sequence_number":78},15,"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":283,"id":42,"firstName":43,"lastName":44,"jobTitle":45,"email":46,"telephoneNumber":47,"linkedInUrl":48,"photo":49,"sequence_number":50,"vacancy_categories":40,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":284,"id":27,"team_name":182,"primary_contact":46,"secondary_contact":74,"contract_manager":107,"finance_contact":127,"whatsapp_number":56,"message_of_the_day":183,"motd_from":184,"motd_to":185,"team_photo":186},[285,286,287,288,289],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":59,"group_name":99,"group_title":100,"sequencenumber":50},{"id":69,"group_name":120,"group_title":120,"sequencenumber":59},{"id":78,"group_name":132,"group_title":133,"sequencenumber":69},{"id":88,"group_name":162,"group_title":162,"sequencenumber":78},{"team":291,"id":71,"firstName":72,"lastName":73,"jobTitle":45,"email":74,"telephoneNumber":75,"linkedInUrl":76,"photo":77,"sequence_number":78,"vacancy_categories":79,"team_id":27,"group_id":27},{"groups":292,"id":27,"team_name":182,"primary_contact":46,"secondary_contact":74,"contract_manager":107,"finance_contact":127,"whatsapp_number":56,"message_of_the_day":183,"motd_from":184,"motd_to":185,"team_photo":186},[293,294,295,296,297],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":59,"group_name":99,"group_title":100,"sequencenumber":50},{"id":69,"group_name":120,"group_title":120,"sequencenumber":59},{"id":78,"group_name":132,"group_title":133,"sequencenumber":69},{"id":88,"group_name":162,"group_title":162,"sequencenumber":78},{"team":299,"id":103,"firstName":104,"lastName":105,"jobTitle":106,"email":107,"telephoneNumber":108,"linkedInUrl":109,"photo":110,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":59},{"groups":300,"id":27,"team_name":182,"primary_contact":46,"secondary_contact":74,"contract_manager":107,"finance_contact":127,"whatsapp_number":56,"message_of_the_day":183,"motd_from":184,"motd_to":185,"team_photo":186},[301,302,303,304,305],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":59,"group_name":99,"group_title":100,"sequencenumber":50},{"id":69,"group_name":120,"group_title":120,"sequencenumber":59},{"id":78,"group_name":132,"group_title":133,"sequencenumber":69},{"id":88,"group_name":162,"group_title":162,"sequencenumber":78},{"team":307,"id":123,"firstName":124,"lastName":125,"jobTitle":126,"email":127,"telephoneNumber":128,"linkedInUrl":129,"photo":130,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"team_id":27,"group_id":69},{"groups":308,"id":27,"team_name":182,"primary_contact":46,"secondary_contact":74,"contract_manager":107,"finance_contact":127,"whatsapp_number":56,"message_of_the_day":183,"motd_from":184,"motd_to":185,"team_photo":186},[309,310,311,312,313],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":59,"group_name":99,"group_title":100,"sequencenumber":50},{"id":69,"group_name":120,"group_title":120,"sequencenumber":59},{"id":78,"group_name":132,"group_title":133,"sequencenumber":69},{"id":88,"group_name":162,"group_title":162,"sequencenumber":78},"31643536577",[316,320,324,328,332,336,340],{"vacancy_category":317,"team_members":318},"15",[319],{"id":52,"firstName":53,"lastName":54,"jobTitle":45,"email":55,"telephoneNumber":56,"linkedInUrl":57,"photo":58,"sequence_number":59,"vacancy_categories":60,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":321,"team_members":322},"22",[323],{"id":52,"firstName":53,"lastName":54,"jobTitle":45,"email":55,"telephoneNumber":56,"linkedInUrl":57,"photo":58,"sequence_number":59,"vacancy_categories":60,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":325,"team_members":326},"16",[327],{"id":52,"firstName":53,"lastName":54,"jobTitle":45,"email":55,"telephoneNumber":56,"linkedInUrl":57,"photo":58,"sequence_number":59,"vacancy_categories":60,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":329,"team_members":330},"19",[331],{"id":71,"firstName":72,"lastName":73,"jobTitle":45,"email":74,"telephoneNumber":75,"linkedInUrl":76,"photo":77,"sequence_number":78,"vacancy_categories":79,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":333,"team_members":334},"24",[335],{"id":71,"firstName":72,"lastName":73,"jobTitle":45,"email":74,"telephoneNumber":75,"linkedInUrl":76,"photo":77,"sequence_number":78,"vacancy_categories":79,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":337,"team_members":338},"18",[339],{"id":71,"firstName":72,"lastName":73,"jobTitle":45,"email":74,"telephoneNumber":75,"linkedInUrl":76,"photo":77,"sequence_number":78,"vacancy_categories":79,"team_id":27,"group_id":27},{"vacancy_category":341,"team_members":342},"25",[343],{"id":71,"firstName":72,"lastName":73,"jobTitle":45,"email":74,"telephoneNumber":75,"linkedInUrl":76,"photo":77,"sequence_number":78,"vacancy_categories":79,"team_id":27,"group_id":27},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":347,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":348,"enrolments":349},[],[],[],{"loading":7,"favourites":351},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":353,"relatedVacancies":382,"pageSize":112,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":513,"defaultSearchFilters":533,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":552,"vacancyCategories":556,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[354],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":355,"organization_location":363,"tender_categories":364,"opdracht_overheid_url":365,"tender_documents":366,"tender_category_obj":123,"tender_id":367,"tender_name":368,"tender_buying_organization":358,"tender_phase":369,"tender_date":370,"tender_source":371,"tender_url":372,"tender_perceel":8,"tender_description":373,"tender_active":7,"tender_document":374,"tender_last_seen":375,"tender_first_seen":376,"tender_start_date":377,"tender_end_date":378,"tender_tariff":379,"tender_hours_week":333,"tender_description_html":380,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":381,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":123},{"latitude":356,"longitude":357,"tender_buying_organization":358,"company_address":359,"company_name_google":358,"postcode":360,"province":361,"place_id_google":358,"avatar":362,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"52.163675","4.476916","Omgevingsdienst West-Holland","Vondellaan 55, 2332 AA Leiden, Nederland","2332 AA","Zuid-Holland","blob_OFOKGRQPD3PVAS9PJ7PUZ108VXVQOON5.",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Omgevingsdienst-West-Holland/Juridisch-adviseur/D1A933AF-7DFC-46FA-83C2-1141DE2D32C2",[],"inhuurdesk_a1J2p000009FnzOEAS","Juridisch adviseur","Distributieproces gestart","2022-05-16 09:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J2p000009FnzOEAS","Juridisch adviseurWie zijn wij?De Omgevingsdienst West-Holland voert voor de provincie Zuid-Holland en gemeenten binnen haar werkgebied taken uit op het gebied van (milieu- en bodem-) vergunningverlening en handhaving. Daarnaast adviseren wij gemeenten bij het opstellen van plannen in het kader van de ruimtelijke ordening.De Omgevingsdienst West-Holland is gevestigd in Leiden op loopafstand van het station.Wie zoeken we?Voor ons team milieu- en bodem vergunningverlening zoeken we een jurist. Jouw taak zal bestaan uit het juridisch toetsen van onze vergunning producten, het vertegenwoordigen van onze dienst in procedures bij de rechtbank en Raad van State en het waar nodig begeleiden van onze juridische trainee. Wat vragen wij? WO werk en denkniveauMinimaal 4 jaar ervaring in juridische advisering en bij toetsing en beoordeling van (complexe) vergunningprocedures voor milieu.Goede teamwerkerUitstekende schriftelijke en mondelinge vaardighedenBestuurlijke sensitiviteit","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ159948.pdf","2022-05-16","2022-05-04","2022-05-23","2022-11-30","Geen maximum ","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 16.0pt;'>\u003Cspan style='>Juridisch adviseur\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Wie zijn wij?\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>De Omgevingsdienst West-Holland voert voor de provincie Zuid-Holland en gemeenten binnen haar werkgebied taken uit op het gebied van (milieu- en bodem-) vergunningverlening en handhaving. Daarnaast adviseren wij gemeenten bij het opstellen van plannen in het kader van de ruimtelijke ordening.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>De Omgevingsdienst West-Holland is gevestigd in Leiden op loopafstand van het station.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Wie zoeken we?