J.S. de Jongplein 2, 4001 WG Tiel, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
31 dec 2025Publicatiedatum:
27 mei 2025De organisatie
Bij ODR zet jij je samen met ruim 200 andere collega’s in voor een prettige, veilige en duurzame leefomgeving in regio Rivierenland. Dit doen we voor en samen met 8 gemeenten in de regio en de provincie. Dat doen we door vergunningverlening, toezicht en handhaving bij ondernemers, organisaties en inwoners. Maar we doen meer. We hebben veel kennis in huis en delen deze graag. Zo adviseren we de gemeenten en andere partijen o.a. over de leefomgeving, bouw, milieu, energie, archeologie, bodem, lucht en natuur. Ook houden we voor heel Gelderland toezicht op de afval- en grondstoffen ketens om milieucriminaliteit te voorkomen. We zijn een open en naar buitengerichte organisatie en zijn graag van meerwaarde.
Ons mooie en sfeervol ingerichte kantoor staat in Tiel, waar jij kunt parkeren voor de deur. Ook het treinstation is op loopafstand. Binnen het kantoor zijn er ruimten om te werken en te ontmoeten. Er is een goede, informele werksfeer en volop ruimte voor ontwikkeling en groei.
Omschrijving van de opdracht
De opdracht is ontstaan als gevolg van ziekte van een van onze collega's.
Je bent samen met je collega verantwoordelijk voor de organisatorische en administratieve ondersteuning van de Directie-leden en Teammanagers
Je ondersteunt Directie-leden en Teammanagers (totaal 13 personen) op het gebied van agendabeheer, telefoonafhandeling en contractbeheer. voor hen organiseer en plan je bijeenkomsten en activiteiten en assisteer je op verzoek van hen bij voorkomende werkzaamheden
Je verzorgt de agenda, notulen, actie- en besluitenlijsten van verschillende overleggen zoals het wekelijkse MT-overleg en de maandelijkse vergaderingen met de ondernemingsraad
Daarnaast verricht je met je collega andere voorkomende administratieve werkzaamheden zoals het uitnodigen van kandidaten voor sollicitatiegesprekken
Je beheert samen met je collega mailboxen en van daaruit verdelen jullie onderling het werk
Je opdrachtgever/leidinggevende is de Teammanager Bedrijfsvoering a.i.
Vereisten / knock-outcriteria
Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
Beschikbaar per uiterlijk 23 juni 2025 voor minimaal 32 uur p/w beschikbaar (waarvan 2 dagen fysiek op kantoor aanwezig);
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als management assistent binnen een (Semi) overheidsorganisatie;
Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding op administratief/ secretarieel gebied;
Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met Microsoft Office(ms365) en Teams, benoem waar dit is opgedaan;
Selectiecriteria (weging, totaal 100 punten)
Minimaal een afgeronde MBO+ opleiding management assistent (15 punten);
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring, in de afgelopen 5 jaar als management assistent binnen een (Semi) overheidsorganisatie (25 punten);
Aantoonbare werkervaring met IBabs (15 punten);
Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als management assistent binnen een gemeentelijke Organisatie (30 punten);
Een maximum uurtarief van €70,- excl btw en incl Fee en reiskosten woon-/ werkverkeer (20 punten).
Competenties
Stressbestendig
Aanpassingsvermogen
Plannen en organiseren
Secuur en acuraat
Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)
Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)
Klantgericht
Pro-actief
Doorzettingsvermogen
Resultaatgericht werken
Samenwerken
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal CAO SGO schaal 7. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 11 juni 2025, 09:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 6 juni 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Omgevingsdienst Rivierenland mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Omgevingsdienst Rivierenland. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Omgevingsdienst Rivierenland merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).