\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Voor ons team milieu- en bodem vergunningverlening zoeken we een jurist. Jouw taak zal bestaan uit het juridisch toetsen van onze vergunning producten, het vertegenwoordigen van onze dienst in procedures bij de rechtbank en Raad van State en het waar nodig begeleiden van onze juridische trainee. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Wat vragen wij?\u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\n\u003Cul>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>WO werk en denkniveau\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Minimaal 4 jaar ervaring in juridische advisering en bij toetsing en beoordeling van (complexe) vergunningprocedures voor milieu.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Goede teamwerker\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Uitstekende schriftelijke en mondelinge vaardigheden\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003Cli style='margin-left: 8px;'>\u003Cspan style='font-size: 11pt;'>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='font-family: Calibri,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 12.0pt;'>\u003Cspan style='>Bestuurlijke sensitiviteit\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/li>\u003C/ul>\n\u003Cbr/>\u003Cbr/> \u003C/div>","D1A933AF-7DFC-46FA-83C2-1141DE2D32C2",[383,423,464],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":384,"organization_location":394,"tender_categories":395,"opdracht_overheid_url":400,"tender_documents":401,"tender_category_obj":123,"tender_id":402,"tender_name":403,"tender_buying_organization":387,"tender_phase":404,"tender_date":405,"tender_source":406,"tender_url":407,"tender_perceel":8,"tender_description":408,"tender_active":6,"tender_document":409,"tender_last_seen":410,"tender_first_seen":410,"tender_start_date":8,"tender_end_date":8,"tender_tariff":8,"tender_hours_week":8,"tender_description_html":411,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":412,"web_key":413,"Dynamics_id":414,"tender_overview":415,"tender_requirements":416,"tender_competences":417,"tender_team":418,"tender_interview":419,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":420,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":421,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":62,"tender_max_hours":62,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":422,"org_location_id":8,"tender_category":123},{"latitude":385,"longitude":386,"tender_buying_organization":387,"company_address":388,"company_name_google":387,"postcode":389,"province":361,"place_id_google":387,"avatar":390,"exclusive":7,"summary":391,"description":392,"meta_description":393,"publish":6,"company_display_name":387},"52.158277","4.490855","Gemeente Leiden","Stadhuisplein 1, 2311 EJ Leiden, Nederland","2311 EJ","blob_FQDB1Z5T5PBIXN0MMF0O3UHIKZBM1MPS.","Ontdek Gemeente Leiden, gelegen in Zuid-Holland. Met ruim 120.000 inwoners biedt onze stad als zzp'er een dynamische werkomgeving. Werk mee aan innovatieve projecten en draag bij aan de levendige gemeenschap.","\u003Cp>Welkom bij Gemeente Leiden, gelegen in het hart van Zuid-Holland. Met ruim 120.000 inwoners is Leiden een bruisende stad vol historie en innovatie. Als zzp'er krijg je hier de kans om deel uit te maken van een diverse en dynamische gemeenschap. Werk aan uitdagende projecten en draag bij aan de verdere ontwikkeling van onze stad.\u003C/p>\u003Cp>Wat Gemeente Leiden uniek maakt, is de combinatie van traditie en vooruitgang. Onze stad heeft een rijke geschiedenis, maar is tegelijkertijd een broedplaats voor innovatie en creativiteit. Als zzp'er krijg je de mogelijkheid om bij te dragen aan zowel het behoud van ons cultureel erfgoed als aan de ontwikkeling van nieuwe, toekomstgerichte initiatieven.\u003C/p>\u003Cp>Een kenmerkend aspect van werken bij Gemeente Leiden is de betrokkenheid van de gemeenschap. Als zzp'er werk je hier niet alleen voor, maar ook mét de inwoners van Leiden. Je hebt direct contact met verschillende belanghebbenden en kunt zo snel inspelen op de behoeften en wensen van de lokale gemeenschap. Dit maakt je werk niet alleen waardevol, maar ook bijzonder inspirerend en uitdagend.\u003C/p>\u003Cp>Daarnaast staat Gemeente Leiden bekend om haar stimulerende en ondersteunende werkomgeving. Als zzp'er krijg je hier de ruimte om je eigen ideeën en initiatieven te ontplooien, ondersteund door een team van ervaren professionals. We geloven in jouw talent en geven je de vrijheid om het beste uit jezelf te halen.\u003C/p>\u003Cp>Kortom, als zzp'er biedt Gemeente Leiden een unieke werkomgeving waarin je kunt bijdragen aan de bloeiende gemeenschap en tegelijkertijd jezelf verder kunt ontwikkelen. Kom bij ons werken en maak deel uit van een stad die leeft, groeit en inspireert.\u003C/p>","Ontdek Gemeente Leiden: als zzp'er maak je impact in een bruisende stad vol historie en innovatie. Werk mee aan uitdagende projecten!",{},[396],{"tender_category_obj":397,"id":399},{"id":123,"type":398},"Juridisch",33217,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Leiden/DAS125-60-Juridisch-Adviseur-Privaatrecht/1C599AFE-4D72-46F7-BE68-DB587F7D7B14",[],"mercell_gemeenteleiden_T171346","DAS1.25-60 Juridisch Adviseur Privaatrecht","Indienen offertes","2025-09-26 11:00:00","mercell_gemeenteleiden","https://s2c.mercell.com/tender/171346/supplier","Beste leverancier, Gemeente Leiden nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze nadere uitvraag van het 'DAS Inhuur Gemeente Leiden' waar u op ingediend heeft. Gemeente Leiden is op zoek naar een Juridisch Adviseur Privaatrecht. Voor een uitgebreidere functieomschrijving verwijzen wij u naar de Uitnodiging tot inschrijving Juridisch Adviseur Privaatrecht. De tender waar u nu voor uitgenodigd bent is een nadere uitvraag vanuit de 'DAS Inhuur Gemeente Leiden' waarop u bent doorgelaten o.b.v. een door u aangegeven kwalificatie. Het betreft een uitvraag voor de categorie: Juridische functies. Inschrijvingen zullen worden beoordeeld op criteria: Motivatiebrief, Curriculum Vitae, interview en prijs. Aan de toelating tot deze nadere uitvraag kunnen geen rechten op opdrachten worden ontleend.","T171346_5._Inschrijvingsvoorwaarden.pdf T171346_Conceptovereenkomst_Flexkracht.pdf T171346_Conceptovereenkomst_intermediair.pdf T171346_Conceptovereenkomst_ZZP.pdf T171346_ARVODI-2025.pdf T171346_Nadere_uitvraag_DAS_inhuur_Juridisch_Adviseur_Privaatrecht.pdf","2025-09-18","Beste leverancier,\u003Cbr/>Gemeente Leiden nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze nadere uitvraag van het 'DAS Inhuur Gemeente Leiden' waar u op ingediend heeft. Gemeente Leiden is op zoek naar een Juridisch Adviseur Privaatrecht. Voor een uitgebreidere functieomschrijving verwijzen wij u naar de Uitnodiging tot inschrijving Juridisch Adviseur Privaatrecht. De tender waar u nu voor uitgenodigd bent is een nadere uitvraag vanuit de 'DAS Inhuur Gemeente Leiden' waarop u bent doorgelaten o.b.v. een door u aangegeven kwalificatie. Het betreft een uitvraag voor de categorie: Juridische functies. Inschrijvingen zullen worden beoordeeld op criteria: Motivatiebrief, Curriculum Vitae, interview en prijs. Aan de toelating tot deze nadere uitvraag kunnen geen rechten op opdrachten worden ontleend.\u003Cbr>","detachering","1C599AFE-4D72-46F7-BE68-DB587F7D7B14","99212f4c-8894-f011-b4cc-6045bd876589","\u003Cp>Gemeente Leiden is op zoek naar een senior juridisch adviseur privaatrecht voor 16 uur in de week om pieken in regulier werk op te vangen. Bij grote drukte kunnen het in onderling overleg ook meer uren in de week zijn. Als juridisch adviseur adviseer je de vier gemeenten in de Leidse regio over complexe(re) privaat- en aanbestedingsrechtelijke vraagstukken en projecten. Hieronder valt ook de behandeling van klachten in aanbestedingsprocedures. Jouw werkzaamheden doe je zelfstandig en tegelijkertijd ook in collegiale samenwerking met andere juristen. Bij aanbestedingsrechtelijke vragen werk je nauw samen met de afdeling Inkoop.\u003C/p>\u003Cp>De functie is afwisselend en uitdagend binnen een betrokken en enthousiast team. Je hebt veel interne en externe contacten en werkt aan meerdere dossiers tegelijk. In het team is er een klantgerichte en op resultaatgerichte, informele werksfeer. Je kunt goed luisteren en doorvragen om de kern van de adviesvraag helder te krijgen. Waar nodig pak je de regie om alle spelers mee te krijgen om de juridische kwaliteit te waarborgen en de maatschappelijke doelen van de gemeenten te realiseren.\u003C/p>","\u003Cul>\n\u003Cli>Kandidaat is geen ZZP'er\u003C/li>\n\u003Cli>(Uiterlijke) startdatum op 13 oktober 2025 (of zo snel mogelijk daarna maar uiterlijk 1 december)\u003C/li>\n\u003Cli>Minimaal 5 jaar ervaring als juridisch adviseur privaatrecht, waaronder aanbestedingsrecht\u003C/li>\n\u003Cli>Minimaal 5 jaar ervaring binnen een vergelijkbare gemeentelijke of overheidsorganisatie\u003C/li>\n\u003Cli>Minimaal 50% van de tijd aanwezig op kantoor in Leiden.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Toelichting op de opgedane ervaring in een vergelijkbare functie in een vergelijkbare overheidsomgeving\u003C/li>\n\u003Cli>Kennis van en ervaring met de privaatrechtelijke uitdagingen rond aanbestedingsrecht en klachtbehandeling\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Sterke schriftelijke en mondelinge vaardigheden\u003C/li>\n\u003Cli>Adviseren met overtuigingskracht\u003C/li>\n\u003Cli>Sterk in het kort, bondig en begrijpelijk adviseren en formuleren.\u003C/li>\n\u003Cli>Organiseren draagvlak en adviseren met overtuigingskracht en politiek bestuurlijke sensitiviteit\u003C/li>\n\u003Cli>Goed en snel kunnen schakelen tussen de verschillende dossiers\u003C/li>\n\u003Cli>pro-actief en klantgericht in het pakken van de regie en de voortgang erin te houden.\u003C/li>\n\u003Cli>Relevante ervaring met de gevraagde expertise.\u003C/li>\n\u003C/ul>","\u003Cp>Het team privaatrecht bestaat uit drie andere senior juridisch adviseurs en twee civiele inhouse advocaten. Ieder pakt zelfstandig klussen op in samenwerking met de vraagsteller en spart en informeert elkaar om gezamenlijk goed op de hoogte te blijven van wat speelt bij de vier gemeenten.\u003C/p>","\u003Cp>Gesprekken kandidaten: Week van 29-09-2025\u003C/p>","Niet bekend",115,"Gemeente Leiden zoekt een ervaren interim Juridisch Adviseur Privaatrecht. Ben jij de expert in complexe privaat- en aanbestedingsrechtelijke vraagstukken? Reageer nu!",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":424,"organization_location":425,"tender_categories":426,"opdracht_overheid_url":438,"tender_documents":439,"tender_category_obj":198,"tender_id":440,"tender_name":441,"tender_buying_organization":387,"tender_phase":404,"tender_date":442,"tender_source":406,"tender_url":443,"tender_perceel":8,"tender_description":444,"tender_active":6,"tender_document":445,"tender_last_seen":410,"tender_first_seen":446,"tender_start_date":447,"tender_end_date":448,"tender_tariff":449,"tender_hours_week":449,"tender_description_html":450,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":412,"web_key":451,"Dynamics_id":452,"tender_overview":453,"tender_requirements":454,"tender_competences":455,"tender_team":456,"tender_interview":457,"tender_number_of_professionals":458,"tender_other_information":459,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":460,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":230,"tender_max_hours":461,"tender_description_tk":462,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":463,"org_location_id":8,"tender_category":198},{"latitude":385,"longitude":386,"tender_buying_organization":387,"company_address":388,"company_name_google":387,"postcode":389,"province":361,"place_id_google":387,"avatar":390,"exclusive":7,"summary":391,"description":392,"meta_description":393,"publish":6,"company_display_name":387},{},[427,431,434],{"tender_category_obj":428,"id":430},{"id":52,"type":429},"Civiele Techniek",33012,{"tender_category_obj":432,"id":433},{"id":123,"type":398},33061,{"tender_category_obj":435,"id":437},{"id":198,"type":436},"Vastgoed en Grondzaken",33064,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Leiden/DAS125-58-Senior-Contractmanager/58A4715C-876E-4997-9023-AF06BE5170D1",[],"mercell_gemeenteleiden_T171236","DAS1.25-58 Senior Contractmanager","2025-10-14 09:00:00","https://s2c.mercell.com/tender/171236/supplier","Beste leverancier, Gemeente Leiden nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze nadere uitvraag van het 'DAS Inhuur Gemeente Leiden' waar u op ingediend heeft. Gemeente Leiden is op zoek naar een senior contractmanager. Voor een uitgebreidere functieomschrijving verwijzen wij u naar de Uitnodiging tot inschrijving senior contractmanager. De tender waar u nu voor uitgenodigd bent is een nadere uitvraag vanuit de 'DAS Inhuur Gemeente Leiden' waarop u bent doorgelaten o.b.v. een door u aangegeven kwalificatie. Het betreft een uitvraag voor de categorie: Inkoop en Contractmanagement. Inschrijvingen zullen worden beoordeeld op criteria: Motivatiebrief, Curriculum Vitae, interview en prijs. Aan de toelating tot deze nadere uitvraag kunnen geen rechten op opdrachten worden ontleend.","T171236_5._Inschrijvingsvoorwaarden.pdf T171236_Conceptovereenkomst_Flexkracht.pdf T171236_DAS_uitvraag_Senior_Contractmanager.pdf T171236_ARVODI-2025.pdf","2025-09-17","2025-11-17","2026-11-17"," ","Beste leverancier, Gemeente Leiden nodigt u uit om een offerte aan te bieden op deze nadere uitvraag van het 'DAS Inhuur Gemeente Leiden' waar u op ingediend heeft. Gemeente Leiden is op zoek naar een senior contractmanager. Voor een uitgebreidere functieomschrijving verwijzen wij u naar de Uitnodiging tot inschrijving senior contractmanager. De tender waar u nu voor uitgenodigd bent is een nadere uitvraag vanuit de 'DAS Inhuur Gemeente Leiden' waarop u bent doorgelaten o.b.v. een door u aangegeven kwalificatie. Het betreft een uitvraag voor de categorie: Inkoop en Contractmanagement. Inschrijvingen zullen worden beoordeeld op criteria: Motivatiebrief, Curriculum Vitae, interview en prijs. Aan de toelating tot deze nadere uitvraag kunnen geen rechten op opdrachten worden ontleend.\u003Cbr>","58A4715C-876E-4997-9023-AF06BE5170D1","1f41723a-bf93-f011-b4cb-7ced8d0b0a9e","\u003Cdiv>\"Als Senior Contractmanager bij onze gemeente krijg je de kans om echt het verschil te maken. Je werkt in een informeel team waar we elkaar helpen en samen blijven leren. Het werk is afwisselend: van strategisch meedenken tot praktisch advies geven. Je krijgt veel ruimte om je eigen expertise in te zetten én verder te ontwikkelen.\"\u003Cbr>\u003Cbr>Als Senior Contractmanager adviseer en stuur je op diverse contracten en ga je aan de slag met (strategische) vraagstukken. Je werkt met een team van 14 contractmanagers die samen adviseren over contracten van Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest en Zoeterwoude.\u003Cbr>\u003Cbr>De gemeente Leiden is op zoek naar een Senior Contractmanager, met specialisme in de Grond-, Weg- en Waterbouw (GWW) sector. Op dit moment is er één senior contractmanager voor dit domein, maar het aantal en de financiële omvang van deze contracten hebben zeker een tweede en ervaren contractmanager nodig. Er worden steeds meer 'nieuwe' contractvormen gebruikt en het monitoren van ander soort KPI's (zoals MVOI) wordt steeds belangrijker. De focus ligt op GWW contracten, maar ook contracten binnen andere categorieën zoals Vastgoed of Facilitair kunnen in jouw portefeuille zitten.\u003C/div>\u003Cbr>\u003Cdiv>\u003Cstrong>Wat ga je doen als Senior Contractmanager?\u003C/strong>\u003Cbr>Je monitort samen met de contracteigenaren of de leveranciers de gemaakte afspraken in het contract nakomen en stuurt bij waar nodig. Je voert gesprekken met leveranciers en de interne opdrachtgevers, je fungeert als aanspreekpunt voor deze partijen. Je adviseert onder andere inkopers en contracteigenaren over contractvraagstukken en adviseert actief over mogelijke verbeteringen m.b.t. contractevaluaties. Hierbij heb je oog voor zowel rechtmatigheid als doelmatigheid. Je hebt te maken met een grote diversiteit aan contracten voor het beheer van de openbare ruimte, nieuwe infra projecten in de openbare ruimte en alle adviesdiensten voor de openbare ruimte.\u003Cbr>\u003Cbr>Je bent een belangrijke schakel tijdens de aanbestedingstrajecten. Denk hierbij aan het kiezen van de juiste contractvorm, contractduur, het opstellen van de contractuele voorwaarden, KPI's en begrijpelijke indexeringsteksten. Je bent een stevige adviseur en sparringpartner op strategisch niveau. Voor GWW projecten worden de inkoopstrategieën en contractevaluaties behandeld in een Tenderboard GWW & Vastgoed.\u003Cbr>\u003Cbr>Ook zet je jouw ervaring in om contractstrategieën te ontwikkelen en leveranciersprestaties te monitoren en te verbeteren. Je komt gevraagd én ongevraagd met verbetervoorstellen, deelt inzichten uit eerdere contracten en begeleidt collega's in hun ontwikkeling. Zo draag je bij aan het verder opbouwen van kennis en professionaliteit binnen het team.\u003Cbr>\u003Cbr>Samen met de inkoopadviseurs vormen de contractmanagers een duo als accountteam naar een gemeenten en/of afdeling. Je neemt actief deel aan het categorieteam GWW; een team aan specialisten van inkopers en contractmanagers per branche. Als accountmanager ben je, samen met een inkoopadviseur, het eerste aanspreekpunt voor één of meerdere klantorganisaties en voer je regelmatig gesprekken met Opdrachtgevers.\u003C/div>","\u003Cul>\u003Cli>Kandidaat is geen ZZP'er\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 5 jaar ervaring als Contractmanager\u003C/li>\u003Cli>Uitgebreide kennis van en ervaring met GWW contracten. Onder uitgebreide ervaring wordt verstaan minimaal 2 beheersovereenkomsten voor meer dan 2 jaar groter dan €500.000,- per jaar en minimaal 2 infrastructurele projecten groter dan €5 miljoen.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cdiv>\u003Cstrong>Wensen\u003C/strong>\u003Cul>\u003Cli>Minimaal 5 jaar ervaring als contractmanager binnen een overheidsorganisatie.\u003C/li>\u003Cli>Training of opleiding op het gebied van contract- of leveranciersmanagement (bijvoorbeeld NEVI, Conducto of vergelijkbaar).\u003C/li>\u003Cli>Ruime ervaring met de beschreven werkzaamheden in hoofdstuk 1.\u003C/li>\u003Cli>Kennis van verschillende contractvormen zoals raamovereenkomsten, UAV met RAW bestekken, dienstverleningsovereenkomsten en onderhoudsovereenkomsten. Ervaring met andere contractvormen (zoals UAV-gc en bouwteamcontracten) is een pré.\u003C/li>\u003Cli>Ervaring met het begeleiden en opstellen van contractevaluaties.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>\u003Cdiv>\u003Cstrong>Competenties\u003C/strong>\u003Cul>\u003Cli>Toelichting op de gevraagde ervaring.\u003C/li>\u003Cli>Je bent proactief, denkt in kansen en weet van aanpakken.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt passie voor contractmanagement en leveranciersmanagement.\u003C/li>\u003Cli>Je bent klantgericht, maar ook een stevige gesprekspartner.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt uitstekende ervaring in contractadviezen en -evaluaties, je kunt omgaan met druk van opdrachtnemers en opdrachtgevers daar waar dat relevant is.\u003C/li>\u003Cli>Je bent duidelijk over de inhoud, maar zorgvuldig in de omgang met anderen.\u003C/li>\u003Cli>Ervaring met het begeleiden van (nieuwe) collega's en actief sturen op procesverbeteringen.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","\u003Cdiv>Team Contractadvies en Inkoopadministratie (afdeling Inkoop en Financiën) valt onder het Cluster Interne Dienstverlening en Advisering (IDA) van Gemeente Leiden. Ons team bestaat uit bestaat uit ongeveer 40 collega's op verschillende niveaus. Contractadvies bestaat uit Contractmanagers, medewerkers contractmanagement en medewerkers contractregistratie.\u003C/div>","De gesprekken met kandidaten vinden plaats op 29/30 oktober 2025.","1","De beoordeling van de inschrijving gebeurt op basis van het Gunningscriterium beste prijs-kwaliteitsverhouding (BPKV).",110,32,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cdiv>\"Als Senior Contractmanager bij onze gemeente krijg je de kans om echt het verschil te maken. Je werkt in een informeel team waar we elkaar helpen en samen blijven leren. Het werk is afwisselend: van strategisch meedenken tot praktisch advies geven. Je krijgt veel ruimte om je eigen expertise in te zetten én verder te ontwikkelen.\"\u003Cbr>\u003Cbr>Als Senior Contractmanager adviseer en stuur je op diverse contracten en ga je aan de slag met (strategische) vraagstukken. Je werkt met een team van 14 contractmanagers die samen adviseren over contracten van Leiden, Leiderdorp, Oegstgeest en Zoeterwoude.\u003Cbr>\u003Cbr>De gemeente Leiden is op zoek naar een Senior Contractmanager, met specialisme in de Grond-, Weg- en Waterbouw (GWW) sector. Op dit moment is er één senior contractmanager voor dit domein, maar het aantal en de financiële omvang van deze contracten hebben zeker een tweede en ervaren contractmanager nodig. Er worden steeds meer 'nieuwe' contractvormen gebruikt en het monitoren van ander soort KPI's (zoals MVOI) wordt steeds belangrijker. De focus ligt op GWW contracten, maar ook contracten binnen andere categorieën zoals Vastgoed of Facilitair kunnen in jouw portefeuille zitten.\u003C/div>\u003Cbr>\u003Cdiv>\u003Cstrong>Wat ga je doen als Senior Contractmanager?\u003C/strong>\u003Cbr>Je monitort samen met de contracteigenaren of de leveranciers de gemaakte afspraken in het contract nakomen en stuurt bij waar nodig. Je voert gesprekken met leveranciers en de interne opdrachtgevers, je fungeert als aanspreekpunt voor deze partijen. Je adviseert onder andere inkopers en contracteigenaren over contractvraagstukken en adviseert actief over mogelijke verbeteringen m.b.t. contractevaluaties. Hierbij heb je oog voor zowel rechtmatigheid als doelmatigheid. Je hebt te maken met een grote diversiteit aan contracten voor het beheer van de openbare ruimte, nieuwe infra projecten in de openbare ruimte en alle adviesdiensten voor de openbare ruimte.\u003Cbr>\u003Cbr>Je bent een belangrijke schakel tijdens de aanbestedingstrajecten. Denk hierbij aan het kiezen van de juiste contractvorm, contractduur, het opstellen van de contractuele voorwaarden, KPI's en begrijpelijke indexeringsteksten. Je bent een stevige adviseur en sparringpartner op strategisch niveau. Voor GWW projecten worden de inkoopstrategieën en contractevaluaties behandeld in een Tenderboard GWW & Vastgoed.\u003Cbr>\u003Cbr>Ook zet je jouw ervaring in om contractstrategieën te ontwikkelen en leveranciersprestaties te monitoren en te verbeteren. Je komt gevraagd én ongevraagd met verbetervoorstellen, deelt inzichten uit eerdere contracten en begeleidt collega's in hun ontwikkeling. Zo draag je bij aan het verder opbouwen van kennis en professionaliteit binnen het team.\u003Cbr>\u003Cbr>Samen met de inkoopadviseurs vormen de contractmanagers een duo als accountteam naar een gemeenten en/of afdeling. Je neemt actief deel aan het categorieteam GWW; een team aan specialisten van inkopers en contractmanagers per branche. Als accountmanager ben je, samen met een inkoopadviseur, het eerste aanspreekpunt voor één of meerdere klantorganisaties en voer je regelmatig gesprekken met Opdrachtgevers.\u003C/div>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>Kandidaat is geen ZZP'er\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 5 jaar ervaring als Contractmanager\u003C/li>\u003Cli>Uitgebreide kennis van en ervaring met GWW contracten. Onder uitgebreide ervaring wordt verstaan minimaal 2 beheersovereenkomsten voor meer dan 2 jaar groter dan €500.000,- per jaar en minimaal 2 infrastructurele projecten groter dan €5 miljoen.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cdiv>\u003Cstrong>Wensen\u003C/strong>\u003Cul>\u003Cli>Minimaal 5 jaar ervaring als contractmanager binnen een overheidsorganisatie.\u003C/li>\u003Cli>Training of opleiding op het gebied van contract- of leveranciersmanagement (bijvoorbeeld NEVI, Conducto of vergelijkbaar).\u003C/li>\u003Cli>Ruime ervaring met de beschreven werkzaamheden in hoofdstuk 1.\u003C/li>\u003Cli>Kennis van verschillende contractvormen zoals raamovereenkomsten, UAV met RAW bestekken, dienstverleningsovereenkomsten en onderhoudsovereenkomsten. Ervaring met andere contractvormen (zoals UAV-gc en bouwteamcontracten) is een pré.\u003C/li>\u003Cli>Ervaring met het begeleiden en opstellen van contractevaluaties.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>\u003Cdiv>\u003Cstrong>Competenties\u003C/strong>\u003Cul>\u003Cli>Toelichting op de gevraagde ervaring.\u003C/li>\u003Cli>Je bent proactief, denkt in kansen en weet van aanpakken.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt passie voor contractmanagement en leveranciersmanagement.\u003C/li>\u003Cli>Je bent klantgericht, maar ook een stevige gesprekspartner.\u003C/li>\u003Cli>Je hebt uitstekende ervaring in contractadviezen en -evaluaties, je kunt omgaan met druk van opdrachtnemers en opdrachtgevers daar waar dat relevant is.\u003C/li>\u003Cli>Je bent duidelijk over de inhoud, maar zorgvuldig in de omgang met anderen.\u003C/li>\u003Cli>Ervaring met het begeleiden van (nieuwe) collega's en actief sturen op procesverbeteringen.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cdiv>Team Contractadvies en Inkoopadministratie (afdeling Inkoop en Financiën) valt onder het Cluster Interne Dienstverlening en Advisering (IDA) van Gemeente Leiden. Ons team bestaat uit bestaat uit ongeveer 40 collega's op verschillende niveaus. Contractadvies bestaat uit Contractmanagers, medewerkers contractmanagement en medewerkers contractregistratie.\u003C/div>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>De gesprekken met kandidaten vinden plaats op 29/30 oktober 2025.\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>De beoordeling van de inschrijving gebeurt op basis van het Gunningscriterium beste prijs-kwaliteitsverhouding (BPKV).","Gemeente Leiden zoekt een ervaren Senior Contractmanager voor GWW-contracten. Ben jij de strategische sparringpartner die het verschil maakt? Reageer nu!",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":465,"organization_location":475,"tender_categories":476,"opdracht_overheid_url":487,"tender_documents":488,"tender_category_obj":123,"tender_id":489,"tender_name":490,"tender_buying_organization":468,"tender_phase":40,"tender_date":491,"tender_source":492,"tender_url":493,"tender_perceel":8,"tender_description":494,"tender_active":6,"tender_document":495,"tender_last_seen":410,"tender_first_seen":496,"tender_start_date":497,"tender_end_date":498,"tender_tariff":449,"tender_hours_week":499,"tender_description_html":500,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":501,"web_key":502,"Dynamics_id":503,"tender_overview":504,"tender_requirements":505,"tender_competences":506,"tender_team":507,"tender_interview":508,"tender_number_of_professionals":458,"tender_other_information":509,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":230,"tender_max_hours":510,"tender_description_tk":511,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":512,"org_location_id":8,"tender_category":123},{"latitude":466,"longitude":467,"tender_buying_organization":468,"company_address":469,"company_name_google":468,"postcode":470,"province":361,"place_id_google":468,"avatar":471,"exclusive":7,"summary":472,"description":473,"meta_description":474,"publish":6,"company_display_name":468},"52.084926","4.393799","Gemeente Leidschendam-Voorburg","Kon. Wilhelminalaan 2, 2264 BM Leidschendam, Nederland","2264 BM","blob_1KLSYDOIRDKTB74GWAQVINY05CKW0IN9.","Leidschendam-Voorburg is een gemeente in de Nederlandse provincie Zuid-Holland. De gemeente telt 76.642 inwoners en heeft een oppervlakte van 35,60 km². De gemeente Leidschendam-Voorburg maakt deel uit van de Metropoolregio Rotterdam-Den Haag.","\u003Cp>De Gemeente Leidschendam-Voorburg bestaat uit de 3 kernen Stompwijk, Leidschendam en Voorburg. Een middelgrote gemeente met zo’n 75.000 inwoners. Onze gemeente wordt van zuidwest naar noordoost doorsneden door De Vliet. Dit kanaal verdeelt de gemeente in 2 totaal uiteenlopende gebieden. In het oosten ligt het typische polderdorp Stompwijk, ten westen van het kanaal liggen de aan elkaar gegroeide historische steden Voorburg en Leidschendam.\u003C/p>\u003Cp>Met ongeveer 650 medewerkers werken we aan een toekomstbestendige gemeente. Onze gemeente staat midden in de samenleving. Samen met de inwoners, bedrijven en instellingen van Leidschendam-Voorburg benutten we kansen en durven we vernieuwend te zijn. Want in deze snel bewegende maatschappij willen we de komende jaren onze ambities waarmaken.\u003C/p>","De Gemeente Leidschendam-Voorburg biedt regelmatig interim opdrachten aan op het gebied van Sociaal Domein, P&O, Informatiemanagement, ICT en Projectmanagement.",{},[477,480,483],{"tender_category_obj":478,"id":479},{"id":198,"type":436},32916,{"tender_category_obj":481,"id":482},{"id":123,"type":398},32982,{"tender_category_obj":484,"id":486},{"id":174,"type":485},"Ruimtelijke Ordening",32983,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Gemeente-Leidschendam-Voorburg/Senior-Jurist-Grondzaken-en-Vastgoed/86BD6ECD-574D-4611-8E1D-56A9FAF1284F",[],"flextender_23858","Senior Jurist Grondzaken en Vastgoed","2025-09-22 09:00:00","flextender","https://app.flextender.nl/supplier/jobs/view/OE884DDC61EA2AB91AAFC8BA8C41E873D","OrganisatieEen sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 750 collegas aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden, verantwoordelijkheid en verbeteren. Afdeling MROWerken voor MRO is werken voor de afdeling die het dichtbij het bestuur staat. Hier maak je beleid en bepaal je hoe je gemeentelijke doelstellingen het best realiseert. Maar je doet veel meer dan achter je bureau beleid schrijven. Je gaat ook naar buiten om te zien wat er bij onze inwoners en maatschappelijke partners speelt. Jij helpt de gemeente met resultaatgerichte strategie. OpdrachtIn verband met uitval door ziekte van een collega zijn we op zoek naar een tijdelijke ervaren collega in de rol van senior adviseur grondzaken. Als praktische, ondernemende en resultaatgerichte adviseur werk je samen in een vakgroep met drie andere juristen grondzaken. Jij bent de juridische sparringpartner bij projecten rondom gebiedsontwikkeling, gronduitgifte, verwerving, onteigening en exploitatie. Door jouw kennis van het privaatrecht, publiekrecht en de Omgevingswet bied jij grip op juridische risicos in ruimtelijke opgaven. Je werkt aan de volgende resultaten: 1. Je bent adviseur voor de gebiedsontwikkeling Vlietvoorde, waarbij je onder andere werkt aan het opschonen van erfdienstbaarheden en de advisering t.a.v. gronduitgifte verzorgd;2. Je adviseert in een aantal kostenverhaalprojecten, waaronder het project Diaconessenhuis, Julianabaan en stelt zo nodig een IOK of AOK op en neemt deel aan de projectgroep vergaderingen;3. Je bent projectleider voor het afronden van het project Snippergroen. Nieuw beleid is gemaakt en het aantal nieuwe verzoeken neemt af. Zaak is nu de nog liggende dossiers met de vakgroep zorgvuldig af te ronden. Streven is eerste helft van 2026;4. Je adviseert samen met jouw collega adviseurs het afdelingshoofd over de mogelijkheden tot verbetering van de werkprocessen rondom grondzaken en implementeert deze werkprocessen samen met de vakgroep. Deze opdracht eindigt als de vast formatie weer voldoende op orde is. De opdracht is in ieder geval 6 maanden. Verlenging is bij gelijke condities mogelijk. Vereisten / knock-outcriteria 1. Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop of tablet;2. Een afgeronde WO-bachelor opleiding;3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als jurist;4. Aantoonbare werkervaring in het in samenwerking met en ondersteunen van gemeentelijke projectmanagers, bijdragen bij het onderhandelen over en opstellen van intentie- en anterieure overeenkomsten;5. Aantoonbare werkervaring in het onderhandelen over en opstellen van meer partijen-overeenkomsten in hoog stedelijke gebiedsontwikkelingsprojecten;6. Aantoonbare werkervaring met gemeentelijk vastgoedbeheer, huur-, pacht- en bruikleenovereenkomsten. Gunningscriteria (weging)7. Een afgeronde WO-bachelor opleiding rechten of bestuurskunde (20 punten);8. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Juridisch Adviseur Grondzaken bij een gemeente (30 punten);9. Aantoonbare werkervaring met de meest voorkomende gemeentelijke pakketten en systemen gericht op het vakgebied, licht duidelijk toe waarom de kandidaat (10 punten);10. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (10 punten);11. Beschikbaar per 1 oktober 2025 voor tenminste 28 uur per week (10 punten);12. Beschikbaar voor een kennismakingsgesprek op woensdag 24 september 2025 tussen 13:00 uur en 17:00 uur (20 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. Competenties - Proactief /een echte doorpakker;- Zelfwerkzaam / zelfstandig;- Gericht op samenwerking;- Resultaat en kwaliteit gericht;- Gestructureerd /planmatig;- Flexibel;- Overtuigend / onderhandelingsvaardig Communicatief vaardigJe bent een proactieve en klantgerichte professional met goede communicatieve vaardigheden. Je bent een stevige empathische gesprekspartner en onderhandelaar. Accuraat Je gaat nauwgezet en zorgvuldig te werk. Je wil kwaliteit afleveren en kijkt kritisch naar je adviezen die je opstelt SamenwerkenJe kunt zowel geven als ontvangen, je kunt jouw inbreng en idee geven maar je waardeert ook dat anderen dat doen. Het gezamenlijk resultaat staat voorop en gaat voor jouw eigen belang. Je kunt samen beslissingen nemen en luisteren wat anderen te vertellen hebben. OmgevingsbewustzijnJe bent je bewust van maatschappelijke en politieke ontwikkelingen of andere omgevingsfactoren en speelt in op deze ontwikkelingen en vertaalt deze naar het eigen werkgebied. BeoordelingsprocedureStap 1: Beoordeling CVs op knock-outcriteria Flextender beoordeelt de CVs op de knock-outcriteria die in de marktplaatsuitvraag worden omgeschreven. Kandidaten die voldoen aan de knock-outcriteria worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. Stap 2: Selectie CVs Flextender beoordeelt de CVs van de kandidaten die voldoen aan de knockoutcriteria in onderlinge vergelijking op de gunningscriteria uit de marktplaatsuitvraag. De (maximaal) vijf kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde gunningscriteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd voor verdere beoordeling. Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek Leidschendam-Voorburg beoordeelt de CVs van de vijf geselecteerde kandidaten in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De (tenminste 2) kandidaten die op basis van deze criteria als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. In het geval van gelijke beoordeelde geschiktheid krijgen kandidaten die op detacherings- of als zzp-tussenkomst basis aangeboden zijn voorrang op zzp-direct inschrijvingen. Stap 4: Selectiegesprek In het selectiegesprek wordt nader getoetst in hoeverre de geselecteerde kandidaten voldoen aan de competenties uit de marktplaatsuitvraag. Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort kan stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de opdrachtgever het beste voldoet aan het gevraagde profiel in de marktplaatsuitvraag. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Leidschendam-Voorburg behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. FunctieschaalDeze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Fee FlextenderFlextender brengt voor deze opdracht 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. Benodigd aantal professionals1. CV-eisenMaximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WerkdagenDe opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: nader te bepalen. PlanningDe gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 24 september 2025 van 13:00 uur tot 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 23 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag. Overige informatieDe gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad. Meer informatieVragen kunnen ingediend worden tot donderdag 18 september 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 19 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 22 september 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.","Flextender_Aanvraag_23858.pdf","2025-09-16","2025-10-01","2026-04-01","28 tot 36","\u003Cdiv class=\"css-formattedjobdescription\">\n\u003Cp>\u003Cstrong>Organisatie\u003Cbr/>\u003C/strong>Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 750 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden, verantwoordelijkheid en verbeteren.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Afdeling MRO\u003Cbr/>\u003C/strong>Werken voor MRO is werken voor de afdeling die het dichtbij het bestuur staat. Hier maak je beleid en bepaal je hoe je gemeentelijke doelstellingen het best realiseert. Maar je doet veel meer dan achter je bureau beleid schrijven. Je gaat ook naar buiten om te zien wat er bij onze inwoners en maatschappelijke partners speelt. Jij helpt de gemeente met resultaatgerichte strategie.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Opdracht\u003Cbr/>\u003C/strong>In verband met uitval door ziekte van een collega zijn we op zoek naar een tijdelijke ervaren collega in de rol van senior adviseur grondzaken. Als praktische, ondernemende en resultaatgerichte adviseur werk je samen in een vakgroep met drie andere juristen grondzaken. Jij bent de juridische sparringpartner bij projecten rondom gebiedsontwikkeling, gronduitgifte, verwerving, onteigening en exploitatie. Door jouw kennis van het privaatrecht, publiekrecht en de Omgevingswet bied jij grip op juridische risico’s in ruimtelijke opgaven. Je werkt aan de volgende resultaten:\u003C/p>\n\u003Cp>1. Je bent adviseur voor de gebiedsontwikkeling Vlietvoorde, waarbij je onder andere werkt aan het opschonen van erfdienstbaarheden en de advisering t.a.v. gronduitgifte verzorgd;\u003Cbr/>2. Je adviseert in een aantal kostenverhaalprojecten, waaronder het project Diaconessenhuis, Julianabaan en stelt zo nodig een IOK of AOK op en neemt deel aan de projectgroep vergaderingen;\u003Cbr/>3. Je bent projectleider voor het afronden van het project Snippergroen. Nieuw beleid is gemaakt en het aantal nieuwe verzoeken neemt af. Zaak is nu de nog liggende dossiers met de vakgroep zorgvuldig af te ronden. Streven is eerste helft van 2026;\u003Cbr/>4. Je adviseert samen met jouw collega adviseurs het afdelingshoofd over de mogelijkheden tot verbetering van de werkprocessen rondom grondzaken en implementeert deze werkprocessen samen met de vakgroep.\u003C/p>\n\u003Cp>Deze opdracht eindigt als de vast formatie weer voldoende op orde is. De opdracht is in ieder geval 6 maanden. Verlenging is bij gelijke condities mogelijk. \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Vereisten / knock-outcriteria \u003Cbr/>\u003C/strong>1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop of tablet;\u003Cbr/>2. Een afgeronde WO-bachelor opleiding;\u003Cbr/>3. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als jurist;\u003Cbr/>4. Aantoonbare werkervaring in het in samenwerking met en ondersteunen van gemeentelijke projectmanagers, bijdragen bij het onderhandelen over en opstellen van intentie- en anterieure overeenkomsten;\u003Cbr/>5. Aantoonbare werkervaring in het onderhandelen over en opstellen van meer partijen-overeenkomsten in hoog stedelijke gebiedsontwikkelingsprojecten;\u003Cbr/>6. Aantoonbare werkervaring met gemeentelijk vastgoedbeheer, huur-, pacht- en bruikleenovereenkomsten.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Gunningscriteria (weging)\u003Cbr/>\u003C/strong>7. Een afgeronde WO-bachelor opleiding rechten of bestuurskunde (20 punten);\u003Cbr/>8. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Juridisch Adviseur Grondzaken bij een gemeente (30 punten);\u003Cbr/>9. Aantoonbare werkervaring met de meest voorkomende gemeentelijke pakketten en systemen gericht op het vakgebied, licht duidelijk toe waarom de kandidaat (10 punten);\u003Cbr/>10. De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (10 punten);\u003Cbr/>11. Beschikbaar per 1 oktober 2025 voor tenminste 28 uur per week (10 punten);\u003Cbr/>12. Beschikbaar voor een kennismakingsgesprek op woensdag 24 september 2025 tussen 13:00 uur en 17:00 uur (20 punten).\u003C/p>\n\u003Cp>Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Competenties\u003C/strong> \u003Cbr/>- Proactief /een echte doorpakker;\u003Cbr/>- Zelfwerkzaam / zelfstandig;\u003Cbr/>- Gericht op samenwerking;\u003Cbr/>- Resultaat en kwaliteit gericht;\u003Cbr/>- Gestructureerd /planmatig;\u003Cbr/>- Flexibel;\u003Cbr/>- Overtuigend / onderhandelingsvaardig\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cem>Communicatief vaardig\u003Cbr/>\u003C/em>Je bent een proactieve en klantgerichte professional met goede communicatieve vaardigheden. Je bent een stevige empathische gesprekspartner en onderhandelaar.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cem>Accuraat \u003Cbr/>\u003C/em>Je gaat nauwgezet en zorgvuldig te werk. Je wil kwaliteit afleveren en kijkt kritisch naar je adviezen die je opstelt\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cem>Samenwerken\u003Cbr/>\u003C/em>Je kunt zowel geven als ontvangen, je kunt jouw inbreng en idee geven maar je waardeert ook dat anderen dat doen. Het gezamenlijk resultaat staat voorop en gaat voor jouw eigen belang. Je kunt samen beslissingen nemen en luisteren wat anderen te vertellen hebben.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cem>Omgevingsbewustzijn\u003C/em>\u003Cbr/>Je bent je bewust van maatschappelijke en politieke ontwikkelingen of andere omgevingsfactoren en speelt in op deze ontwikkelingen en vertaalt deze naar het eigen werkgebied.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Beoordelingsprocedure\u003Cbr/>\u003C/strong>\u003Cem>Stap 1: Beoordeling CV’s op knock-outcriteria\u003C/em>  \u003Cbr/>Flextender beoordeelt de CV’s op de knock-outcriteria die in de marktplaatsuitvraag worden omgeschreven. Kandidaten die voldoen aan de knock-outcriteria worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld. \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cem> Stap 2: Selectie CV’s\u003C/em>  \u003Cbr/>Flextender beoordeelt de CV’s van de kandidaten die voldoen aan de knockoutcriteria in onderlinge vergelijking op de gunningscriteria uit de marktplaatsuitvraag. De (maximaal) vijf kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde gunningscriteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd voor verdere beoordeling.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cem>Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek\u003C/em>  \u003Cbr/>Leidschendam-Voorburg beoordeelt de CV’s van de vijf geselecteerde kandidaten in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. \u003C/p>\n\u003Col>\n\u003Cli>Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.\u003C/li>\n\u003Cli>Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.\u003C/li>\n\u003C/ol>\n\u003Cp>De (tenminste 2) kandidaten die op basis van deze criteria als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek. In het geval van gelijke beoordeelde geschiktheid krijgen kandidaten die op detacherings- of als zzp-tussenkomst basis aangeboden zijn voorrang op zzp-direct inschrijvingen.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cem>Stap 4: Selectiegesprek\u003C/em> \u003Cbr/>In het selectiegesprek wordt nader getoetst in hoeverre de geselecteerde kandidaten voldoen aan de competenties uit de marktplaatsuitvraag. Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort kan stap drie van de beoordeling worden herhaald. \u003C/p>\n\u003Cp>De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de opdrachtgever het beste voldoet aan het gevraagde profiel in de marktplaatsuitvraag. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund.\u003C/p>\n\u003Cp>Leidschendam-Voorburg behoudt zich het recht voor om de opdracht niet te gunnen. \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Functieschaal\u003Cbr/>\u003C/strong>Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Fee Flextender\u003Cbr/>\u003C/strong>Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Benodigd aantal professionals\u003Cbr/>\u003C/strong>1.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>CV-eisen\u003Cbr/>\u003C/strong>Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Werkdagen\u003Cbr/>\u003C/strong>De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: nader te bepalen.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Planning\u003Cbr/>\u003C/strong>De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 24 september 2025 van 13:00 uur tot 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 23 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Overige informatie\u003C/strong>\u003Cbr/>De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Meer informatie\u003C/strong>\u003Cbr/>Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 18 september 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 19 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 22 september 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren. \u003C/strong>\u003C/p>\n\u003C/div>","temporary","86BD6ECD-574D-4611-8E1D-56A9FAF1284F","b694c446-bf92-f011-b4cc-6045bd876589","\u003Cp>\u003Cstrong>Opdracht\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>In verband met uitval door ziekte van een collega zijn we op zoek naar een tijdelijke ervaren collega in de rol van senior adviseur grondzaken. Als praktische, ondernemende en resultaatgerichte adviseur werk je samen in een vakgroep met drie andere juristen grondzaken. Jij bent de juridische sparringpartner bij projecten rondom gebiedsontwikkeling, gronduitgifte, verwerving, onteigening en exploitatie. Door jouw kennis van het privaatrecht, publiekrecht en de Omgevingswet bied jij grip op juridische risicos in ruimtelijke opgaven.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden/Verantwoordelijkheden:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Col>\u003Cli>\u003Cp>Je bent adviseur voor de gebiedsontwikkeling Vlietvoorde, waarbij je onder andere werkt aan het opschonen van erfdienstbaarheden en de advisering t.a.v. gronduitgifte verzorgd;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je adviseert in een aantal kostenverhaalprojecten, waaronder het project Diaconessenhuis, Julianabaan en stelt zo nodig een IOK of AOK op en neemt deel aan de projectgroep vergaderingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent projectleider voor het afronden van het project Snippergroen. Nieuw beleid is gemaakt en het aantal nieuwe verzoeken neemt af. Zaak is nu de nog liggende dossiers met de vakgroep zorgvuldig af te ronden. Streven is eerste helft van 2026;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je adviseert samen met jouw collega adviseurs het afdelingshoofd over de mogelijkheden tot verbetering van de werkprocessen rondom grondzaken en implementeert deze werkprocessen samen met de vakgroep.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ol>\u003Cp>Deze opdracht eindigt als de vast formatie weer voldoende op orde is. De opdracht is in ieder geval 6 maanden. Verlenging is bij gelijke condities mogelijk.\u003C/p>","\u003Cul>\u003Cli>Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop of tablet;\u003C/li>\u003Cli>Een afgeronde WO-bachelor opleiding;\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als jurist;\u003C/li>\u003Cli>Aantoonbare werkervaring in het in samenwerking met en ondersteunen van gemeentelijke projectmanagers, bijdragen bij het onderhandelen over en opstellen van intentie- en anterieure overeenkomsten;\u003C/li>\u003Cli>Aantoonbare werkervaring in het onderhandelen over en opstellen van meer partijen-overeenkomsten in hoog stedelijke gebiedsontwikkelingsprojecten;\u003C/li>\u003Cli>Aantoonbare werkervaring met gemeentelijk vastgoedbeheer, huur-, pacht- en bruikleenovereenkomsten.\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>\u003Cstrong>Wensen\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Een afgeronde WO-bachelor opleiding rechten of bestuurskunde (20 punten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Juridisch Adviseur Grondzaken bij een gemeente (30 punten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare werkervaring met de meest voorkomende gemeentelijke pakketten en systemen gericht op het vakgebied, licht duidelijk toe waarom de kandidaat (10 punten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (10 punten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Beschikbaar per 1 oktober 2025 voor tenminste 28 uur per week (10 punten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Beschikbaar voor een kennismakingsgesprek op woensdag 24 september 2025 tussen 13:00 uur en 17:00 uur (20 punten).\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Competenties\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Proactief /een echte doorpakker;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Zelfwerkzaam / zelfstandig;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Gericht op samenwerking;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Resultaat en kwaliteit gericht;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Gestructureerd /planmatig;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Flexibel;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Overtuigend / onderhandelingsvaardig;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Communicatief vaardig\u003Cbr>Je bent een proactieve en klantgerichte professional met goede communicatieve vaardigheden. Je bent een stevige empathische gesprekspartner en onderhandelaar.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Accuraat \u003Cbr>Je gaat nauwgezet en zorgvuldig te werk. Je wil kwaliteit afleveren en kijkt kritisch naar je adviezen die je opstelt\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Samenwerken\u003Cbr>Je kunt zowel geven als ontvangen, je kunt jouw inbreng en idee geven maar je waardeert ook dat anderen dat doen. Het gezamenlijk resultaat staat voorop en gaat voor jouw eigen belang. Je kunt samen beslissingen nemen en luisteren wat anderen te vertellen hebben.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Omgevingsbewustzijn\u003Cbr>Je bent je bewust van maatschappelijke en politieke ontwikkelingen of andere omgevingsfactoren en speelt in op deze ontwikkelingen en vertaalt deze naar het eigen werkgebied.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>\u003Cstrong>Organisatie\u003Cbr>\u003C/strong>Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 750 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden, verantwoordelijkheid en verbeteren.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Afdeling MRO\u003Cbr>\u003C/strong>Werken voor MRO is werken voor de afdeling die het dichtbij het bestuur staat. Hier maak je beleid en bepaal je hoe je gemeentelijke doelstellingen het best realiseert. Maar je doet veel meer dan achter je bureau beleid schrijven. Je gaat ook naar buiten om te zien wat er bij onze inwoners en maatschappelijke partners speelt. Jij helpt de gemeente met resultaatgerichte strategie.\u003C/p>","\u003Cp>De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 24 september 2025 van 13:00 uur tot 17:00 uur. \u003C/p>\u003Cp>De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 23 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.\u003C/p>","\u003Cp>\u003Cstrong>Functieschaal\u003Cbr>\u003C/strong>Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Fee \u003Cbr>\u003C/strong>De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>CV-eisen\u003Cbr>\u003C/strong>Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkdagen\u003Cbr>\u003C/strong>De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: nader te bepalen.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Overige informatie\u003C/strong>\u003Cbr>De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.\u003C/p>",36,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cstrong>Opdracht\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cp>In verband met uitval door ziekte van een collega zijn we op zoek naar een tijdelijke ervaren collega in de rol van senior adviseur grondzaken. Als praktische, ondernemende en resultaatgerichte adviseur werk je samen in een vakgroep met drie andere juristen grondzaken. Jij bent de juridische sparringpartner bij projecten rondom gebiedsontwikkeling, gronduitgifte, verwerving, onteigening en exploitatie. Door jouw kennis van het privaatrecht, publiekrecht en de Omgevingswet bied jij grip op juridische risicos in ruimtelijke opgaven.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden/Verantwoordelijkheden:\u003C/strong>\u003C/p>\u003Col>\u003Cli>\u003Cp>Je bent adviseur voor de gebiedsontwikkeling Vlietvoorde, waarbij je onder andere werkt aan het opschonen van erfdienstbaarheden en de advisering t.a.v. gronduitgifte verzorgd;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je adviseert in een aantal kostenverhaalprojecten, waaronder het project Diaconessenhuis, Julianabaan en stelt zo nodig een IOK of AOK op en neemt deel aan de projectgroep vergaderingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent projectleider voor het afronden van het project Snippergroen. Nieuw beleid is gemaakt en het aantal nieuwe verzoeken neemt af. Zaak is nu de nog liggende dossiers met de vakgroep zorgvuldig af te ronden. Streven is eerste helft van 2026;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je adviseert samen met jouw collega adviseurs het afdelingshoofd over de mogelijkheden tot verbetering van de werkprocessen rondom grondzaken en implementeert deze werkprocessen samen met de vakgroep.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ol>\u003Cp>Deze opdracht eindigt als de vast formatie weer voldoende op orde is. De opdracht is in ieder geval 6 maanden. Verlenging is bij gelijke condities mogelijk.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>Bring your own device is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop of tablet;\u003C/li>\u003Cli>Een afgeronde WO-bachelor opleiding;\u003C/li>\u003Cli>Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als jurist;\u003C/li>\u003Cli>Aantoonbare werkervaring in het in samenwerking met en ondersteunen van gemeentelijke projectmanagers, bijdragen bij het onderhandelen over en opstellen van intentie- en anterieure overeenkomsten;\u003C/li>\u003Cli>Aantoonbare werkervaring in het onderhandelen over en opstellen van meer partijen-overeenkomsten in hoog stedelijke gebiedsontwikkelingsprojecten;\u003C/li>\u003Cli>Aantoonbare werkervaring met gemeentelijk vastgoedbeheer, huur-, pacht- en bruikleenovereenkomsten.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cstrong>Wensen\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Een afgeronde WO-bachelor opleiding rechten of bestuurskunde (20 punten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Juridisch Adviseur Grondzaken bij een gemeente (30 punten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare werkervaring met de meest voorkomende gemeentelijke pakketten en systemen gericht op het vakgebied, licht duidelijk toe waarom de kandidaat (10 punten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>De kandidaat stelt zich voor in een korte (persoonlijke) motivatie en waarom deze geschikt is voor deze opdracht. De motivatie dient geschreven te zijn door de kandidaat zelf (10 punten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Beschikbaar per 1 oktober 2025 voor tenminste 28 uur per week (10 punten);\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Beschikbaar voor een kennismakingsgesprek op woensdag 24 september 2025 tussen 13:00 uur en 17:00 uur (20 punten).\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Competenties\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Proactief /een echte doorpakker;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Zelfwerkzaam / zelfstandig;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Gericht op samenwerking;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Resultaat en kwaliteit gericht;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Gestructureerd /planmatig;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Flexibel;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Overtuigend / onderhandelingsvaardig;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Communicatief vaardig\u003Cbr>Je bent een proactieve en klantgerichte professional met goede communicatieve vaardigheden. Je bent een stevige empathische gesprekspartner en onderhandelaar.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Accuraat \u003Cbr>Je gaat nauwgezet en zorgvuldig te werk. Je wil kwaliteit afleveren en kijkt kritisch naar je adviezen die je opstelt\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Samenwerken\u003Cbr>Je kunt zowel geven als ontvangen, je kunt jouw inbreng en idee geven maar je waardeert ook dat anderen dat doen. Het gezamenlijk resultaat staat voorop en gaat voor jouw eigen belang. Je kunt samen beslissingen nemen en luisteren wat anderen te vertellen hebben.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Omgevingsbewustzijn\u003Cbr>Je bent je bewust van maatschappelijke en politieke ontwikkelingen of andere omgevingsfactoren en speelt in op deze ontwikkelingen en vertaalt deze naar het eigen werkgebied.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>\u003Cstrong>Organisatie\u003Cbr>\u003C/strong>Een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. Hier werken we samen met 750 collega’s aan de best mogelijke dienstverlening voor inwoners, bedrijven en instellingen. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Onder het motto: vertrouwen, verbinden, verantwoordelijkheid en verbeteren.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Afdeling MRO\u003Cbr>\u003C/strong>Werken voor MRO is werken voor de afdeling die het dichtbij het bestuur staat. Hier maak je beleid en bepaal je hoe je gemeentelijke doelstellingen het best realiseert. Maar je doet veel meer dan achter je bureau beleid schrijven. Je gaat ook naar buiten om te zien wat er bij onze inwoners en maatschappelijke partners speelt. Jij helpt de gemeente met resultaatgerichte strategie.\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cp>De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 24 september 2025 van 13:00 uur tot 17:00 uur. \u003C/p>\u003Cp>De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 23 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.\u003C/p>\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Functieschaal\u003Cbr>\u003C/strong>Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Fee \u003Cbr>\u003C/strong>De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>CV-eisen\u003Cbr>\u003C/strong>Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkdagen\u003Cbr>\u003C/strong>De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: nader te bepalen.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Overige informatie\u003C/strong>\u003Cbr>De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.\u003C/p>","Senior jurist gezocht voor tijdelijke inhuuropdracht bij Gemeente Leidschendam-Voorburg. Ervaring met grondzaken en vastgoed is essentieel. Reageer snel!",{"single":7,"limit":112,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":514,"filters":515,"order_by":529},{},{"and_filters":516,"or_filters":528,"or_disjunction":12},[517],{"filters":518},[519,524],{"field_name":520,"value":521,"operator":523},"publish",[522],"0","neq",{"field_name":525,"value":526,"operator":527},"web_key",[381],"==",[],[530],{"field":531,"direction":532},"tender_first_seen","desc",[534,538,541,546,548],{"field_name":535,"value":536,"operator":523},"tender_source",[537],"negometrix",{"field_name":535,"value":539,"operator":523},[540],"negometrix_login",{"field_name":542,"value":543,"operator":545},"tender_date",[544],"2025-09-19 10:00:00",">=",{"field_name":520,"value":547,"operator":523},[522],{"field_name":549,"value":550,"operator":523},"oim_vacancy",[551],"true",{"active_vacancies":553,"vacancies_by_province":554,"vacancies_by_category":555},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[557,559,560,562,564,566,568,570,571,573,575,577,578,580,581,583],{"name":558,"code":228},"Beleid",{"name":429,"code":52},{"name":561,"code":42},"Communicatie",{"name":563,"code":275},"Financieel",{"name":565,"code":279},"ICT",{"name":567,"code":62},"Informatiemanagement",{"name":569,"code":103},"Inkoop",{"name":398,"code":123},{"name":572,"code":261},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":574,"code":136},"Organisatie en Personeel",{"name":576,"code":144},"Project- en Programmamanagement",{"name":485,"code":174},{"name":579,"code":254},"Sociaal Domein",{"name":436,"code":198},{"name":582,"code":112},"Vergunning en Handhaving",{"name":584,"code":153},"Overig"]